- Katılım
- 30 Ara 2007
- Mesajlar
- 7,516
Oyy oyy oyyyy.:mrgreen:
Sinanım hayırlı olsun....:rendeer:
En sonunda aldın demek ki..:wiinkk:
Tebrik ediyorum seni..:cat:
Yerinde ve kaliteli bir seçim yapmışsın....
Yamaha aldığın için tekrar tebrik ediyorum..:rendeer:
YAMAHA'ysa BAS GAZA..![]()
ya abi şu özel msjına bi baksana delirdim yaa kaç saat oldu :queen: