..::digi_boy26 Sinan abim YıBıR'ına kavuştu::..

Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
Oyy oyy oyyyy.:mrgreen:

Sinanım hayırlı olsun....:rendeer:

En sonunda aldın demek ki..:wiinkk:
Tebrik ediyorum seni..:cat:

Yerinde ve kaliteli bir seçim yapmışsın....
Yamaha aldığın için tekrar tebrik ediyorum..:rendeer:

YAMAHA'ysa BAS GAZA..:)

ya abi şu özel msjına bi baksana delirdim yaa kaç saat oldu :queen:
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
hayırlı uğurlu olsun kardeşim..alcam alcam dedin sonunda aldın demek ki :rendeer:
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,062
Sinan abii.Avatar da yapmışız bakıyorum:queen:Tekrar tekrar hayırlı olsun abi..

Konuyu Toplam 3 üye okuyor. (2 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
headhunter251, SeRHaTeKiNci

Serhat nasılsın ya,bayadır göremiyorum seni sitede:mrgreen:iyisin inşaallah, popcornu sattın mıydı bi ara pulsar alıcam diyodun ama...
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
Digican Vala kafaya koydun aldın Allah daha iyilerini nasip etsin

Eske gelirsem bi tur verirsin artık:cherry:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sinancım hayırlı olsun sonunda aldın düldülü kazasız belasız bol km ler dilerim..
ayaklığını kapat..
korumalıkalrı olan bir mont al..
çin mallı kaskını kasksız birine hediye et kafana kaliteli bi kask al..

tekerine tas gelmesin yürüyen aksamına zeval gelmesin..
 
Katılım
27 May 2008
Mesajlar
144
Sinan abicim tekrardan hayırlı uğurlu olsun.:cat:Allah daha iyilerine binmeyi de nasip etsin.Bugün baktım.Rokko'dan daha çok yakışmış bu:p:queen:
 
Katılım
6 Nis 2007
Mesajlar
257
sinanım tekerin düz bassın çok sevindim. Keske bi mesaj atsaydın kütahyaya gidiyorum diye birlikte giderdik.:pale:
 
Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
1,220
Vayy vayy ben görmemişim başlığı...
Hayırlısı olsun dostum Önümüzdeki bayramda tekrar bekleriz Bursa ya Yeni motorunla gel hayırlayalım:):D
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
Sinan çok sevindim, hayırlı olsun arkadaşım :)

sağol Bin9yüz85 :)

Hayırlı Olsun kazasız belasız kullan :)

sağol matrixkamil :)

sinan abi hayrlı uğurlu olsun.hep gülerek bin inş.darısı bana:salut:

sağol kardeşim murat :)

Hayırlı olsun, kazasız belasız günlerde kullanman dileğiyle. Keyifli km. ler. :)

sağol atlantic :)

sinan hayırlı olsun,allah tekerini düz bastırtsın.keşke netten haberleşseydik.

valla aniden atladık mz'e.soluğu kütahya'da aldık. :) bidahakine söz haber vercem :)

Oyy oyy oyyyy.:mrgreen:

Sinanım hayırlı olsun....:rendeer:

En sonunda aldın demek ki..:wiinkk:
Tebrik ediyorum seni..:cat:

Yerinde ve kaliteli bir seçim yapmışsın....
Yamaha aldığın için tekrar tebrik ediyorum..:rendeer:

YAMAHA'ysa BAS GAZA..:)

murat abi'm çok saol :rendeer: valla gözümde tütüyodu meret aldım sonunda :)

Sinan motorunu güle güle kullan.
Allah kazalardan korusun.:cat:

sağol sayim abi. :) özletme kendini uğra arada :)

sinan hayırlı olsun güle güle kullan

sağol cüneyt abi'm :)

Hayırlı olsun kardeşim...

sağol by perfect :cherry::mrgreen:

hayırlı olsun birader.hemende avatarı değiştirmişsin:p

anında görüntü :queen:

hayırlı uğurlu olsun kardeşim..alcam alcam dedin sonunda aldın demek ki :rendeer:

he valla playboy kardeşim. :) gönlüm yaşar'ınkindeydi de nasip olmadı bunu aldık :)

hayırlı olsun tekeriniz düz bassın :rendeer:

sağol kardeşim celil :)

hayırlı olsun.Allah kaza bela vermesin...

sağol kardeşim ozrace :)

Sinan abii.Avatar da yapmışız bakıyorum:queen:Tekrar tekrar hayırlı olsun abi..

Konuyu Toplam 3 üye okuyor. (2 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
headhunter251, SeRHaTeKiNci

Serhat nasılsın ya,bayadır göremiyorum seni sitede:mrgreen:iyisin inşaallah, hussarı sattın mıydı bi ara pulsar alıcam diyodun ama...

sağol ahmet'im sen de olmasan olmazdı :):rendeer:

Rokko dan kurtuldun be abicim.Hayırlı olsun güle güle kullan inşallah.

rokko'm da iyidi de artık vites değiştirmek gerekiyodu :)

Digican Vala kafaya koydun aldın Allah daha iyilerini nasip etsin

Eske gelirsem bi tur verirsin artık:cherry:

gel valla :) benzin senden bin istediğin yere :)

hayırlı olsunnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

sağoool kardeşim Erfer :)

sinancım hayırlı olsun sonunda aldın düldülü kazasız belasız bol km ler dilerim..
ayaklığını kapat..
korumalıkalrı olan bir mont al..
çin mallı kaskını kasksız birine hediye et kafana kaliteli bi kask al..

tekerine tas gelmesin yürüyen aksamına zeval gelmesin..

çok sağol kerem :) zamanla hepsi olcak söz... :)

Sinan abicim tekrardan hayırlı uğurlu olsun.:cat:Allah daha iyilerine binmeyi de nasip etsin.Bugün baktım.Rokko'dan daha çok yakışmış bu:p:queen:

sağol ozan'ım :) darısı sana :) çok çalış sana da alalım :)

sinanım tekerin düz bassın çok sevindim. Keske bi mesaj atsaydın kütahyaya gidiyorum diye birlikte giderdik.:pale:

vay ufuk :cherry: teşekkürler kardeşim :) valla aniden oldu dostum. rokko'yu verdim aynı gün bunu getirdim :)

Vayy vayy ben görmemişim başlığı...
Hayırlısı olsun dostum Önümüzdeki bayramda tekrar bekleriz Bursa ya Yeni motorunla gel hayırlayalım:):D

sağol özgür abi'm :) inşallah. yollar kısalır artık bunla :mrgreen:

sinan abim bu pozlarla herkese örnek oldugun için teşekkür ediyorum

sağol flytrack :). tam koruma giyincektim de heyecandan ayaküstü çekiverdik :)
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
Vayy vayy ben görmemişim başlığı...
Hayırlısı olsun dostum Önümüzdeki bayramda tekrar bekleriz Bursa ya Yeni motorunla gel hayırlayalım:):D

abi aman bir daha bayramda gelmeyelim donduk o yolun donusunde



SİNAN ABİ HAYIRLI OLSUN GEL BENİM MEKANADA BİNİP BİR TEK TEKER YAPALIM ( TABIKI SAKA ) GORELIM YBR NI EN SONUNDA KAVUSTUN
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst