

Ben anesmotor'un bu başlığa yazmasını etik bulmuyorum. Zaten ürünleri için kendine ayrılmış bir forum varken bir başka sponsorun ürününün sorulduğu bir başlıkta kendi ürününü de alternatif olarak sunmak doğru değil.
Bunu dışında forumda olması ve gerçekten ilgili bir satıcı olarak davranmasına ise sözüm yok. Umarım böyle devam eder fakat mesajını da editler..
Ben anesmotor'un bu başlığa yazmasını etik bulmuyorum. Zaten ürünleri için kendine ayrılmış bir forum varken bir başka sponsorun ürününün sorulduğu bir başlıkta kendi ürününü de alternatif olarak sunmak doğru değil.
Bunu dışında forumda olması ve gerçekten ilgili bir satıcı olarak davranmasına ise sözüm yok. Umarım böyle devam eder fakat mesajını da editler..
ilgili firmanın mesajı tabiri caiz ise "bizim de böyle bir ürünümüz var" formatında. diğer önerilen ürünlere karşı yersiz bir yergi vs. de bulunulmamış. kaldı ki kendi adıma "motosikletimin şu parçasına ihtiyacım var" diye bir başlık açmış olsam, tedarikçilerin bizzat başlığıma ulaşıp elllerinde ürünün bulunduğuna dair bilgilendirici mesaj yazmalarından memnun olurdum.
anes masraf ve emek harcayıp foruma kadar uzanmış ve bunun maddi karşığını da eminim fazlasıyla alıyordur. tüketiciye ulaşmak ve onu dinlemek konusunda aynı özeni diğer firmaların da göstermesi dileğiyle.
arkadaşlar bi yanlış anlaşılma olmasın anes motordan hakan beyi görüşlerini yazması için ben davet ettim artı kendisi herhengibir şekilde sorduğum ürünü kötülememiştir.ben benimle ilgili paylaştığı bilgiyi herkesin görmesini istedim.Ayrıca hakkında konuştuğumuz ürünün sponsor olması onun varsa kötü yanlarını yada eksik yanlarını konuşmamız gerekir eğer böyle kaygısı olan bir marka zaten herkesin fikirlerini sunabileceği bir siteye değil sadece izlenilen yorum yapılmayan bir siteye reklam vermesini tavsiye ederim.Nasıl ki iyi yanları konuşuyoruz sponsorumuz olsun olmasın eksikliklerini de konuşmalıyız ve kıyaslamalar yapmalıyız.
ilgili firmanın mesajı tabiri caiz ise "bizim de böyle bir ürünümüz var" formatında. diğer önerilen ürünlere karşı yersiz bir yergi vs. de bulunulmamış. kaldı ki kendi adıma "motosikletimin şu parçasına ihtiyacım var" diye bir başlık açmış olsam, tedarikçilerin bizzat başlığıma ulaşıp elllerinde ürünün bulunduğuna dair bilgilendirici mesaj yazmalarından memnun olurdum.
anes masraf ve emek harcayıp foruma kadar uzanmış ve bunun maddi karşığını da eminim fazlasıyla alıyordur. tüketiciye ulaşmak ve onu dinlemek konusunda aynı özeni diğer firmaların da göstermesi dileğiyle.
Forumda tabii ki ürün karşılaştırması olması lazım. Fakat iki firmanın sponsorluk türleri farklı.
Biri forumda kendine ait firma forumu var diğeri ise sadecve banner olarak reklam vermiş durumda.
İçinde bulunduğumuz başlık da banner ile reklam veren sponsor firmanın ürünü. Daha doğrusu o firmanın yaptığı kampanya dahilinde motosiklet kullanıcısının bilgi almak amacıyla açtığı bir başlık.
Söz konusu firma ya da başka firmalar ya da herhangi bir kullanıcı Anesmotor'un başlıklarına gidip "bizim de böyle bir ürünümüz var" ya da "Şu firmanın da böyle bir ürünü var" yazması ne kadar yanlışsa bu da bence yanlış.
Bence bu tür bir davranış etik değil.
Eğer etik olduğunu düşünüyorsanız diyecek birşey yok.