- Katılım
- 23 Ağu 2007
- Mesajlar
- 124
Arkadaşlar botları yerinde gördüm,model ve kalite olarak 129 TL ye alabileceğiniz yada benim bu zamana kadar gördüğüm en kaliteli bot, ayrıca Motomaxta arkadaşlar gerçekten çok ilgililer hemen bir iki model çıkardılar ve denedim, kışın bu soğuk günlerinde ayağınızın sıcacık olacağına eminim ayrıca gerekli korumaları ve su geçirmezliği de var ve yazlık modelleride var ancak fiyat farklı bot güzel ben benğendim.
resimleri cep telefonnumla çektim iyi olmayabilir ..



resimleri cep telefonnumla çektim iyi olmayabilir ..



