diadora bot alan varmı

Katılım
23 Ağu 2007
Mesajlar
124
Arkadaşlar botları yerinde gördüm,model ve kalite olarak 129 TL ye alabileceğiniz yada benim bu zamana kadar gördüğüm en kaliteli bot, ayrıca Motomaxta arkadaşlar gerçekten çok ilgililer hemen bir iki model çıkardılar ve denedim, kışın bu soğuk günlerinde ayağınızın sıcacık olacağına eminim ayrıca gerekli korumaları ve su geçirmezliği de var ve yazlık modelleride var ancak fiyat farklı bot güzel ben benğendim.

resimleri cep telefonnumla çektim iyi olmayabilir ..



 
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
281
eywallah serkan su geçirmezlik hakkında birşey söyleedilermi?
 
Katılım
31 Ağu 2009
Mesajlar
760
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar diadora iyidir kaliteli bir markadır bende var kullanıyorum ve memnunum.
 
Katılım
23 Ağu 2007
Mesajlar
124
valla ben 129 TL ye botu böyle görünce sormadım ama , telefon açarak tüm bilgileri alabilirsin bence ama geçirir bir bota benzemiyordu birde ben 43 normalde ayakkabı numaram 44 biraz sıktı 45 rahat oldu bilgine
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
2,615
Biraz uzun olacak yzım ama.....

2 yıl önce almanyadan su'ya karşı dayanıklı 2 çift almıştım (eşim & kendime)
eşim çok rahat etti ancak ben botlar katı / sert (daha ziyade Race tipi olduğundan)alışamadım.
önümüzdeki hafta ya İstanbul ya da varsa izmir Motomaxtan bir çift alacağım bu üründen.
Güzel yanı ayağın tarak üstü körüklü olması bu da Enduro sahiplerinin otruma pozisyonu itibarı ile en uygun kalıp sanırım.

Botlarda anılan su geçirmez detayı genelde yanlış algılanıyor!
yüzde yüz su geçirmez olan botlar GoreTex kumaş ve membranlı olan ve naylon çizmelerdir kaldı ki GoreTex ürünler bile belli bir süre sonra (membran yıpranınca) Su alırlar.

Deri bot /ayakkabı ancak belli bir süre su geçirmezdiler.Unutmayalım deri organik bir malzemedir ve su emer.

Suya karşı daha da dayanıklı olmasını ve derinin kurumadan,esnek-uzun ömürlü kalmasını sağlamak istiyorsanız, deri için besleyici ve rutubete (suya) karşı koruyucu EMPRENYE spreyler var.Ancak Emprenye dahi yüzde yüz su geçirmez değil (onun için bot üstü kılıflar satılmakta)

DİKKAT Emprenye 30-40cm kadar bir mesafeden sıkılmalı ve tercihen yağmurdan önce ve kuru deri üzerine uygulanmalı.Yaz aylarında besleyici badem yağı cila kullanılırsa deri ürünleri (bot) çok uzun ömürlü oluyorla.
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
2,496
Adamlar yapmış üretmiş..arkadaşlar üretim süreci kolay değildir... Bu ürün test edilmiştir..
Anes motor da almış MT üyelerine çok uygun şartlarda sunuyor... Ve kullanıcılarda memnun ...
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
2,615
Arkadaşlar diadora iyidir kaliteli bir markadır bende var kullanıyorum ve memnunum.

Diadora Motosiklet botları konusunda tecrübeli bir firma ancak bu tip botlar spesifik donanım olduğundan şu ya da bu marka iyi dir yetmiyor...kişinin ayak yapısına göre değişken bir durum söz konusu. Ben geçenlerde yaklaşı 8-10 farklı tip bot denedim,o ya da bu sebeple rahat edemedim...iyi bir marka bot dar olmasına rağmen topuğumu kavramadı ve adımlarda topuğum botdan ayrılıyordu:)
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
Su geçirmezlik ve sıcak tutmanın yanında korumalarını da inceleyin derim, eğerki üzerinde sert bükülmez korumlaar yoksa kaza anında sizi koruyamıyacak demektir.
Bkz ben; :p


Mafsallı ve sert koruması olmayan çizmeler kesinlikle kaza esnasında motorun altında ayağınız kalırsa korumuyor, tarafımdan test edildi onaylandı :cherry:
Tabiki bu işler bütçeyle alakalı yada hiç olmaması az olmasından iyi ama elinizde olan sürekli giydiiniz çizmenizden ne kadar artısı olduğuna bakın, paranızı sokağa atmayın..
Yağmur kar çamur güneş farketmeksizin motosiklet kullanan biri olarak tavsiyem, koruma koruma koruma..:wiinkk:
 
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
281
way Gökhan abiii yemişim botunu postalını abiii sen nasılsın yaaa çok sevindim senden birşeyler okuyunca abi beykoz da oturuyorum ama varsa bi isteğin hemen gelirim.Sağlığın nasıl?
 
Katılım
24 Eki 2006
Mesajlar
712
Pazar sabahı sipariş verdim. Salı akşamı Kırıkkale ye geldi. Kargo elemanını görünce sevindim. Yalnız.... kargo ücreti alındığı halde. Eleman 4tl daha ısrarla istedi...... belki doğru değil ama lanet olsun deyip verdim ben de.
Gelelim bota evet arkadaşlar. Bot fiyat kalite kıyaslamasına bakılarak çok uygun. Yalnız tavsyem normal ayak numaranızdan bir numara büyük alın. Benim ayaklar 43 ama ben ne olur ne olmaz diye 44 aldım cuk oturdu. Ve gayet rahat etti ayaklarım. Su geçirmezliği bence var. Membran kullanıldığını botun üzerinde yazıyordu. Parmaklarımla derisinin üst kısmını sıktığımda içindekindeki membranı hissedebildim. Bu arada membran özellikle yeni sistem modern banyoların ya da hamamların su ve ısı yalıtımında kullanılan bir malzemedir.
Kısa ve öz söyleyecek olursak fiyatına göre çok iyi mal.
Yalnız 160 tl lik turing versiyonu vardı. Keşke onu sipariş etseydim.
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
way Gökhan abiii yemişim botunu postalını abiii sen nasılsın yaaa çok sevindim senden birşeyler okuyunca abi beykoz da oturuyorum ama varsa bi isteğin hemen gelirim.Sağlığın nasıl?

İyiyim canım sağol, bende botumu değiştirmek istediğim için bakıyorum sürekli bu ara ama bu fiyatlara bizi tam koruyacak bi bot bulamaıdm henüz..
Herhangi bişey yok, ilgin için teşekkür ederim canım kardeşim:cat::rendeer:
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
Su geçirmezlik ve sıcak tutmanın yanında korumalarını da inceleyin derim, eğerki üzerinde sert bükülmez korumlaar yoksa kaza anında sizi koruyamıyacak demektir.
Bkz ben; :p


Mafsallı ve sert koruması olmayan çizmeler kesinlikle kaza esnasında motorun altında ayağınız kalırsa korumuyor, tarafımdan test edildi onaylandı :cherry:
Tabiki bu işler bütçeyle alakalı yada hiç olmaması az olmasından iyi ama elinizde olan sürekli giydiiniz çizmenizden ne kadar artısı olduğuna bakın, paranızı sokağa atmayın..
Yağmur kar çamur güneş farketmeksizin motosiklet kullanan biri olarak tavsiyem, koruma koruma koruma..:wiinkk:

az önce ben de burada aynı konuu arkadaşa anlatıyordum, çizme alacakmış bana danışmıştı. iyi oldu bunları yazman. sen de iyisindir umarım kardeşim. kendine dikkat et :)
 
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
281
abi sen kaza yaptığında da ayağında koruyuculu ayakkadı vardı sanırım ? senin o kazadaki ayakkabının modeli nasıl birşeydi.Yani en azından öyle birşey almayız sonuçta işini yapamadı gibi görünüyor.
 
Katılım
14 Tem 2005
Mesajlar
272
Tam ben de kalıp konusunu soracaktım ki normalden 1 numara daha küçük olduğunu duyunca bütün hayallerim yıkıldı :-( Bunun 48 numarası var mı ki?
En güzeli gidip denemek..
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
abi sen kaza yaptığında da ayağında koruyuculu ayakkadı vardı sanırım ? senin o kazadaki ayakkabının modeli nasıl birşeydi.Yani en azından öyle birşey almayız sonuçta işini yapamadı gibi görünüyor.

bana mı, gkn ye mi sordun...
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
2,615
Su geçirmezlik ve sıcak tutmanın yanında korumalarını da inceleyin derim, eğerki üzerinde sert bükülmez korumlaar yoksa kaza anında sizi koruyamıyacak demektir.
Bkz ben; :p


Mafsallı ve sert koruması olmayan çizmeler kesinlikle kaza esnasında motorun altında ayağınız kalırsa korumuyor, tarafımdan test edildi onaylandı :cherry:
Tabiki bu işler bütçeyle alakalı yada hiç olmaması az olmasından iyi ama elinizde olan sürekli giydiiniz çizmenizden ne kadar artısı olduğuna bakın, paranızı sokağa atmayın..
Yağmur kar çamur güneş farketmeksizin motosiklet kullanan biri olarak tavsiyem, koruma koruma koruma..:wiinkk:

Tekrar geçmiş olsun ve hoş geldin GKN:)
Vesiklığın da pek net ve detaylıymış:cat: bot'u çıkarmadan mı çektiler rontgeni? Benim bot da mafsal,yan ve üst kısımlarda sert korumalarım var ancak çok rahat edemedim içinde...
 
Katılım
20 Tem 2009
Mesajlar
284
Arkadaşlar amacımız sadece forum üyelerine çeşit sunmaktır.

çok doğru.bende kışın yağmurda nadir motosiklet kulanan biriyim.yani çizme almam gerk yok.converselerle biniyorm.ama kibar bi botum neden olmasın.belediye otobüsünn arkasından koşarkende giyerim hem:mrgreen:
seçenek doğru kararı,
rekabet menmuniyeti getirir
 
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
281
ben geçen sene yapmıştım, ben gkn'den şanslıydım

sanada geçmiş olsun usta peki bu PRC marka bota ne dersiniz arkadaşlar ?Eğer buda gökhan abinin botu gibi olacaksa 150 tl çöpe atıyoruz demektir.e 150 tl yi işe yaramayacak bir bota vermektense 150 tl daha verip gerçekten korumalı bir bot almak daha iyidir.( Zaten bende doğruluğuna inanıp herşeyimi bu felsefeyle alıyorum batacağım yakında.:D)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst