diadora bot alan varmı

Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
281
arkadaşlar sitemizede sponsor olan bu diadora botu alan kullanan inceleyen varmı aranızda acaba aben düşünüyorum da almayı bu 129 tl olan
 
Katılım
10 Eki 2005
Mesajlar
228
bende merak ediyordum tşkler konu icin umarım alan arkadaslar tecrübesini paylaşır
 
Katılım
23 Ağu 2007
Mesajlar
124
valla bende merak ediyorum, şimdi kadıköye gidicem tamda satıldığı yere uğrayıo bir bakacağım sizlerle paylaşırım ama alan var ise yazsın
 
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
281
serkans sana zahmet bakacaksan eğer su geçirmeme olayı tam nedir ve kaval kemiğine doğru nasıl bir koruma sağlıyor iyice bir bakıver ve korumaları gerçekten sağlammı yoksa öylesine konulmuş bişiylermi bi bakarsan süper olur.
 
Katılım
8 Ara 2005
Mesajlar
409
ben 1 ay once eşime 185 tl olan diadora bot aldım çok memnun kaldı
buda iyidir ben 150 tl ye kendime 2.5 sene önce motobot almıstım o da işimi fazlasıyla gördü diadora fazlasıyla görür :cat:
 
Katılım
2 Ara 2007
Mesajlar
398
ben bayramda motomaxdan bot aldım.diadora vardı orada ama benim istediğim daha rahat günlükde giyebileceğim bir bottu o yüzden bering i tercih ettim.ama diadora da güzel duruyordu yalnız %100 su geçirmez olduğunu sanmıyorum.fiyatı da 220tl civarıydı sanırım.
 
Katılım
10 Eki 2007
Mesajlar
1,592
Ben reklamı ilk motoron dergisinde gördüm İzmirdeyken hemen gittim motomaxsa yüzdeyüz su geirmez değil 5-6 saatlik yağmura maruz kaldığında su geçiriyormuş dana derisi olduğunu söylediler.
 
Katılım
13 Mar 2009
Mesajlar
406
Eğer motobot veya PRS marka bot düşünürseniz, MT'ye özel indirimimiz var;

Prs çizme liste fiyatı : 150 tl
MT özel fiyatı : 140 tl + ücretsiz kargo + 12 taksit

Prs bot : 125 tl
MT özel : 115 tl + ücretsiz kargo + 12 taksit

Motobot çizme liste fiyatı : 160 tl
MT özel : 150 tl + ücretsiz kargo + 12 taksit

Motobot kısa bot : 125 tl
MT özel : 115 tl + ücretsiz kargo + 12 taksit

ÜRÜNLER



---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:15 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:12 ----------

Taiwan üretimi , %100 su geçirmez , özel taban , ful koruma
 
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
1,059
diadaro botlar saglam ve iyidir, alacak arkadaşlar pişman olmayacak, ben kullanmıştım yurt dışından hediye gelmişti...
ondan sonra bütün spor papuçlarımı diadora almaya başladım..
şimdi bile ayağımda ::148::
 
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
281
hakan bey prs marka botuda önerdi kore malıymış herhangibir şikayet gelmemiş akıl bu karışıp duruyor.
 
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
281
vecihi sanki suyun üstünde durmuş gibisin hee.ya bu anes motordan hakan eyin bu sitemizde olması çok iyi oldu kendisine sorduğumuz bütün soruları bütün içtenlik ve samimiyetiyle cevaplıyor.Buradan kendisine tekrar teşekkür ediyorum.
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
125
diadora'nın bahsi geçen botunu bu hafta motomax'dan aldım. öncelikle firmanın hizmet kalitesinden memnun olduğumu belirtmeliyim. siparişimi aynı gün kargoya verdiler ve telefonda da oldukça yardımcı oldular.

bota gelince, ilk motosiklet botum olduğundan kıyaslama yapamıyorum. ama oldukça kaliteli bir ürün olduğu belli. kaval kemiği koruması yeterli gibi geldi, ancak bilek koruması daha iyi olabilirdi diye düşünüyorum. su geçirmezliğini henüz test edemedim, orjinal etiketinde su geçirmez olduğu yazıyor. bana da bu izlenimi verdi doğrusu. belki uzun süre yağmura ve suya maruz kalırsa etkilenebilir, ama kısa ve orta süreli sürüşlerde ıslaklıktan koruyacağa benziyor.

fiyatı ve kalitesiyle, başlangıç seviyesi için ideal diyebilirim.
 
Katılım
15 Eyl 2009
Mesajlar
121
Ben anesmotor'un bu başlığa yazmasını etik bulmuyorum. Zaten ürünleri için kendine ayrılmış bir forum varken bir başka sponsorun ürününün sorulduğu bir başlıkta kendi ürününü de alternatif olarak sunmak doğru değil.

Bunu dışında forumda olması ve gerçekten ilgili bir satıcı olarak davranmasına ise sözüm yok. Umarım böyle devam eder fakat mesajını da editler..
 
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
281
Ben anesmotor'un bu başlığa yazmasını etik bulmuyorum. Zaten ürünleri için kendine ayrılmış bir forum varken bir başka sponsorun ürününün sorulduğu bir başlıkta kendi ürününü de alternatif olarak sunmak doğru değil.

Bunu dışında forumda olması ve gerçekten ilgili bir satıcı olarak davranmasına ise sözüm yok. Umarım böyle devam eder fakat mesajını da editler..

arkadaşlar bi yanlış anlaşılma olmasın anes motordan hakan beyi görüşlerini yazması için ben davet ettim artı kendisi herhengibir şekilde sorduğum ürünü kötülememiştir.ben benimle ilgili paylaştığı bilgiyi herkesin görmesini istedim.Ayrıca hakkında konuştuğumuz ürünün sponsor olması onun varsa kötü yanlarını yada eksik yanlarını konuşmamız gerekir eğer böyle kaygısı olan bir marka zaten herkesin fikirlerini sunabileceği bir siteye değil sadece izlenilen yorum yapılmayan bir siteye reklam vermesini tavsiye ederim.Nasıl ki iyi yanları konuşuyoruz sponsorumuz olsun olmasın eksikliklerini de konuşmalıyız ve kıyaslamalar yapmalıyız.
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Tem 2008
Mesajlar
637
Ben anesmotor'un bu başlığa yazmasını etik bulmuyorum. Zaten ürünleri için kendine ayrılmış bir forum varken bir başka sponsorun ürününün sorulduğu bir başlıkta kendi ürününü de alternatif olarak sunmak doğru değil.

Bunu dışında forumda olması ve gerçekten ilgili bir satıcı olarak davranmasına ise sözüm yok. Umarım böyle devam eder fakat mesajını da editler..

ilgili firmanın mesajı tabiri caiz ise "bizim de böyle bir ürünümüz var" formatında. diğer önerilen ürünlere karşı yersiz bir yergi vs. de bulunulmamış. kaldı ki kendi adıma "motosikletimin şu parçasına ihtiyacım var" diye bir başlık açmış olsam, tedarikçilerin bizzat başlığıma ulaşıp elllerinde ürünün bulunduğuna dair bilgilendirici mesaj yazmalarından memnun olurdum.

anes masraf ve emek harcayıp foruma kadar uzanmış ve bunun maddi karşığını da eminim fazlasıyla alıyordur. tüketiciye ulaşmak ve onu dinlemek konusunda aynı özeni diğer firmaların da göstermesi dileğiyle.
 
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
281
ilgili firmanın mesajı tabiri caiz ise "bizim de böyle bir ürünümüz var" formatında. diğer önerilen ürünlere karşı yersiz bir yergi vs. de bulunulmamış. kaldı ki kendi adıma "motosikletimin şu parçasına ihtiyacım var" diye bir başlık açmış olsam, tedarikçilerin bizzat başlığıma ulaşıp elllerinde ürünün bulunduğuna dair bilgilendirici mesaj yazmalarından memnun olurdum.

anes masraf ve emek harcayıp foruma kadar uzanmış ve bunun maddi karşığını da eminim fazlasıyla alıyordur. tüketiciye ulaşmak ve onu dinlemek konusunda aynı özeni diğer firmaların da göstermesi dileğiyle.

aravo aynı fikirdeyim ::alkiis::::alkiis::::alkiis::::alkiis::
 
Katılım
15 Eyl 2009
Mesajlar
121
arkadaşlar bi yanlış anlaşılma olmasın anes motordan hakan beyi görüşlerini yazması için ben davet ettim artı kendisi herhengibir şekilde sorduğum ürünü kötülememiştir.ben benimle ilgili paylaştığı bilgiyi herkesin görmesini istedim.Ayrıca hakkında konuştuğumuz ürünün sponsor olması onun varsa kötü yanlarını yada eksik yanlarını konuşmamız gerekir eğer böyle kaygısı olan bir marka zaten herkesin fikirlerini sunabileceği bir siteye değil sadece izlenilen yorum yapılmayan bir siteye reklam vermesini tavsiye ederim.Nasıl ki iyi yanları konuşuyoruz sponsorumuz olsun olmasın eksikliklerini de konuşmalıyız ve kıyaslamalar yapmalıyız.

ilgili firmanın mesajı tabiri caiz ise "bizim de böyle bir ürünümüz var" formatında. diğer önerilen ürünlere karşı yersiz bir yergi vs. de bulunulmamış. kaldı ki kendi adıma "motosikletimin şu parçasına ihtiyacım var" diye bir başlık açmış olsam, tedarikçilerin bizzat başlığıma ulaşıp elllerinde ürünün bulunduğuna dair bilgilendirici mesaj yazmalarından memnun olurdum.

anes masraf ve emek harcayıp foruma kadar uzanmış ve bunun maddi karşığını da eminim fazlasıyla alıyordur. tüketiciye ulaşmak ve onu dinlemek konusunda aynı özeni diğer firmaların da göstermesi dileğiyle.

Forumda tabii ki ürün karşılaştırması olması lazım. Fakat iki firmanın sponsorluk türleri farklı.

Biri forumda kendine ait firma forumu var diğeri ise sadecve banner olarak reklam vermiş durumda.

İçinde bulunduğumuz başlık da banner ile reklam veren sponsor firmanın ürünü. Daha doğrusu o firmanın yaptığı kampanya dahilinde motosiklet kullanıcısının bilgi almak amacıyla açtığı bir başlık.

Söz konusu firma ya da başka firmalar ya da herhangi bir kullanıcı Anesmotor'un başlıklarına gidip "bizim de böyle bir ürünümüz var" ya da "Şu firmanın da böyle bir ürünü var" yazması ne kadar yanlışsa bu da bence yanlış.

Bence bu tür bir davranış etik değil.

Eğer etik olduğunu düşünüyorsanız diyecek birşey yok.
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Mar 2009
Mesajlar
406
Forumda tabii ki ürün karşılaştırması olması lazım. Fakat iki firmanın sponsorluk türleri farklı.

Biri forumda kendine ait firma forumu var diğeri ise sadecve banner olarak reklam vermiş durumda.

İçinde bulunduğumuz başlık da banner ile reklam veren sponsor firmanın ürünü. Daha doğrusu o firmanın yaptığı kampanya dahilinde motosiklet kullanıcısının bilgi almak amacıyla açtığı bir başlık.

Söz konusu firma ya da başka firmalar ya da herhangi bir kullanıcı Anesmotor'un başlıklarına gidip "bizim de böyle bir ürünümüz var" ya da "Şu firmanın da böyle bir ürünü var" yazması ne kadar yanlışsa bu da bence yanlış.

Bence bu tür bir davranış etik değil.

Eğer etik olduğunu düşünüyorsanız diyecek birşey yok.

Arkadaşlar amacımız sadece forum üyelerine çeşit sunmaktır.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst