Devir Saatli 2011 CBF 150 ler Bayilerde. (Foto)

Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
Alkollü motor kullanıyor elin gavuru :mrgreen: Haramdır, şeytan icadıdır alkollü motor :p Kesin selesi de domuz derisinden yapılmıştır :pr:

:queen::pkesin...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:13 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:09 ----------

Griyide görmek lazım, metalik olursa çok yakışır renk..
 
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,524
Motosikleti
Hornet
:queen::pkesin...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:13 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:09 ----------

Griyide görmek lazım, metalik olursa çok yakışır renk..

Ben bi ara beyaza boyatmayı düşünüyodum abi(Sedef diyede geçiyo acayip bi renk)..Ruhsat işi canımı sıktı vazgeçtim:p
Motorun plakasıda 48 kaldı herşey maddiyat ahh ahh:mrgreen:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Hacı portekizceden çeviriyor google amcanın yalancısı olayım.:)

Brezilyaca yokmuş zaten ganga vesileyle öğrendim...:p Ana dili Portekizceymiş..

Alkollü motor kullanıyor elin gavuru :mrgreen: Haramdır, şeytan icadıdır alkollü motor :p Kesin selesi de domuz derisinden yapılmıştır :pr:

dini foruma alet etme ganga...:cherry:

:queen::pkesin...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:13 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:09 ----------

Griyide görmek lazım, metalik olursa çok yakışır renk..

bende merak ediyorum hacı cavcav...:wiinkk:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:25 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:23 ----------

Ben bi ara beyaza boyatmayı düşünüyodum abi(Sedef diyede geçiyo acayip bi renk)..Ruhsat işi canımı sıktı vazgeçtim:p
Motorun plakasıda 48 kaldı herşey maddiyat ahh ahh:mrgreen:

ganga ilanlarda bazen görüyorum böyle fantastik çalışmaları...:p ama renk değişiminden sonra nedense cenabet oluyor motör...sahibine de alana da bi hayrı dokunmuyor...:cherry: mındar olmuş artık...:)
 
Katılım
22 Nis 2009
Mesajlar
192
valla bazen benımde aklımdan buyutmek gecmıyor degil ama ihtiyarc meselesı bırde masrafı karsılamaya baglı
gecen bı fazer bakayım netten dedım oda cbf 150 ile takas dusunuyor bır coklarıda ufak cc ye bakar olmuslar
hep konusmuşuzdur bu zaman kadar yuksek hız ve cc ilede gitsende cbf 150 ile yan yana gıtmek zorundasın malum hız sınırlaması var cbf 150 de bu duruma sınırlamaya uygun
yakıt sarfıyatı olarak 250 cc sekmentı var oda su an için fiyasko , gelecegı nasıl olur bılemem
honda da , bizde cbf 150 ye devam :)
yenısını almak: bence elınde bır tane varsa ve masrafta yaptınsa kulliyen zarar sole bı 4 sen daha gecmesı lazım motoru sattıktan sonra 2-2,5 üzerıne verıp yenısıyle degişmek için
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Onlara plaka takılmıyor aga, bir de kamyonet mi alalım.:)

ganag napcan Eskişehirde janti motoru...İstanbulda olsan tamam da oralarda gerek yok...:queen: böyle bi zihniyet var inan...:p

meto 0 ın kokusu başkadır derler kanka ....

kaşıma coşkuyu hacoo...:p

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:08 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:05 ----------

+1

eski yi satarsın, aradaki 2-2,5 bin tl gibi rakamıda 12 ye böldürürsün

dediğiniz gibi olur belki yaza girerken bahar havalarında kendimi gaza getirirsem motor sorun yaşatırsa olabilir...

2400 e okutabilirsem benim takayı kalanı hallederim kolay...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:10 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:08 ----------

valla bazen benımde aklımdan buyutmek gecmıyor degil ama ihtiyarc meselesı bırde masrafı karsılamaya baglı
gecen bı fazer bakayım netten dedım oda cbf 150 ile takas dusunuyor bır coklarıda ufak cc ye bakar olmuslar
hep konusmuşuzdur bu zaman kadar yuksek hız ve cc ilede gitsende cbf 150 ile yan yana gıtmek zorundasın malum hız sınırlaması var cbf 150 de bu duruma sınırlamaya uygun
yakıt sarfıyatı olarak 250 cc sekmentı var oda su an için fiyasko , gelecegı nasıl olur bılemem
honda da , bizde cbf 150 ye devam :)
yenısını almak: bence elınde bır tane varsa ve masrafta yaptınsa kulliyen zarar sole bı 4 sen daha gecmesı lazım motoru sattıktan sonra 2-2,5 üzerıne verıp satmak için

dostum elimizde sermayemiz var şanslıyız...motoru satsak üzerine katıp sıfırnı da alabiliriz...ben zamanında site adminine sitem etmiştim...hyo25 r satıp sıfır 250 r almıştı...ama şimdi anlıyorum...belli bir kmden sonra gözden düşüyor artık makina...daha doğrusu korkuyosun başım ağrımasın elimde kalmasın diye...
 
Katılım
1 Ocak 2010
Mesajlar
773
Fuar da bu işi bitirelim abi,
senin dül dül yaza kadar temelli kayışı koparmasın, elden çıkaralım gitsin :)
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Fuar da bu işi bitirelim abi,
senin dül dül yaza kadar temelli kayışı koparmasın, elden çıkaralım gitsin :)

kankam valla güzel diyorsun ama işte gittiği yere kadar artık ...ha birde şaşırıcan belki ama 3000 liraya grand dink 250 alma ihtimalim bile var...motor şu an Antalyada yatıyor...20.000 kmde 3000 e verecek bana havalar düzelsin buraya getirecek...arkadaş da burada çalışıyor...yani sukıtırcı olursam şaşmayın hemi...:p
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
valla bazen benımde aklımdan buyutmek gecmıyor degil ama ihtiyarc meselesı bırde masrafı karsılamaya baglı
gecen bı fazer bakayım netten dedım oda cbf 150 ile takas dusunuyor bır coklarıda ufak cc ye bakar olmuslar
hep konusmuşuzdur bu zaman kadar yuksek hız ve cc ilede gitsende cbf 150 ile yan yana gıtmek zorundasın malum hız sınırlaması var cbf 150 de bu duruma sınırlamaya uygun
yakıt sarfıyatı olarak 250 cc sekmentı var oda su an için fiyasko , gelecegı nasıl olur bılemem
honda da , bizde cbf 150 ye devam :)
yenısını almak: bence elınde bır tane varsa ve masrafta yaptınsa kulliyen zarar sole bı 4 sen daha gecmesı lazım motoru sattıktan sonra 2-2,5 üzerıne verıp yenısıyle degişmek için

Hakikaten Fazer'la otobana çıkmadıkça CBF'e kıyasla daha hızlı gidemiyorum :mrgreen: CBF'le 80-90 gittiğim yerde 100-110 gidiyorum belki, aradaki fark o kadar :pr:

kankam valla güzel diyorsun ama işte gittiği yere kadar artık ...ha birde şaşırıcan belki ama 3000 liraya grand dink 250 alma ihtimalim bile var...motor şu an Antalyada yatıyor...20.000 kmde 3000 e verecek bana havalar düzelsin buraya getirecek...arkadaş da burada çalışıyor...yani sukıtırcı olursam şaşmayın hemi...:p

Devremin motoru mu diyosun?
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ocak 2010
Mesajlar
773
kankam valla güzel diyorsun ama işte gittiği yere kadar artık ...ha birde şaşırıcan belki ama 3000 liraya grand dink 250 alma ihtimalim bile var...motor şu an Antalyada yatıyor...20.000 kmde 3000 e verecek bana havalar düzelsin buraya getirecek...arkadaş da burada çalışıyor...yani sukıtırcı olursam şaşmayın hemi...:p


sukıtır seni açmaz abiiiii :queen:
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kankam valla güzel diyorsun ama işte gittiği yere kadar artık ...ha birde şaşırıcan belki ama 3000 liraya grand dink 250 alma ihtimalim bile var...motor şu an Antalyada yatıyor...20.000 kmde 3000 e verecek bana havalar düzelsin buraya getirecek...arkadaş da burada çalışıyor...yani sukıtırcı olursam şaşmayın hemi...:p

Boşver küçük tekeri kanka gel Kuba'cı ol sen de.Taksit taksit öde @Askon almış bakalım bir Kuba test ediyor.
http://www.kubamotor.com/new2/tr/modellerimiz/touring/fast-wind-200
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst