- Katılım
- 27 Ara 2005
- Mesajlar
- 5,149
Brezilya olmasın agam...![]()
Alkollü motor kullanıyor elin gavuru :mrgreen: Haramdır, şeytan icadıdır alkollü motor
Brezilya olmasın agam...![]()
Alkollü motor kullanıyor elin gavuru :mrgreen: Haramdır, şeytan icadıdır alkollü motorKesin selesi de domuz derisinden yapılmıştır
r:
:queen:kesin...
---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:13 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:09 ----------
Griyide görmek lazım, metalik olursa çok yakışır renk..
Hacı portekizceden çeviriyor google amcanın yalancısı olayım.![]()
Alkollü motor kullanıyor elin gavuru :mrgreen: Haramdır, şeytan icadıdır alkollü motorKesin selesi de domuz derisinden yapılmıştır
r:
:queen:kesin...
---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:13 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:09 ----------
Griyide görmek lazım, metalik olursa çok yakışır renk..
Ben bi ara beyaza boyatmayı düşünüyodum abi(Sedef diyede geçiyo acayip bi renk)..Ruhsat işi canımı sıktı vazgeçtim
Motorun plakasıda 48 kaldı herşey maddiyat ahh ahh:mrgreen:
metehan bey abi motoru yenilemiyormusun ?
crf 250 R ve crf 250 X var gangam Honda TR de...
para yok abi bu aralar böyle bir fantastik hareketim olmaz...ha zorlarım olur...ama ne gereği var...:rendeer:
meto 0 ın kokusu başkadır derler kanka ....
Onlara plaka takılmıyor aga, bir de kamyonet mi alalım.![]()
meto 0 ın kokusu başkadır derler kanka ....
+1
eski yi satarsın, aradaki 2-2,5 bin tl gibi rakamıda 12 ye böldürürsün
valla bazen benımde aklımdan buyutmek gecmıyor degil ama ihtiyarc meselesı bırde masrafı karsılamaya baglı
gecen bı fazer bakayım netten dedım oda cbf 150 ile takas dusunuyor bır coklarıda ufak cc ye bakar olmuslar
hep konusmuşuzdur bu zaman kadar yuksek hız ve cc ilede gitsende cbf 150 ile yan yana gıtmek zorundasın malum hız sınırlaması var cbf 150 de bu duruma sınırlamaya uygun
yakıt sarfıyatı olarak 250 cc sekmentı var oda su an için fiyasko , gelecegı nasıl olur bılemem
honda da , bizde cbf 150 ye devam![]()
yenısını almak: bence elınde bır tane varsa ve masrafta yaptınsa kulliyen zarar sole bı 4 sen daha gecmesı lazım motoru sattıktan sonra 2-2,5 üzerıne verıp satmak için
Fuar da bu işi bitirelim abi,
senin dül dül yaza kadar temelli kayışı koparmasın, elden çıkaralım gitsin![]()
valla bazen benımde aklımdan buyutmek gecmıyor degil ama ihtiyarc meselesı bırde masrafı karsılamaya baglı
gecen bı fazer bakayım netten dedım oda cbf 150 ile takas dusunuyor bır coklarıda ufak cc ye bakar olmuslar
hep konusmuşuzdur bu zaman kadar yuksek hız ve cc ilede gitsende cbf 150 ile yan yana gıtmek zorundasın malum hız sınırlaması var cbf 150 de bu duruma sınırlamaya uygun
yakıt sarfıyatı olarak 250 cc sekmentı var oda su an için fiyasko , gelecegı nasıl olur bılemem
honda da , bizde cbf 150 ye devam![]()
yenısını almak: bence elınde bır tane varsa ve masrafta yaptınsa kulliyen zarar sole bı 4 sen daha gecmesı lazım motoru sattıktan sonra 2-2,5 üzerıne verıp yenısıyle degişmek için
kankam valla güzel diyorsun ama işte gittiği yere kadar artık ...ha birde şaşırıcan belki ama 3000 liraya grand dink 250 alma ihtimalim bile var...motor şu an Antalyada yatıyor...20.000 kmde 3000 e verecek bana havalar düzelsin buraya getirecek...arkadaş da burada çalışıyor...yani sukıtırcı olursam şaşmayın hemi...![]()
kankam valla güzel diyorsun ama işte gittiği yere kadar artık ...ha birde şaşırıcan belki ama 3000 liraya grand dink 250 alma ihtimalim bile var...motor şu an Antalyada yatıyor...20.000 kmde 3000 e verecek bana havalar düzelsin buraya getirecek...arkadaş da burada çalışıyor...yani sukıtırcı olursam şaşmayın hemi...![]()
Devremin motoru mu diyosun?
sukıtır seni açmaz abiiiii :queen:
kankam valla güzel diyorsun ama işte gittiği yere kadar artık ...ha birde şaşırıcan belki ama 3000 liraya grand dink 250 alma ihtimalim bile var...motor şu an Antalyada yatıyor...20.000 kmde 3000 e verecek bana havalar düzelsin buraya getirecek...arkadaş da burada çalışıyor...yani sukıtırcı olursam şaşmayın hemi...![]()
