Devir Saatli 2011 CBF 150 ler Bayilerde. (Foto)

Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
ülen geçin bakam makaranızı...yakında 1200 GS (04) deneyimlerimi paylaşıcam sizlerle tokatlıcam hepinizi...:cherry:


Hakikaten ya, 2 zamanlıyı çaktılar da farkına varamadı mı acaba Metehan :mrgreen:

sana da shell den aldığım ferrarı formula maketini vercektim ama vermicem artık...:p
 
Katılım
17 Şub 2008
Mesajlar
2,907
yakın bir zaman içerisinde görecez bakalım .....

bizim şirket motorlarının bir kısmının değişim zamanı geldi... ama yeni 2011 ler gelecek diye 10-15 gün bekleyin yeni kasalar gelecek demişlerdi muhtemelen bu yeni gelenlerden alınacak devir saatinin haricinde değişen başka bir aksamı varmı bilemiyorum ama merakla beklemedeyim :)
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
1200GS gülle ya, boşver onu. 990 Adventure deneyimimi yazayım mı :mrgreen:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
ama merakla beklemedeyim :)

yarın akşam merakını gideririm ben abi...:)

1200GS gülle ya, boşver onu. 990 Adventure deneyimimi yazayım mı :mrgreen:

gülle mülle makina cayır cayır gidiyor yolda...rölantide gaza asılıyosun olduğu yerde sağa çekiyor boksır motor...:p

sen tükkandaki makinalarla oynama yavrucum..sadece kaç kez dicem nimetle şaka olmazz...:p
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
gülle mülle makina cayır cayır gidiyor yolda...rölantide gaza asılıyosun olduğu yerde sağa çekiyor boksır motor...:p

sen tükkandaki makinalarla oynama yavrucum..sadece kaç kez dicem nimetle şaka olmazz...:p

Ya bırak abi, benim Fazer bile yiyor GS'i :) Yalnız 160'a ulaşmadan 990'a yetişemiyorum, deli kaçıyor Adv.
 
Katılım
17 Şub 2008
Mesajlar
2,907
aslında DB ye yakınsın akşama geliyor parti..arazi olup birkaç foto çekip buraya yükleyebilirsin...:rendeer:sana zahmet ben çalışıyor olabilirim...

yavru benim paydosunda D&B kapatmış oluyor :pale: arazi olma şansım imkansız yoksa benimde aklıma gelmedi değil ....
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
9,061
1200 GS statü motoru abicim. hayabusa gibin, etiket mevzusu.
kötü cbf'nin devir saati kadar bile mutluluk vermez :mrgreen:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
yavru benim paydosunda D&B kapatmış oluyor :pale: arazi olma şansım imkansız yoksa benimde aklıma gelmedi değil ....

sen yaparsın Kahraman...:cherry: üşenme tembel olma öğün çalış güven...:wiinkk:

1200 GS statü motoru abicim. hayabusa gibin, etiket mevzusu.
kötü cbf'nin devir saati kadar bile mutluluk vermez :mrgreen:

Bende statükocuyum...:p bir tatlı huzur almaya geldik Alamanyadan...izlenimlerimi yazdım aslında...sıra fotolara geldi...vakit darlığı olmasa sizleri bilgi manyağı yapardım ya neyse...
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
9,061
azda teknik bilgi yazaydın 2 zamanlı 2011 cbf'ler hakkında.
1. emme stroku
2. gömme stroku

honda yönetim kuruluyla yakın temaslarında gözlerden kaçmadı haaa,
ne iş bu hondayla mesajlar, telefonlar, kirli çıkar ilişkileri :queen:
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
honda yönetim kuruluyla yakın temaslarında gözlerden kaçmadı haaa,
ne iş bu hondayla mesajlar, telefonlar, kirli çıkar ilişkileri :queen:

yıkama yağlama yaparsam belki piston gömleği bedavaya gönderirler dediydi geçen, oduncu gömlek göndermişler aşağıdaki arkadaştan ölçü alaraktan
SFA3_E._Honda.gif
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
9,061
devir saati diyede kol saati verdilerdi buna zamanında.
nedir bu honda mühendizlerine kayıtsız şartsız teslimiyet canım.
az sesin çıksın, hiç değilse yarı yarıya yapın piston sekman masraflarını :cherry:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
azda teknik bilgi yazaydın 2 zamanlı 2011 cbf'ler hakkında.
1. emme stroku
2. gömme stroku

honda yönetim kuruluyla yakın temaslarında gözlerden kaçmadı haaa,
ne iş bu hondayla mesajlar, telefonlar, kirli çıkar ilişkileri :queen:

namusumla çıkar ilişkisine girdim ağbi herşey kamu bütünlüğü içindi...kendim için devir saati istediysem namerdim...

torque hacim herşey aynı sadece sünnetli olarak düşün...:p

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:19 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:16 ----------

yıkama yağlama yaparsam belki piston gömleği bedavaya gönderirler dediydi geçen, oduncu gömlek göndermişler aşağıdaki arkadaştan ölçü alaraktan
]

bi Honda Marıne bereleri var...motoru aldığımda vermişlerdi 07 Ocak ayında...başka da bir ajandası bir takvimi na mevcut haco...
 
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
4,029
19 kayıtlı üye okuyor şu an arkadaşlar hepınıze selamlar yahu alt tarafı devır saatı takılmış cbf yine cbf :rendeer:yalnız devır saatının yanına ufak bırde kapak yapmışlar ordan yağ eksildiğinde doldurması kolay olsun dıye :wiinkk:
 
Katılım
28 Ağu 2009
Mesajlar
886
bence artık yağ yakmaz...insanlar çok sıkıştırıyordu motoru cbr gibi...biraz devir saatine dikkat edilirse sorun çözülecek diye düşünüyorum...sonuçta her araç çok sıkıştırınca yağ yakar...tabi yinede bakalım zaman ne gösterecek...

yalnız sanırım kıyamet yakın...bu honda müşterileri dinler oldu...şimdi ne istesek acaba? :)

emeği geçene (metehan)teşekkür ederim....
 
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,524
Motosikleti
Hornet
Bu saatten sonra devir saati gelirsede gelmesse de:p
Fiyatına bakarım duruma göre takarım ilerde belki agam..
Ama sürüş esnasında alışmışım bi kere olmıyan devir saatine bakmama ya..Artık olsada yan gözle bakmam:mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst