- Katılım
- 1 Ağu 2005
- Mesajlar
- 21,819
- Konu Yazar
- #21
ülen geçin bakam makaranızı...yakında 1200 GS (04) deneyimlerimi paylaşıcam sizlerle tokatlıcam hepinizi...:cherry:
sana da shell den aldığım ferrarı formula maketini vercektim ama vermicem artık...
Hakikaten ya, 2 zamanlıyı çaktılar da farkına varamadı mı acaba Metehan :mrgreen:
sana da shell den aldığım ferrarı formula maketini vercektim ama vermicem artık...