destinyofrock (KADER)arkadaşımıza çarpan sürücü dün bulundu

Katılım
23 Haz 2005
Mesajlar
1,237
harika bir haber bu yaaa. uğraşan arkadaşları da tebrik ederim.
merak ettiğim bu yakalanan arkadaşlar nolcak? 2 gün sonra tekrar yolarda aynı şekilde görme olasılığımız nedir?
kanun ne diyo?bilen var mı?
amma soru sormuşum:cherry:
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
306
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Kanun diycek mahkeme günü bakalım ne diycek ama ben azmimle sonuna kadar varım sizde böle destekken hiç bırakmam bu işin peşini:queen:
Mangal nerde?:p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Tem 2006
Mesajlar
505
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
MANGAL heee
vay be hemde kaza topiginde gizli gizli mangal için örgütleniliyor hadi bakalım
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
306
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
GÖKSEL...' Alıntı:
MANGAL heee
vay be hemde kaza topiginde gizli gizli mangal için örgütleniliyor hadi bakalım
KutLAYAlım dimi hakkımız :cat:
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
359
süper haber ya adamda ceza verdikmi ooh tadından yenmez :mrgreen: yakalayanların ellerine sağlık :rendeer:
 
Katılım
27 Haz 2006
Mesajlar
303
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
destinyofrock' Alıntı:
Kanun diycek mahkeme günü bakalım ne diycek ama ben azmimle sonuna kadar varım sizde böle destekken hiç bırakmam bu işin peşini:queen:
Mangal nerde?:p
ahanda MANGAL:queen: :queen: :queen:





:rendeer:
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
3,903
Adalet duygusu ne kadar önemliymiş değilmi?
Demek ki memlekette adalet hızlı ve doğru biçimde uygulanabilse,insanımızın yüzü gülecek,ülkesine bağlılığı artacaktır.
 
Katılım
8 Ocak 2006
Mesajlar
814
plakacılar diye bi underground gurup kuralım yamuk yapan sürücülerin plakalarını istanbul un 4 bir yanına yazalım bag lerdede beyaz fosforlu sprey boyalar taşıyalım....
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
306
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
chopper250' Alıntı:
ahanda MANGAL:queen: :queen: :queen:





:rendeer:
Tamam yeterli birden mangal ihtiyacım gitti gibi hissettim ama süper olur eminim abiler ablalar değerli mt üyeleri ve beni seven sevmeyen herkese teşekkürler bu dayanışma beni gururlandırdı ve mangal günü belli etmek açısından bi tarih isteme ihtiyacını hissettirdi hıııı ne dersiniz another topic ?:cat:
 
Katılım
27 Haz 2006
Mesajlar
303
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ashes' Alıntı:
reha abi sizin bahçe nasıl kaç kişi alır herkez etini mangalını telini falan alıp gelse mangalı yapsak ne olur :) chooper250 reha bey mangalcıdır kendisi :)
50 veya 60 kişi alır herhalde. dahada fazla alır ama sıkışıuruzz:queen: :queen:
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
306
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Oleyyy mangal mangal mangal hehheheheh benim için toplantı budur topik başlığı şöle arkadaşımıza çarpan sürücü yakalandı ve şerefine mangal partisi buyrun :mrgreen:
 
Katılım
1 Şub 2006
Mesajlar
1,750
istanbul mt ye buyuk iş düşüyor müsait olan arkadaşlar mahkemeye mutlaka gitmelidirler arkadaşımızın gözü aydın inşallah şöyle yüklü bir tazminat alırsın
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ağu 2005
Mesajlar
595
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bir şeyi atlıyorsunuz arkadaşlar, şiddet şiddeti doğrur.
Hepberaber gidelim gitmesine mahkemeye kadere destek olmak için. Ancak, medeni insanlar gibi protestomuzu yapalım.
Zaten pizzacılar kuryeler yüzünden adımız çıkmış, bunlar serseri diye.
Bu sefer de protesto edecez diye, "çete bunlar" damgası yemeyelim.

Bu arada Kader'cim tekrardan çok çok geçmiş olsun, gözün aydın.
Tez zamanda sağlığına kavuşman dileklerimle.
 
Katılım
2 Eyl 2005
Mesajlar
198
valla ağır ceeeza almasına alsındaa ne ceza verirler ki..

hapis cezası verseler ki olmaz paraya dönüşür yani hukuki açıdan bi zafer değildir ama bundan sonra bu adam motor gördü mü kaçar herhalde bizim için öenmli olanda bu (mudur?)
 
Katılım
29 May 2006
Mesajlar
177
destinyofrock' Alıntı:
Oleyyy mangal mangal mangal hehheheheh benim için toplantı budur topik başlığı şöle arkadaşımıza çarpan sürücü yakalandı ve şerefine mangal partisi buyrun :mrgreen:
sonunda deydi yani bu çabaların kader çok sevindim yakalanmasına aynı zamanda tekrar tekrar geçmiş olsun :queen: :queen:
 
Katılım
11 Ocak 2006
Mesajlar
869
az önce kaderi ve paşamızı tgrt haberin tekrarında izledim.
umarım artık motosikletleri fark edenlerin sayısı artar...
tekrar tekrar geçmiş olsun ve bun son olsun inşallah kader...

bu arada mahkemeye beraber gitme fikrini destekliyorum ben.
bu tarz bir olayda hem kaderi yalnız bırakmamış oluruz hem de belki bizi fark etmeleri için bir şans buluruz tekrar.
bir taşla iki kuş...
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
426
Önce şehir dışında olduğum için sonra da yoğun iş temposu nedeniyle sizlerden istemeyerek de olsa uzak kaldım ve şuan da işyerinde sabahlamaktayım bu olayı şimdi görebildim ve çok üzüldüm ,Kader ciğim sana çok geçmiş olsun umarım birdaha sen ve tüm motorcu arkadaşlarımızdan uzak olur böyleleri.Mahkeme ne zaman olacak bilmiyorum ama takip edicem orada sana destek vermek isterim.Herkese kazasız magandasız keyifli sürüşler dilerim
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
217
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
cok sevındım valla
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst