- Katılım
- 23 Tem 2006
- Mesajlar
- 331
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ben de dün tacize uğradım, adamlar okadar rahatlar ki bi de eğleniyorlar ve kahkaha atıyorlar... plakayı almayı akıl edemedim maalesef... panikledim çünkü, kenara çektim ve geçmelerini bekledim.. Ya anlayamıyorum bir insanın hayatıyla oynamak nasıl keyif verir bir türlü anlayamıyorum.