KutLAYAlım dimi hakkımız :cat:GÖKSEL...' Alıntı:MANGAL heee
vay be hemde kaza topiginde gizli gizli mangal için örgütleniliyor hadi bakalım
Tamam yeterli birden mangal ihtiyacım gitti gibi hissettim ama süper olur eminim abiler ablalar değerli mt üyeleri ve beni seven sevmeyen herkese teşekkürler bu dayanışma beni gururlandırdı ve mangal günü belli etmek açısından bi tarih isteme ihtiyacını hissettirdi hıııı ne dersiniz another topic ?:cat:chopper250' Alıntı:
50 veya 60 kişi alır herhalde. dahada fazla alır ama sıkışıuruzz:queen: :queen:ashes' Alıntı:reha abi sizin bahçe nasıl kaç kişi alır herkez etini mangalını telini falan alıp gelse mangalı yapsak ne olurchooper250 reha bey mangalcıdır kendisi
![]()
sonunda deydi yani bu çabaların kader çok sevindim yakalanmasına aynı zamanda tekrar tekrar geçmiş olsun :queen: :queen:destinyofrock' Alıntı:Oleyyy mangal mangal mangal hehheheheh benim için toplantı budur topik başlığı şöle arkadaşımıza çarpan sürücü yakalandı ve şerefine mangal partisi buyrun :mrgreen: