mahkeme tarihini sabırsızlıkla beklıyorum....gelmeyi çok isterımdestinyofrock' Alıntı:Ben mahkeme tarihini size haber vericem ve toplanalım çarpıp kaçanlar görsün motosikletin gücünü:queen:
reha abı dun aksam ıcın tekrar tesukkurlerchopper250' Alıntı:bu habere çok sevindim. bizim bahçede mangal yaparak kutlayalım:rendeer: :rendeer:
Biri mangal dedi bizde mangal olsa diorduk çok sevinirim valla offfffffffff olsun olsun ben yıkarım pilaşuklaru:queen:chopper250' Alıntı:bu habere çok sevindim. bizim bahçede mangal yaparak kutlayalım:rendeer: :rendeer:
batuhan35' Alıntı:reha abı dun aksam ıcın tekrar tesukkurler
bır hafta sonu arkadasları toplayıp sana mısafır olalım
mangal partısı.....![]()
ama bulaşıkları ben yıkayacağım ona göre..:queen:
zaferrr abiiii...:queen:BABAADAM' Alıntı:kutlama mangal falan hepsi uyarda ....
mangal yakma organizesi nassı olacak (mangaladam)![]()
aksu abim çözeriz olayı demi.............:queen:
aha kaza topiğide mangal topiğine dönüştü.herkes mangala gelebilir cumartesi günü. bahçemiz azami 100 kişiliktir. yüz kişi gelirsenizde amma mangal yaparız haa.batucuğum hadi o zaman organize yapalımda bu olayı kutluyalım.:queen: babaadam,batu,neredesiniz??batuhan35' Alıntı:zaferrr abiiii...:queen:
mangaladam' a ihtiyacımız var...![]()
hayır ben mangalı yakarım
ama reha abının bahceye yazık olur....:queen: :mrgreen:
peki reha abichopper250' Alıntı:aha kaza topiğide mangal topiğine dönüştü.herkes mangala gelebilir cumartesi günü. bahçemiz azami 100 kişiliktir. yüz kişi gelirsenizde amma mangal yaparız haa.batucuğum hadi o zaman organize yapalımda bu olayı kutluyalım.:queen: babaadam,batu,neredesiniz??
severim sivasın kangalını
dolduralım bahçenin mangalını
yakalanmış kaçan sürücü
tutup çekelim kulağını :queen: :queen:
::biggrinn :thumleft: ::haapppy:severim sivasın kangalını
dolduralım bahçenin mangalını
yakalanmış kaçan sürücü
tutup çekelim kulağını
çok iyi olur o zaman ayrı bir topikmi açalım buradanmı devam edelim:rendeer:batuhan35' Alıntı:peki reha abi
mangal partısı ıcın düğmeye basalım...:queen:
önümüzde kı hafta mı toplanalım ne dersın.??
::biggrinn :thumleft: ::haapppy: