- Katılım
- 21 Kas 2009
- Mesajlar
- 5,302
- Motosikleti
- 750x
- Konu Yazar
- #1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar önerebileceginiz görüntüsü hoş, renk cümbüşü olmayan ( mümkünse siyah ) hava kanalları olan terlemeyi mümkün olduğunca en aza indiren 4 mevsim kullanabilecegim özellikle yazin kullanirken içliğini çikartabilecegim şık ve hoş görünümlü 700 tl civarinda bi deri ceket varmidir?
DIKKAT DIKKAT DIKKAT DIKKAT!!
Deri montlarin tekstil montlara gore +/- yönlerini biliyorum. Lütfen bu detayi gecelim.
DIKKAT DIKKAT DIKKAT DIKKAT!!
Deri montlarin tekstil montlara gore +/- yönlerini biliyorum. Lütfen bu detayi gecelim.