Deri Mont Hakkında..

Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar önerebileceginiz görüntüsü hoş, renk cümbüşü olmayan ( mümkünse siyah ) hava kanalları olan terlemeyi mümkün olduğunca en aza indiren 4 mevsim kullanabilecegim özellikle yazin kullanirken içliğini çikartabilecegim şık ve hoş görünümlü 700 tl civarinda bi deri ceket varmidir?

DIKKAT DIKKAT DIKKAT DIKKAT!!

Deri montlarin tekstil montlara gore +/- yönlerini biliyorum. Lütfen bu detayi gecelim. :)
 
Katılım
12 May 2007
Mesajlar
224
British Motocycle gear da şu mont var fena halde hastasıyım uzun süredir. Getirtebilir misin bilmiyorum. 725$ Fiyatı. Havalandırma kanalları ve koruması da mevcut

http://www.britishmotorcyclegear.com/belstaff-mojave-leather-jacket.asp

mojave-leather-lg.jpg
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yağmurda yağmurluk daha iyi olur,delikli bişeyler bulun:p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Mar 2010
Mesajlar
121
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ben daytona dan 4 mevsimlik spidi marka mont almıştım fiyatı biraz tuzlu 700 tl ama deriye göre daha rahat hereket imkanı sağlıyor terletmiyor ama sıcak tutuyor kışın 1 kere bişe üşümedim yağmur da geçirmiyor sen bilirsin gene ama illa deri diyosan o başka :D:cat:
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
deri ceketin modeli kullanılan motosiklet tarzına göre değişir. super sport deri montuyla cruiser ya da tam tersini kullanmak abes bi görüntü olabilir sanki...
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
on numara görünüyor kendi adıma güzel bir seçim olabilir:cherry:

Valla ben fuarda giydim ama hatrı sayılır bir göbeğim olduğu için çok şık durmamıştı üzerimde :)
En azından yanımdaki arkadaşım iyi durmadı demişti :p

Eğer göbek çapın az ise güzel durur ama orası kesin..Fuarda kapış kapış alıyordu millet..
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
deri ceketin modeli kullanılan motosiklet tarzına göre değişir. super sport deri montuyla cruiser ya da tam tersini kullanmak abes bi görüntü olabilir sanki...

Kismet olursa nisan ayinda touring bi makina için kullanicam.
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
Engin abi bunu bizim isyerinden bi arkadas almisti, Motorun üzerine oturdugu zaman bel korumasi rahatsizlik veriyor demişti kesimi hatali olabilir diye düşünüp ilgilenmekten vazgeçmiştim o zaman bende bu modelle..

Doğrudur, ben motorda kullanmadım hiç..
Eğer öyleyse hiç bulaşma tabii..
 
Katılım
4 Kas 2009
Mesajlar
368
http://www.hudsonderi.com/?urun-detay_182.html

Şu üstteki ürün var..Fuarda denemiştim, korumaları, hava kanalalrı vs. si mevcut..1,5 mm dana derisi..

Ben de fuarda denemiştim. Çok sağlam olduğu hissi veriyordu. Ve üzerinize giydiğinizde cidden robocop veya terminator gibi hissetmenizi yani zarar görmez hissetmenizi sağlıyor.

Biraz reklam gibi oldu ama mazur görün. Ben çok beğenmiş fakat o an alamamıştım.
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Doğrudur, ben motorda kullanmadım hiç..
Eğer öyleyse hiç bulaşma tabii..

Aslinda kanguru derisi en guzeli diyorlar, ama fanatik bi hayvansever oldugum için kanguru derisine karşiyim açıkçasi..
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ne demek istediğini cümlelerinden anlayamıyorum ama ben sana önermedim zaten, Sinan için yollamıştım..

Çok tanındık bir montmudur bilemem orasını, kendi üzerime giydiğim için söyledim..

Ben de sana demedim:p gördükçe ah çekiyorum dedim, ok:farao:
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
9,061
Ne demek istediğini cümlelerinden anlayamıyorum ama ben sana önermedim zaten, Sinan için yollamıştım..


bu gözlerini kısarak gülen ... pardon!
burada arkadaş gösterdiğiniz montu beğenmiş ve fakat alırken bu montu farkedemeyip başka mont aldığı için ızdırap içinde galiba.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst