- Katılım
- 25 Haz 2005
- Mesajlar
- 1,395
- Konu Yazar
- #3,221
Uzun zaman oldu gelmedim yahu , masallah paylasimlar biz olmasakda almis basini gitmis.
1980 bi vespa aldim kendime , onun dekoru ile ugrasiyorum su anda
Italya'da tanidigi olan varmiydi
bir kac aksesuar almam gerekebilirde.
Saglicakla kalin.
Aldigim vespadan bir kac resim.
http://img34.imageshack.us/slideshow/webplayer.php?id=pict0017oeb.jpg
1980 bi vespa aldim kendime , onun dekoru ile ugrasiyorum su anda
Italya'da tanidigi olan varmiydi
Saglicakla kalin.
Aldigim vespadan bir kac resim.
http://img34.imageshack.us/slideshow/webplayer.php?id=pict0017oeb.jpg