- Katılım
- 3 Tem 2009
- Mesajlar
- 6,398
Sevgili Derbi tutkunları...Tam 160 sayfadır konuya yazıyorsunuz, hatta görüşüp toplaşıyorsunuz anladığım kadarıyla, vallahi helal olsun.::biggrinn::biggrinn::biggrinn
Ve benim size 3 sorum olacak;
1- Nekadar benzin tüketiminiz var?? Şehir içi olarak soruyorum ve rica ediyorum lütfen kuruş hesabı yapmayalım...100 km de kaç Lt??
2- Hangi yağı kullanıyorsunuz?? Motul kullananlar tam modelinin adını yazarsa çok sevinirim çünlü motulun birkaç tane 2zamanlı yağ modeli var. Ben en kalitelisine bakmıştım ama türkiyede bulamamıştım...:farao: Bir de değişik yağ denediyseniz aradaki farklar neler??
3- Ben bu motorları 33bg olarak bilirdim(yurt dışında 33bg çünkü) ama ilk sayfada 23bg olarak geçilmiş...Türkiyedeki motorlar kaç bg??
Teşekkür ettim, ve yeni motor almış olanlara da hayırlı olsun...:cat::cat:
Ve benim size 3 sorum olacak;
1- Nekadar benzin tüketiminiz var?? Şehir içi olarak soruyorum ve rica ediyorum lütfen kuruş hesabı yapmayalım...100 km de kaç Lt??
2- Hangi yağı kullanıyorsunuz?? Motul kullananlar tam modelinin adını yazarsa çok sevinirim çünlü motulun birkaç tane 2zamanlı yağ modeli var. Ben en kalitelisine bakmıştım ama türkiyede bulamamıştım...:farao: Bir de değişik yağ denediyseniz aradaki farklar neler??
3- Ben bu motorları 33bg olarak bilirdim(yurt dışında 33bg çünkü) ama ilk sayfada 23bg olarak geçilmiş...Türkiyedeki motorlar kaç bg??
Teşekkür ettim, ve yeni motor almış olanlara da hayırlı olsun...:cat::cat: