- Katılım
- 9 May 2006
- Mesajlar
- 1,087
http://www.fercomotor.com.tr/servislerimiz.asp?sehirId=35&marka=derbi&x=25&y=19
buradaki adresleri bi dene istersen.
buradaki adresleri bi dene istersen.
neden ki ketchup kardes bunun da ıcınde akü gıbı dolan bısey mı var acaba devır gostergesının her seyı calısıyo ısıgı felan her seyı calısıyo bıde senın teorını destekler sekılde ılk basta bı tıtreme yapıyo ama sonra hıc calısmıyo hep sıfırda beklıyo ben belkı elektırık tesısatını cekerken yanlıs baglamıs olabıleceklerını dusunuyorum calıstırmadan once bı tıtrıyo ama gazı verınce gıdıyo daha dogrusu gazı vermeden gıdıyo su yag lambası sonunce gıdıyo daha onemlı bı sorunda benım motora ne olduysa su 6000 devırden sonra motor anıden hızlanıyorya su an oyle bısey yok motor resmen gıtmıyo max hızı 100 felan oldu bı sorun var heralde motorun tesısatını sokerken hava fıltresını yerınden cıkardık acaba dogru takamadılar mı yada yagında suyunda felan mı dır
Arkdşlar Size Derbi 125 mi yoksa Honda 125R mı desem ne dersiniz?
Arasındaki farklar nelerdir?
Avantajları ve Dezavantajları nelerdir ?
Tşkkrler...
Yardım Lütfen
Selam arkadaşlar ben 2 günlük derbi gpr 125 kullanıcısıyım adım şamil serkan arslan istanbu üniversitesi orman mühendisliği bölümünde okuyorum aranıza yeni katıldım 2. el aldım motoru dün bir sorun çıktı sinyali açtıgımda yanıp sönen yeşil ışık sürekli yanmaya başladı ve sol koldaki hiç bir düğme(korna,sinyal,farlar...) çalışmıyor yardım edebilirseniz çok sevinirim hepinize çok teşekkürler şimdiden.
Evet o motoru aldım umarım iyi çıkar anlamam çünki motordan
Selam arkadaşlar ben 2 günlük derbi gpr 125 kullanıcısıyım adım şamil serkan arslan istanbu üniversitesi orman mühendisliği bölümünde okuyorum aranıza yeni katıldım 2. el aldım motoru dün bir sorun çıktı sinyali açtıgımda yanıp sönen yeşil ışık sürekli yanmaya başladı ve sol koldaki hiç bir düğme(korna,sinyal,farlar...) çalışmıyor yardım edebilirseniz çok sevinirim hepinize çok teşekkürler şimdiden.