Derbi Derbi GPR 125 Racing Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
6 Ara 2008
Mesajlar
316
Essselamın aleyküm cemaaat!!!

Öncelikle Derbici, geçmiş olsun. Kazada sana bişey olmamasına sevindim.
Uğur, hayırlı olsun abi. Bir anda almışsın motoru. :) Güzel alete benziyor ama Derbi'yle yine geçeriz seni yaw. Onu bırak da, kızın nasıl? Mıncıklamalık olmuştur artık. Maaşallah.

Koray, seni çok fena yalnız bıraktık hakikaten. Benim içim içimi yiyor motora binmek için ama Pınar biraz ambargo koyacak gibi. Şu aralar cicim ayları, tartışmak da istemiyorum. Malum kızcağız korkuyor, ben de çekiniyorum bir yandan. Bazı yakınlarımız kazalar geçirdi, ben bile korkmaya başladım. Gezilerde maksimum hız yapan kişi olarak bunları yazmak biraz abes ama öyle. Yine de biraz vakit geçsin, katılırım sana diyorum.

Cihan kolay gelsin. Daha senin işin var hazırlıklar konusunda. Gerçekten uzun ve yorucu bir süreç özellikle ev tadilatı varsa. Yardım edebileceğimiz en ufak birşey olursa haberimiz olsun.

Erdem, bahtsız bedevi gibi oldun abi sen. Senin sorunların için teknik çözümler burda son buluyor, sen artık motorın arkasına şöyle avuç kadar nazar boncuğu takıp gezmelisin.

Kadir. Derslerinde kolay gelsin abicim. Motoru boyatayım demişsin da sen satmadın mı motoru? Kardeşine mi satmıştın yoksa? Ya da yeni motor aldın da hatırlamıyor muyum?

Uzun ve özlemli bir aradan sonra yine aranızdayım. Foruma yazamadığım bu süre zarfında neler yaptım derseniz,
1. Evin tadilatını bitirdim. Artık Ataşehir'de oturuyorum.
2. Evlendim.
3. Balayına gittim. (Antalya Hillside Su)
4. Tuzla'da Yeni işe başladım.

Bir ara buluşmak lazım artık. Çok özledim toplanmalarımızı. Yakın zaman olursa belki motorsuz olur benim için, bilemiyorum. Ama bir organizasyon şart.

Evlilik de güzel birşey gerçekten. Bekar arkadaşlara darısı başlarına diyorum. Özellikle Koraya :queen:

Orhan'dan damat böyle oluyormuş :



ılk olarak tskkur ederım bu arada allah bır yastıkta kocatsın dıyelım allah mesut bahtıyar etsın kardesım sen alt devre oluyorsun bız col coluga karıstık ugur felan darısı basına artık :rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer: bunlarda hedıyemız olsun :=)))
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
1,788
Hayırlı olsun orhan, bir Ömür boyu mutluluklar dilerim.
Fotolarda çok güzel :)
ben motoru kardesime vermiştim kullanması için, şimdi
geri aldım. Yeter artık motorsuzluktan çok sıkıldım :)

Ugur abi Hasan abi ile irtibata geçtim minimum 500 diyor komple boya için.

Derbici gördüğüm stop gpr 50 stopuymus, bilmiyorum bizimkilere olurmu ?

http://wap.ebay.co.uk/Pages/ViewItem.aspx?aid=380149238883&emvcc=0
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,395
Vay vay vay Orhanima bak hele sen bizden gizli sakli nasil da giymis damatliklari

1'ncisi Orhanin bize haber vermeden evleniyor olusu hosuma gitmedi " ama damatlik ve gelinlik icindeki insanlarin mutlu oluslari tum olumsuzluklari aldi benden goturdu.

Sana ve esine bir omur boyu mutluluklar diliyorum.

Kisa zamanda umarim toplanabilir , esinlede tanisma firsati yakalar birebir tebrik ederiz sizi.

Kadircim hasan abi ucmus :) Ben hafta ici kendisine gidicem bir kezde ben gorusurum.

Kemalcim derbi 50 nin stop'u uyumlu diyebiliyorum ama orhan'in cevabini bekle derim.

Koraya gelince bende orhan gibi bir an once evlensin istiyorum :) Zira yas kemale ermeden o isin tamam olmasi lazim.

Erdemin herzamanki gibi sesinin cikmiyor olusuna ama kawa basliginda zart zart mesaj atmasina kil oluyor , bir kac gun once karakoy koprusu uzerinde gordugumun kendisi oldugunu dusunuyorum.

Hepinizin 30 agustos zafer bayramini kutluyor

Ve mesajima biricik kizimin bir kare resmi ile son veriyorum.

Selamlar , tekrar mutluluklar kardesim.




Kadircim ; simdi gorustum hasan abi ile senden yarin telefon bekliyor olucak , bir sekilde halledicek senin isini haberin olsun unutma yarin kesin ara kendisini.

Selamlar.
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Ara 2008
Mesajlar
316
tsk kadır kardesım ınsallah uyar yoksa kırık bır stopla gezerız artık bakalım orhanın cevabı en olacak bu duruma baklım heycanla beklıyorum gorusmek dılegıyle
 
Katılım
9 May 2006
Mesajlar
1,087
Vay vay vay Orhanima bak hele sen bizden gizli sakli nasil da giymis damatliklari

1'ncisi Orhanin bize haber vermeden evleniyor olusu hosuma gitmedi " ama damatlik ve gelinlik icindeki insanlarin mutlu oluslari tum olumsuzluklari aldi benden goturdu.

Sana ve esine bir omur boyu mutluluklar diliyorum.

Kisa zamanda umarim toplanabilir , esinlede tanisma firsati yakalar birebir tebrik ederiz sizi.

Kadircim hasan abi ucmus :) Ben hafta ici kendisine gidicem bir kezde ben gorusurum.

Kemalcim derbi 50 nin stop'u uyumlu diyebiliyorum ama orhan'in cevabini bekle derim.

Koraya gelince bende orhan gibi bir an once evlensin istiyorum :) Zira yas kemale ermeden o isin tamam olmasi lazim.

Erdemin herzamanki gibi sesinin cikmiyor olusuna ama kawa basliginda zart zart mesaj atmasina kil oluyor , bir kac gun once karakoy koprusu uzerinde gordugumun kendisi oldugunu dusunuyorum.

Hepinizin 30 agustos zafer bayramini kutluyor

Ve mesajima biricik kizimin bir kare resmi ile son veriyorum.

Selamlar , tekrar mutluluklar kardesim.




Kadircim ; simdi gorustum hasan abi ile senden yarin telefon bekliyor olucak , bir sekilde halledicek senin isini haberin olsun unutma yarin kesin ara kendisini.

Selamlar.

Abi böyle dersen bana cevap hakkı doğar =)

Kawa başlığında da çok az mesajım var hakkımı yemeyin =) İmzamda Kawa yazıyor mu? yazmıyor =) Abiler ben işe boğulmuş vaziyetteyim. Mesajları takip ediyorum ama malesef cevap yazamıyorum. Orhan resimleri görünce seni aradım doğrudan ama ulaşılamadı telefonuna. sonra nasıl olsa "kim aramış" mesajı gider diye bidaha aramadım.

Karaköy tarafındaki heralde bendim beyaz kask varsa. Yanımda da iki tane cbf 1000 vardı. Arkadaş yeni motor almış, bizim evin önüne gelmişti. Eminönünde işi varmış, bi gidip geldik.

Orhan mutluluklar diliyorum, darısı bizim başımıza =) Resimler acaip güzel. Darısı bizim başımıza =)

Benim motoru kimse arayıp sormuyor ya.. Bi kişi çıktı "güzel fiyat çekersen alırım" dedi. 4500 dedim cevap gelmedi. Daha da fiyat kıramam çünkü ben de onunla borç kapatıcam. Borç da akrabaya olduğu için acelesi yok. Sıkıştırmıyolar sağolsunlar. Aklım almadı.. Ben Nude alıcak olsam kesin o ilanlar arasında benimkini alırdım =) Yahu adamın biri vücut ölçülerimi sordu. "sana üç dört çift takım elbise yaptırayım ver motoru" dedi. Biri "roleks'le takas eder misin?" diyo.. şaka gibiler...

Son olarak, o resimdeki pirinç tanesine nazar değmesin. Çok tatlıymış, saçlarını da "olduğu kadar" tepeden toplamışsınız on numara olmuş =) Allah bağışlasın. Ben de seneye bu zamanlar bi sürpriz yapabilirim haberiniz olsun. Herkese selamlar.
 
Katılım
29 Mar 2008
Mesajlar
417
Güzel sözleriniz için teşekkürler arkadaşlar.

Uğur, kızın çok tatlı maaşallah. Sana mı benziyor ne? Ne kadar büyümüş ve cici olmuş öyle.

Evlilik hazırlıkları yaptığımı ve tüm vaktimi aldığını söylemiştim buluşmamızda da. 8 Ağustos günü olan düğüne son 3 hafta kala yapılacak işler o kadar yoğunlaştı ki bilgisayarı açamaz oldum. Bu kadar zaman kopuk kalmak benim de hoşuma gitmedi ama böyle icap etti.

Kadir, motoruna kavuşmana sevindim. Benim motor yeni evine gelmeyi bekliyor. Boş bir vakitte Ataşehir'e getireceğim. Artık karşının taksisi olduk.

Erdem. Rolex'le takas etseydin ya, böyle fırsat kaçar mı? :queen: Derbi zehir gibi bişey yaw. İmkanın olsa da satmadan borcunu kapatabilsen keşke. Sürpriz neymiş? Bu sefer ne yapıp çıkacaksın karşımıza? Evlenmeden çocuk sahibi mi olacaksın?

GPR 50 fotoğraflarına biraz daha baktım. %99 ihtimalle GPR 50 ile GPR 125 arka stop grubu aynı. Derbi farklı modellerinde aynı parçaları hep kullanıyor zaten. Düşünün ki GPR 125 ile GP1 250'nin ana şasi, ön farlar, arka stoplar, kafa grenajının belli bir kısmı, ön çamurluklar aynı. Bu mantalitede çalışan bir markanın GPR 50'siyle 125'inin arka stopları çok büyük ihtimal aynıdır. Kaldı ki tüm grenajlar ortak iken stopları farklı koymazlar.
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Nis 2008
Mesajlar
313
Orhancım tebrik ediyor ve mutluluklar diliyorum, bir yandan da bize haber vermeden evlendiğin için Uğur gibi ben de kızıyorum. Darısı bizim başımıza diyelim artık hayırlısı :))

Uğurcum biraz daha büyüsün birazcık bebek sevelim yaw
 
Katılım
6 Ara 2008
Mesajlar
316
Güzel sözleriniz için teşekkürler arkadaşlar.

Uğur, kızın çok tatlı maaşallah. Sana mı benziyor ne? Ne kadar büyümüş ve cici olmuş öyle.

Evlilik hazırlıkları yaptığımı ve tüm vaktimi aldığını söylemiştim buluşmamızda da. 8 Ağustos günü olan düğüne son 3 hafta kala yapılacak işler o kadar yoğunlaştı ki bilgisayarı açamaz oldum. Bu kadar zaman kopuk kalmak benim de hoşuma gitmedi ama böyle icap etti.

Kadir, motoruna kavuşmana sevindim. Benim motor yeni evine gelmeyi bekliyor. Boş bir vakitte Ataşehir'e getireceğim. Artık karşının taksisi olduk.

Erdem. Rolex'le takas etseydin ya, böyle fırsat kaçar mı? :queen: Derbi zehir gibi bişey yaw. İmkanın olsa da satmadan borcunu kapatabilsen keşke. Sürpriz neymiş? Bu sefer ne yapıp çıkacaksın karşımıza? Evlenmeden çocuk sahibi mi olacaksın?

GPR 50 fotoğraflarına biraz daha baktım. %99 ihtimalle GPR 50 ile GPR 125 arka stop grubu aynı. Derbi farklı modellerinde aynı parçaları hep kullanıyor zaten. Düşünün ki GPR 125 ile GP1 250'nin ana şasi, ön farlar, arka stoplar, kafa grenajının belli bir kısmı, ön çamurluklar aynı. Bu mantalitede çalışan bir markanın GPR 50'siyle 125'inin arka stopları çok büyük ihtimal aynıdır. Kaldı ki tüm grenajlar ortak iken stopları farklı koymazlar.

saolsın kardesın yarın hemen sparıs vereyım barı tskkk
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
1,788
Arkadaslar Zeytinburnu'nda birmotorcu buldum. Bizim motorların istediğiniz parçasını yarı fiyatına Yunanistan'dan getiriyor. ama Parçanın elinize ulaşması yaklaşık kırk gün sürüyormuş. adı Karizma motor. Belki isinize yarar :)
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,395








Kecime bak hele sen kecimeee , tam dag kecisi :)

Plakayi taksimde netcopy center'da yaptirdim 10 dk hazirladilar orginal olan cok buyukdu ben kucultum ve kuyruk altina aldim fenada olmadi hani ve inanilmaz ucuz 3 tanesi 10 tl :)

Ama kafadan cekmeyi unutmusum , acerbis aydinlatma var voltrana benziyor ayni :)
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Ara 2006
Mesajlar
262
Merhaba arkadaşlar aranıza yeni katılıyorum. Daha önce honda cbr 125 im vardı 1 yıldır da motorsikletsizdim ve cuma gunu 2006 gpr 125 aldım. motorsiklet hakkında çok fazla bilgim yok ilerleyen zamanlarda sizleri sorularımla rahatsız edebilirim... sağlıklı sürüşler..
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,395
Aramiza hos geldin devil , sorularini buyuk zevkle yanitlariz. Satin almis oldugun Derbi avatarda olan mi ? Yabanci gelmedi , sanirim istanbul plakali ?

selamlar.
 
Katılım
30 Ara 2006
Mesajlar
262
evet istanbuldan aldım. biraz problem yaşıyorum daha şimdiden egzos bağlantı noktasından yağ atıyor ve motor ciglesiz çalışmıyor cigleyi kapatınca stop ediyor. daha alır almaz boyle yapması moralımı bozdu... neyse bende dun motor tamırcısıne bıraktım bakacaklar karburatoru temızlımemız lazım dedıler egzos bağlantısınıda yenı kelepce yapacaklar...
sizlerinde yaşadığı sorunlar var mı?
 
Katılım
17 Ağu 2007
Mesajlar
801
bursadan bir derbi kullanıcısı var. ne güzel. ilgiyle takip ediyorum burayı. önümüzdeki sezon almak istediklerim arasında derbi gpr125.
hayırlı olsun :)
 
Katılım
7 Ocak 2007
Mesajlar
393
evet istanbuldan aldım. biraz problem yaşıyorum daha şimdiden egzos bağlantı noktasından yağ atıyor ve motor ciglesiz çalışmıyor cigleyi kapatınca stop ediyor. daha alır almaz boyle yapması moralımı bozdu... neyse bende dun motor tamırcısıne bıraktım bakacaklar karburatoru temızlımemız lazım dedıler egzos bağlantısınıda yenı kelepce yapacaklar...
sizlerinde yaşadığı sorunlar var mı?
Bağlantıdan yağ kaçağı kronik bir sorun ama çok basit, kendin bile bir conta yaparsın, birde sıcakta olsa soğukta benim motorda jikle ile çalışıyor,bir süre ısınması için bekle,sonra jikleyi kapa yola çık...Ya da jikle ile yola çık 5dk git yolda kapa.
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,395
Astral in dedigi gibi yag olayi kronik ama duzeltilemez degili, jikle olayina gelicence yaz kis jikle ile calistirip isitman sonra jikleyi kapatip yola cikman gerekir , jikle ile yola cikma cok benzin yersin " genelde ben unutuyorum :) " umarim tamirci derbinin dilinden anliyordur , kas yapayim derken goz cikmaz insallah , selamlar.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
10 Eyl 2009
Mesajlar
18
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
güzel we hızlı motor ama satışa pek gelmiyor
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst