Haklisin cadi , bi ara cikarttim cebimden makinayi ama ne olduysa artik durum'un buyusunemi kapildim nedir aklimdan cikti resim cekmek , diger arkadaslarda hatirlatmayinca kaldi oyle.
Ama guzel bir yaz aksami idi , tekrarlanir elbet yakin zamanda o zaman bolca resme bogariz burayi.
Bu arada arkadaslar temmuz ayi icerisinde paintball oynanamiz gerekiyor diye dusunuyorum ya go kart yada paintball yapmadan bu yazi gecirebilecegime inanmiyorum 2 secenek var onumuzde ama ben paintball olmasi taraftariyim bireysel olarakda go kart her an yapilabilir ama bulusma sonrasinda takim halinde paintball oynamak daha keyfli gibi
Detaylar icin
http://www.akaypaintball.com/tr/oyun_sahalar.asp fiyatlara ise ;
http://www.akaypaintball.com/tr/oyun_fiyatlar.asp ulasabilir , aksi goruste olanlar fikirlerini bildirebilir.
Selamlar.