Derbi Derbi GPR 125 Racing Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
22 Mar 2009
Mesajlar
166
Buluşmak için benim motoru satmamı mı beklediniz yaa.. Bidahakine bende scooterımla gelicem ozaman :)
 
Katılım
29 Mar 2008
Mesajlar
417
Acemi, senin satma olayın ters zamanda oldu hakikaten. Buluşmalara her türlü motorla gelebilirsiniz arkadaşlar, maksat muhabbet olsun.
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,395
Haklisin cadi , bi ara cikarttim cebimden makinayi ama ne olduysa artik durum'un buyusunemi kapildim nedir aklimdan cikti resim cekmek , diger arkadaslarda hatirlatmayinca kaldi oyle.

Ama guzel bir yaz aksami idi , tekrarlanir elbet yakin zamanda o zaman bolca resme bogariz burayi.


Bu arada arkadaslar temmuz ayi icerisinde paintball oynanamiz gerekiyor diye dusunuyorum ya go kart yada paintball yapmadan bu yazi gecirebilecegime inanmiyorum 2 secenek var onumuzde ama ben paintball olmasi taraftariyim bireysel olarakda go kart her an yapilabilir ama bulusma sonrasinda takim halinde paintball oynamak daha keyfli gibi :)

Detaylar icin http://www.akaypaintball.com/tr/oyun_sahalar.asp fiyatlara ise ; http://www.akaypaintball.com/tr/oyun_fiyatlar.asp ulasabilir , aksi goruste olanlar fikirlerini bildirebilir.

Selamlar.
 
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
Haklisin cadi , bi ara cikarttim cebimden makinayi ama ne olduysa artik durum'un buyusunemi kapildim nedir aklimdan cikti resim cekmek , diger arkadaslarda hatirlatmayinca kaldi oyle.

Ama guzel bir yaz aksami idi , tekrarlanir elbet yakin zamanda o zaman bolca resme bogariz burayi.


Bu arada arkadaslar temmuz ayi icerisinde paintball oynanamiz gerekiyor diye dusunuyorum ya go kart yada paintball yapmadan bu yazi gecirebilecegime inanmiyorum 2 secenek var onumuzde ama ben paintball olmasi taraftariyim bireysel olarakda go kart her an yapilabilir ama bulusma sonrasinda takim halinde paintball oynamak daha keyfli gibi :)

Detaylar icin http://www.akaypaintball.com/tr/oyun_sahalar.asp fiyatlara ise ; http://www.akaypaintball.com/tr/oyun_fiyatlar.asp ulasabilir , aksi goruste olanlar fikirlerini bildirebilir.

Selamlar.

saglık olsun diğer gezilerinizde bol bol fotograf çekersiniz telafi etmiş olursunuz :p

temmuzun 2. haftasına plan yapmayın fururum hepinizi :p :rendeer:
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,395
Fuat , motosikletinin satilik oldugunu birden fazla kez baslik altina yazmana gerek yok , hayirlisi ile satabilirsin umarim.

Lutfen ilanini tekrarlama.
 
Katılım
22 Mar 2009
Mesajlar
166
Bende fuat gibiydim :) ama gerçekten bayağı itici oluyomuş :) satarsın kardeşim bende sattım.
 
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
1,993
ya arkadaşlar artık motoru değiştirme vakti geldi diye düşünüorum daha doğtusu şöle cbr'da daha hızlı ve daha kaslı bi alet düşünüyorm ailem gereği 125 cc'yi geçemiyorum

bi kaç bilgi almak istiyorum acaba km'de ne yakar parçaları çokmu pahalı gerçi cbr'ın pek ucuz gibi konuştum özür dilerim parçaları çabuk bulunurmu felan işte

birde uzun yola ne kadar gidilir dinlerdirmek felan gerekiyormu cbr'de öle bişey yok

derbi 2 zamanlı olunca o yuzden soruyorum
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,395
Melocan , sormadan once baslik altinda biraz arastirma yapman gerekli , yukarida sormus oldugun sorularin cevaplari defalarca bu baslik altinda verildi.

Kimsenin yeniden ayni sorulari cevaplamasini bekleme.

simdiden hayirli olsun.
 
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
1,993
Melocan , sormadan once baslik altinda biraz arastirma yapman gerekli , yukarida sormus oldugun sorularin cevaplari defalarca bu baslik altinda verildi.

Kimsenin yeniden ayni sorulari cevaplamasini bekleme.

simdiden hayirli olsun.


haklısın dostum özür dilerim ama benzin fiyatları malum hiç yerinde durmuyo ne ykadar yaktığını bari söyleyin
 
Katılım
29 Mar 2008
Mesajlar
417
Paintball iyi fikir. Akay Paintball'un yeri de iyi. Orda stresimizi atar sonra Rumeli Feneri'ne gider çayımızı içeriz.
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
@ MeLo ;

Dostum ; Emrah beni hep caydırdı ; RS 125 Lere bak.. 7000 lik ilanlar 5250 Lere veriyor...

@ Jonturq ;

Bu tip bir açıklama yapacağına; km de su kadar yakıyor diyebilirsin. Birbirinizi bozacak yer arıyorsunuz :farao:
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,395
@ MeLo ;

Dostum ; Emrah beni hep caydırdı ; RS 125 Lere bak.. 7000 lik ilanlar 5250 Lere veriyor...

@ Jonturq ;

Bu tip bir açıklama yapacağına; km de su kadar yakıyor diyebilirsin. Birbirinizi bozacak yer arıyorsunuz :farao:
----



Bu nasi soz simdi ? Birbirimizi bozacak yer aradigimizi nereden cikarttin ? Gayet basarili ve yerinde bir baslik altina yazanlar da is guc sahibi kendini bilen insanlariz.Elimizden geldigi kadar tecrubelerimize dayanarak bu gune kadar bir cok arkadasa burdan yardimci olduk.Ama insanlarin her sorulan sorunun altina patir patir cevap beklemesi de biraz sacma, bu basligin altinda bu motosikletin granajindan pistonuna ordan gosterge paneline km de ne yakacagina servis aginin nerelri kapsadigini ve buna benzer yuzlerce bilgiyi defalarca paylastik , sen diyorsan ki bi kere daha paylassan ne olur iste orda ONA ben karar veririm , yazdik arkadasim biraz arastir dediysek kotumu ettik ? Hem arkadasin bozulduguna inanmiyorum kisilerin dusuncelerini kendi fikirlerinle birlikte bize ozelliklede bana yansitma , kendimizi bilecek yas ve tecrubedeyiz.

Selamlar.
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,395
Osuruktan nem kapacak yaslari astigimizi dusunerek yaziyorum onlari ha sen aliniyorsan bilmemem.

Burada benim anlatmak istedigim bilgilerin defalarca verildigi ama insanlarin arastirma yapmadan israrla verilmis olan cevaplarin sorularini sormalarindan duydugum uzuntu o kadar.


Isteyen istedigi gibi anlar.

Selamlar.
 
Katılım
29 Mar 2008
Mesajlar
417
Arama - Detaylı Arama
Aranacak kelime : yakıt
Find Threads with Prefix : Derbi
Mesajları göster

Yapılacak iş gerçekten kolay. 131 sayfalık bir konu açılmışsa muhakkak yakıt cevabı verilmiştir. Ayrıca gelen arkadaşı arama yapmaya yönlendirdiğimizde konu içinde yazılmış başka bilgilere de kolayca ulaşmış olacaktır. İnsanları arama yapmaya yönlendirmek bu işin doğrusu. Aynı sorulara cevap vererek konuyu kısır bir döngüye sokmak yanlış.
 
Katılım
26 Şub 2009
Mesajlar
140
Kardeş senin motoru satma niyetin var mıydı? Şöyle forumdan sağlam bir arkadaştan almak istiyorum motoru, sahibinden.com'daki ilanlara güvenemiyorum.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst