Derbi Derbi GPR 125 Racing Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
E daha ne olsun :D Teşekkür ederim MHYeN

Merakım giderildi azcık :p Yani bu motor Alınmaz :p
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
ya ben bişey demedim derbiciler kızacak şimdi bana

ben sadece hırpalanmış motordan uzak durun dedim.
 
Katılım
29 Eki 2007
Mesajlar
2,233
ya ben bişey demedim derbiciler kızacak şimdi bana

ben sadece hırpalanmış motordan uzak durun dedim.

Yok hocam sana kimse bir şey demez dediğinde haklısın. Benim baktıklarım da hep hırpalanmış gibiydi de acaba hep bana mı denk geliyor diye düşünüyordum:p Geçende bir arkadaş da aynı sorunlardan bahsedince ve üzerine senin yazdıklarını da okuyunca cidden sağlamını bulmanın zor olduğuna ve en mantıklısı başka bir şey bakmam olduğuna karar verdim:cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:20 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:19 PM ----------

E daha ne olsun :D Teşekkür ederim MHYeN

Merakım giderildi azcık :p Yani bu motor Alınmaz :p

Ya çako bu motoru zaten ben alsam ulaşımdan çok sadece haftada 1-2 gün zevk amaçlı kullanacaktım lakin yukarıda da dediğim gibi temizini bulmak zor. Hem diyelim bulduk ve aldık ben hakkını verebilecek miyim bu da ayrı bi konu:queen:

Ha artçı konusuna takılıyorsan dediğim %100 doğru. Bir Allah'ın kulu ben gpr 125'te artçı oldum çok rahattı diyemez:p
 
Katılım
29 Mar 2008
Mesajlar
417
Selam arkadaşlar. Yeni katılan arkadaşlar, hoşgeldiniz. Bu linkte bu tür teknik tartışmaların da yapılması beni çok sevindiriyor.
6000 km'nin altında temiz Derbi var mı diye sorulmuş. Benim motor 4000 km'de ve tertemiz. Ama şansa bakın ki ben de biniciyim; motorum satılık değil :wiinkk: .
Eski arkadaşlar bilir, bir Giannelli projem vardı benim. Geçen cuma bizim okulda garajda komple egzosu taktık. 3 kişi 2 saatte rahatlıkla orjinali söküp Giannelli'yi takabildik. Gerçekten gerek grenajlar olsun gerek civatalar olsun çok mantıklı yerlere ve çok basit sökülüp takılacak şekilde dizayn edilmiş. Derbi mühendislerini takdir ettim.
Motorun gidişine gelince; gerçekten bayağı fark var. Öncelikle orta devirlerde biraz tork kaybı olduğu bir gerçek. Bunun sebebi egr valfi olmaması. Fakat 5000 - 11000 devirleri arasında motor, ivmesi artan bir şekilde hızlanıyor. Anında 11500 - 12000 devirleri görür oldu alet. Ayrıca komple Giannelli kitin ağırlığı sadece 2.7 kg. Standart egzos 6 kg. Ve Giannelli'nin hafifliğini motora manevralarda hissediyorsunuz. Kimisi için egzosun sesi belki de tek dezavantaj. Çok kulağı tırmalamıyor ama motorum aynen motocrosslar gibi ötüyor şu anda.
Eğer biniciyseniz bu motor için yapılacak en iyi iş bir adet komple egzos almaktır; markası ne olursa olsun.
 
Katılım
29 Eki 2007
Mesajlar
2,233
Hayırlı olsun Orhan abi. Bu komple eksoz olarak aldığın malzemeler ne kadar tuttu acaba merak ettim de:)
 
Katılım
19 May 2008
Mesajlar
143
giannelli bende alıcaktım ama cok pahalıydı motorun ivmelenmesini redline girişini hızlandırıyor motoru sürekli kullanıcaksanız gercekten şart güzel bir michelan lastik ve giannelli egzost
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
Hocam motoru almış olsaydın bile gümrükten geçirebilecek miydin acaba?

Eğer birisi kargo ile yollasaydı vergisini ödeyerek geçirebilirsin
Yada vergisini ödemek istemiyosan tırcılarla getirebilirsin :)
Veya elemana söylersin parçalar motoru her bır parçaya 100 eurodan az fatura keser kargo ile yollar sana :)
Burası türkiye abi kim ne derse desin herşey yapmak mümkün..
 
Katılım
6 Ara 2008
Mesajlar
316
Selam arkadaşlar. Yeni katılan arkadaşlar, hoşgeldiniz. Bu linkte bu tür teknik tartışmaların da yapılması beni çok sevindiriyor.
6000 km'nin altında temiz Derbi var mı diye sorulmuş. Benim motor 4000 km'de ve tertemiz. Ama şansa bakın ki ben de biniciyim; motorum satılık değil :wiinkk: .
Eski arkadaşlar bilir, bir Giannelli projem vardı benim. Geçen cuma bizim okulda garajda komple egzosu taktık. 3 kişi 2 saatte rahatlıkla orjinali söküp Giannelli'yi takabildik. Gerçekten gerek grenajlar olsun gerek civatalar olsun çok mantıklı yerlere ve çok basit sökülüp takılacak şekilde dizayn edilmiş. Derbi mühendislerini takdir ettim.
Motorun gidişine gelince; gerçekten bayağı fark var. Öncelikle orta devirlerde biraz tork kaybı olduğu bir gerçek. Bunun sebebi egr valfi olmaması. Fakat 5000 - 11000 devirleri arasında motor, ivmesi artan bir şekilde hızlanıyor. Anında 11500 - 12000 devirleri görür oldu alet. Ayrıca komple Giannelli kitin ağırlığı sadece 2.7 kg. Standart egzos 6 kg. Ve Giannelli'nin hafifliğini motora manevralarda hissediyorsunuz. Kimisi için egzosun sesi belki de tek dezavantaj. Çok kulağı tırmalamıyor ama motorum aynen motocrosslar gibi ötüyor şu anda.
Eğer biniciyseniz bu motor için yapılacak en iyi iş bir adet komple egzos almaktır; markası ne olursa olsun.

orhan kardesım adına cok sevımdım gınellıne ve verdıgı zevke bu arada benım makınada atıklenmeye basladı neden dersen yaz geldıgı ıcın kılo vermeye basladım 10 km hız artısı oldu son suratı 150 olan makınam su an 160 rahat vuruyor ve benım sumoket egzosunda artıları var tabıkı makınama orduda mıllet hasta oluyor heryerde fark edılmemı saglıyor ve cadde boyu gecler alkıslıyor buda yarı bır zevk tabıkı valla kendı sahsıma derbımden cokkkk memnunum meraklısına sıddetle tavsıye edıyorum bu arad yenı gelen arkadaslara hos geldın dıelr harkese kaasız surusler dılerım ıyı geceler:queen:
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
orhan kardesım adına cok sevımdım gınellıne ve verdıgı zevke bu arada benım makınada atıklenmeye basladı neden dersen yaz geldıgı ıcın kılo vermeye basladım 10 km hız artısı oldu son suratı 150 olan makınam su an 160 rahat vuruyor ve benım sumoket egzosunda artıları var tabıkı makınama orduda mıllet hasta oluyor heryerde fark edılmemı saglıyor ve cadde boyu gecler alkıslıyor buda yarı bır zevk tabıkı valla kendı sahsıma derbımden cokkkk memnunum meraklısına sıddetle tavsıye edıyorum bu arad yenı gelen arkadaslara hos geldın dıelr harkese kaasız surusler dılerım ıyı geceler:queen:

ben ilkokul çocuklarına hastayım . abi bi bassana. kaç yapıyo abi bu. abi bi gaza ben basimmi. :queen:
 
Katılım
9 May 2006
Mesajlar
1,087
Ben de "aramızda bilgi saklayanlar var!" diye Orhan'ı ispiyonlamaya gelecektim ama yazmış kendisi de =) Hayırlı olsun Orhan. Bikaç resim gördüm, çok başarılı. Orjinal egzozdan biraz daha aşağıda duruyo sanki ama resmin açısından da olabilir emin değilim. Güle güle kullan. Derbi arayan arkadaşlar, Nude düşünürseniz bekliyorum =)
 
Katılım
29 Mar 2008
Mesajlar
417
İyi dilekleriniz için teşekkürler arkadaşlar. Egzosu takarken birkaç fotoğraf çektim, en kısa zamanda paylaşırım. Erdem, dediğin gibi susturucu biraz aşağıda duruyor. Standart susturucu stoplara daha yakın ve daha şık bence. Ama İtalyanın da vardır bir bildiği diyerek yine aşağıda şekilde bağladık. Yukarı pozisyonda bağlamaya çalışınca borular birbirini ekseninde karşılamıyor.
 
Katılım
29 Eki 2007
Mesajlar
2,233
Motorun güzel gözüküyor. Hevesini alamadan satmak zorunda kalmana üzüldüm. Hayırlı satışlar:cat:
 
Katılım
19 May 2008
Mesajlar
143
benim motoruda satmayı düşünüyorum hayırlısı ile daha büyük cc alıcam isteyenler görüşebiliriz beyaz renk puig siyah cam michelan pilot 2 bin km önce takıldı ön arka . birde xenon var
 
Katılım
26 Şub 2009
Mesajlar
140
benim motoruda satmayı düşünüyorum hayırlısı ile daha büyük cc alıcam isteyenler görüşebiliriz beyaz renk puig siyah cam michelan pilot 2 bin km önce takıldı ön arka . birde xenon var

Hocam senin motor kaç km'de? Kaç model? Ne kadar düşünüyorsun?
 
Katılım
22 Mar 2009
Mesajlar
166

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst