ExTReMa ve
osmaniyeli, bu sayfadaki motor hakkındaki soru ve cevaplarınızı okudum ya ben bu motordan almam artık:silent: Geçen sene ağustos ayında bilen arkadaşlar bilirler gri bir derbi bulmuş ve almak üzereydim. Pazarlık vs herşey bitmişti. Adamın parasını da yanıma almıştım motoru ustaya gösterip okey verirse direk notere gidecektik. Fakat usta motoru şöyle bir inceleyince önden aldığı darbeyi, kazasını anladı ve ileride yapmak zorunda olacağım masrafları tek tek sayınca nasıl bozulmuştum anlatamam. Sadece bu motora özgüdür diyordum ama genel olarak kullananı iyi bir sürücü değilse, hakkını vermiyorsa bu derbi'lerin durumu cidden kötü oluyor nedense. Yine kaç tane motorun sahibini aradım. Yarısından çoğu daha 5-6 bine gelmeden motora çok hararet yaptırıp mutlaka bir yerlerini değiştirtmiş. Yine bir tanesi için de geçende bir arkadaşa sordum. O motoru ustasına baktırmıştı ve ustasının dediği 10 bine gelmeden motor yaptırmak zorunda kalırsın olmuş. En mantıklısı biraz daha birikim yapıp -derbi kadar gitmese de- yzf 125 r almak olacak sanırım

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:06 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:53 PM ----------
Sorularımı yeni sayfaya da aktarıyorum...
Ya meraktan bişiler soracağım derbiciler.. Hiç öyle önceki sayfaları oku demeyin ...
*0/100 km; Kaç saniye derbi ile ?
*Görebildiğiniz son hız nedir ?
*İki zamanlı olmasının motor ömrü için bi zararı var mı ?
*Her hangi bir kronik sorun la karsılastınız mı ?
*Derbi Kullanan her hangi bir arkadasın yasadığı en masraflı sorun nedir?
*Ara hızlanmalar ne durumda ?
*İki kişi ile rahat bir motor mu ?
*Arkadan CBR gibi mi gözüküyo?
*Aranızda Temiz ; 6000 km nin altında sorunsuz derbi var mı ; istenen fiyat nedir?
Bu sorulara detaylı cevaplar bekliyorum :cat:
Ben öyle aman aman yorum yapacak kadar kullanmadım ama gerek bende hyosung gt250r varken arkadaşlarla yaptığım geziye, gerek bu motorla artçı olarak yaptığım yaklaşık 100 km'lik yolculuğa göre bir kaç sorun için bildiğim kadarıyla birşeyler söyleyeyim:cat:
*0/100 km; Kaç saniye derbi ile ?
Hyosung sürdüysen onun 0-100'ünü az çok bilirsin. Hyo-derbi ışıklardan aynı anda kalktık ve 120-130'a kadar derbi bariz önde götürdü. Yani 0-100'ü çok atak diyebilirim. Ama saniye olarak nedir bilmem.
*Görebildiğiniz son hız nedir ?
Youtube videolarında 160-170 arası gören var. Tabi modifiye olabilir bu motorlarda ama yine de 160'ı rahat göreceğine inanıyorum.
*Ara hızlanmalar ne durumda ?
Ben artçıyken kullanan arkadaştan gözlemlediğim kadarıyla 125 cc bir motora göre kesinlikle tatmin edici:cat:
*İki kişi ile rahat bir motor mu ?
İki kişi konusunda ben bu kadar rahatsız motor görmedim. Sürücü neyse de arkada artçı ölüp ölüp diriliyor. Bir süre sonra oturduğu o yer resmen tahta gibi gelmeye başlıyor ve bel, k.ç ağrısı dayanılmaz bir hal alıyor:farao: O kadar motora bindim bunun kadar artçısı rahatsız olanı görmedim...
*Arkadan CBR gibi mi gözüküyo?
Eğer bundan kastın CBR 125 ise kesinlikle bana göre öyle gözükmüyor. Bariz daha kaslı:cat:
*Aranızda Temiz ; 6000 km nin altında sorunsuz derbi var mı ; istenen fiyat nedir?
Bırak 6000'i ben ne motorlara baktım kimi 3000de kimi 5000de ya motorla ilgili bir sorun yaşamış ya az bir zaman sonra rektefiye istiyor. Bu motorları cidden işinin ehli birinden almak lazım diye düşünüyorum. Ayrıca parça fiyatları da çok uçuk. Sağ-sol ayna 300 €'ya yakın yanlışım yoksa(KDV hariç):farao:
İnşallah tatmin edici olmuştur Çako
