Derbi Derbi GPR 125 Racing Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,395
Tum arkadaslarin Seker bayramini kutlar , sevdikleri ile nice bayramlara kavusmalarini temenni ederim.
 
Katılım
6 Nis 2008
Mesajlar
313
Arkadaşlar hepinizin bayramını kutluyorum.
Dünden önce devir göstergesi çalışmadı bi ara. herşey çalışıyo ama çubuk 0 da duruyo. Stop edip çalıştırdım normale döndü. Size de oldumu böyle bişiy?? Bir de dün bayaa bi sıkıştırdım motoru sıkışık trafikte ara gazlamalarla. Park edince eksozun içine baktım öyle ısınmışki karanlıkta içinde kor oluşmuştu sanki eksozun içinde ışık var gibi. Bugün de bayaa bi gazladım. Parkedince baktım öyle değildi. Sizin de dikkatinizi çekti mi böyle bişiy??
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
Arkadaşlar derbinin hafifliğini hiç göz önünde tutmuyosunuz hyo-Derbi olayında

iki zamanlı seridir ama Hyoda olsa derbinin motoru bu sefer normal hyoyu kalkıştada geçemez. Ve ya GPR nin üzerinde 250R'ye göre 30 kilo daha agır bi sürücü ile bu testi yapın öne fırlıyabilcekmi acaba?
 
Katılım
7 Ocak 2007
Mesajlar
393
çok şükür nihayet bitti..(79 sayfa) neyse öncelikle herkese selamlar..adım onur manisada yaşıyorum.uzun zaman dır derbi hakkında bilgi topluyorum araştırma yapıyorum.benimde çok sahibi olmak istediğim bir alet..en yakın zamandada (gerçi artık bahara inşallah) bi gpr satın almak istiyorum..ayrıca hepinize böyle bir başlık açıp benim gibileri bilgilendirdiğiniz için çok teşekkür ediyorum.bütün yazıları okudum ama yinede aklıma takılan soruları cevaplayıp yardımcı olursanız sizlere minnettar olurum.hepinizin mübarek ramazan bayramı kutlu olsun..şimdilik iyi akşamlar görüşmek dileğiyle..
Herkesin bayrami kutlu olsun, bende manisaliyim, simdi izmire tasindim ama manisaya gidip geliyorum, bende GPR var, belki manisada görmussundur 45 C 4954 plakam turuncu renk, baskada yok zaten ayri mesele,zaten gunde 10 defa durdurulmaktanda biktim, abi bu ne muhabbeti...herneyse eger görüsürsek canli olarak da bilgi alabilirsin

Arkadaşlar hepinizin bayramını kutluyorum.
Dünden önce devir göstergesi çalışmadı bi ara. herşey çalışıyo ama çubuk 0 da duruyo. Stop edip çalıştırdım normale döndü. Size de oldumu böyle bişiy?? Bir de dün bayaa bi sıkıştırdım motoru sıkışık trafikte ara gazlamalarla. Park edince eksozun içine baktım öyle ısınmışki karanlıkta içinde kor oluşmuştu sanki eksozun içinde ışık var gibi. Bugün de bayaa bi gazladım. Parkedince baktım öyle değildi. Sizin de dikkatinizi çekti mi böyle bişiy??
Gösterge olayi bende de oluyor arada ama sorun degil ac kapa tamam...

gianneli komple egzost var bildigim kadarıyla 13 bin cevirio egzost ile duzgun ayarlar yapıldıgı takdirde 140 dan sonra yavaslıo dogru gianneli komple egzost koyunca zaten mecburen katalizatorde iptal oluo oda daha iyi devirlenmesini saglıo motorun acık hava filtresi kat iptali giannel egzost iyi ayarlar ile denemek lazım ama bnm akrabada hyo vardı sahilde kapatıyoruz ben yakalıyorum onu 120 de kapattık 147 ye kadar aynı gitittik kalkısta yiyiorum ztn
Bizde katalizör zaten yok, EGR var, egzos gazini silindire geri basiyor performans düsüyor, emisyon iyilesiyor...

Arkadaşlar derbinin hafifliğini hiç göz önünde tutmuyosunuz hyo-Derbi olayında

iki zamanlı seridir ama Hyoda olsa derbinin motoru bu sefer normal hyoyu kalkıştada geçemez. Ve ya GPR nin üzerinde 250R'ye göre 30 kilo daha agır bi sürücü ile bu testi yapın öne fırlıyabilcekmi acaba?
Tamamda özelligi zaten hafif ve güclü olmasi, niye motorlarin agirligini esitleyelim ki, arkama kum cuvalimi koyayim...Adamlar´hafif olsun diye, butun saseyi aluminyum yapmislar,depo filan özel plastik, keske hyoda paraya kiyip böyle bir yaris replicasi yapsaydi tabi ilk olarak moto gp`ye katilsaydi da replica olsaydi....Bu motor hafifligi ve gianneli egzosu ile belli hizlara kadar hyo yu gecer,zaten denenmisi var, ondan sonra hacim,tork,güc devreye girer! Kalkistada gpr`in vites oranlari cok kisa 1. vites 2 sn de bitiyor 2-3-4-5 ibreyi takip edemiyorsun ama 6 ya attiginda hyo gecer cünkü cok uzun orani var...Binme imkaniniz olursa ne demek istedigimi anlarsiniz, hele 8000den sonra o sesi duymalisiniz
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
Tamamda özelligi zaten hafif ve güclü olmasi, niye motorlarin agirligini esitleyelim ki, arkama kum cuvalimi koyayim...Adamlar´hafif olsun diye, butun saseyi aluminyum yapmislar,depo filan özel plastik, keske hyoda paraya kiyip böyle bir yaris replicasi yapsaydi tabi ilk olarak moto gp`ye katilsaydi da replica olsaydi....Bu motor hafifligi ve gianneli egzosu ile belli hizlara kadar hyo yu gecer,zaten denenmisi var, ondan sonra hacim,tork,güc devreye girer! Kalkistada gpr`in vites oranlari cok kisa 1. vites 2 sn de bitiyor 2-3-4-5 ibreyi takip edemiyorsun ama 6 ya attiginda hyo gecer cünkü cok uzun orani var...Binme imkaniniz olursa ne demek istedigimi anlarsiniz, hele 8000den sonra o sesi duymalisiniz

Sanki seriliği sadece iki zamanlı motoruna borçlu gibi bir izlenim aldım konuşmalardan. Dediğiniz gibi alinyum hafif şase çok önemli:cat:

Sportif kullanımda zaten Hyosung baştan kaybediyor, ikisini pistte kapışırken hayal edemiyorum:queen:
 
Katılım
19 May 2008
Mesajlar
143
fazla gazlaynca egzost cok ısınıyor ondan sanırm bendede oluyor içi kor gibi bence egzost yetmio gpr a gianneli takmak lazım
 
Katılım
29 Eyl 2008
Mesajlar
14
Astral teşekkür ederim ben turgutlu danım merkezden değilim..besyo da okuyorum.gidip geliyorum..ama denk gelir inşallah bir gün tanışmak isterim..ayrıca gpr nide görüp incelemek isterim.bide manisada bi satılık gpr var 3000 de 2005 model gianelli varmış linkini koyuyorum.

http://www.sahibinden.com/sifir_gibi_ginanneliWQQaXQQ7419473WQQpXQQdisplayitem

bi sorun var galiba böyle ekleyebildim kusura bakmayın..
sizce nasıl alet alınırmı fiyat iyimi?özellikle astral sen belki biliyorsundur motoru..
 
Katılım
6 Nis 2008
Mesajlar
313
Arkadaşlar dün şanzıman yağını değiştirdim. Vites geçişleri acayip rahatladı. (Cihan, benim tamirci kesinlikle katkı koymayın diye şiddetle bir tavsiyede bulundu. Debriyajı bitirir bir süre sonra dişli sıyırır dedi). Bir de benzin hortumu bayaa bi deforme olmuştu onu değiştirdim. Tamircim de 2T yağ olarak Castrol yerine Motulu öneriyor. Orhan'ın da tecrübe ettiği gibi performansı arttıracağını iddia ediyor. Bir dahakine ben de Motul koymayı düşünüyorum. Sezonu kapadık mı gezi falan yapmıycaz mı uygun hava koşulu olan bi pazar günü ne diyosunuz millet??
 
Katılım
22 May 2008
Mesajlar
35
Merhaba arkadaşlar;

Orhanko'nun msn adresi yada telefon numarası var mı acaba sizde?
 
Katılım
11 Şub 2008
Mesajlar
391
Arkadaşlar dün şanzıman yağını değiştirdim. Vites geçişleri acayip rahatladı. (Cihan, benim tamirci kesinlikle katkı koymayın diye şiddetle bir tavsiyede bulundu. Debriyajı bitirir bir süre sonra dişli sıyırır dedi). Bir de benzin hortumu bayaa bi deforme olmuştu onu değiştirdim. Tamircim de 2T yağ olarak Castrol yerine Motulu öneriyor. Orhan'ın da tecrübe ettiği gibi performansı arttıracağını iddia ediyor. Bir dahakine ben de Motul koymayı düşünüyorum. Sezonu kapadık mı gezi falan yapmıycaz mı uygun hava koşulu olan bi pazar günü ne diyosunuz millet??


Bu pazar yağmur gorunuyor meteorolojide ama ne olacagı bellı olmaz pazar gunu için hava iyi olursa toplanalımmı arkadaşlar ne dersınız????
 
Katılım
6 Nis 2008
Mesajlar
313
Bu pazar yağmur gorunuyor meteorolojide ama ne olacagı bellı olmaz pazar gunu için hava iyi olursa toplanalımmı arkadaşlar ne dersınız????

23 derece hafif yağmurlu gösteriyor. Bugün de öyle gösteriyordu yazdan kalma bir hava var. Yağsa nolur hem ya şeker diiliz yaa. İlk gezimizi hatırlayın ;)
 
Katılım
19 May 2008
Mesajlar
143
şanzuman yagı olarakda motul 7100 serisi var 10/40 ondan koymanızı tavsiye ederim cok kaliteli özel bir yag linkini vermiştim eski sayfalarda
 
Katılım
7 Ocak 2007
Mesajlar
393
Astral teşekkür ederim ben turgutlu danım merkezden değilim..besyo da okuyorum.gidip geliyorum..ama denk gelir inşallah bir gün tanışmak isterim..ayrıca gpr nide görüp incelemek isterim.bide manisada bi satılık gpr var 3000 de 2005 model gianelli varmış linkini koyuyorum.

http://www.sahibinden.com/sifir_gibi_ginanneliWQQaXQQ7419473WQQpXQQdisplayitem

bi sorun var galiba böyle ekleyebildim kusura bakmayın..
sizce nasıl alet alınırmı fiyat iyimi?özellikle astral sen belki biliyorsundur motoru..
O ilandaki motor zaten benim motorum,istemeyerekde olsa otomobil almam gerekiyor, satılırsa satılır satılmazsa daha düşük model bir araç alırım, motorumdan çok memnunum...

Sanki seriliği sadece iki zamanlı motoruna borçlu gibi bir izlenim aldım konuşmalardan. Dediğiniz gibi alinyum hafif şase çok önemli:cat:

Sportif kullanımda zaten Hyosung baştan kaybediyor, ikisini pistte kapışırken hayal edemiyorum:queen:
Sonuçta 2zamanlı motoru aynı cc dekı motorlardan 2 kat daha güçlü bazı 250cc ler ıle aynı, motorun özellikleri saymakla bitmiyor,kullanılan bütün parçalar özel, birkaç örnek ön amortisörler sebac marka ters çatal, arka tek paioli marka bunlar dünya çapında yarışlarda kendini kanıtlamış markalar,arka teker bağlantıları, şase komple alüminyum,frenlerde radyal bağlantılar kullanılmış,isterseniz ön maşayı değiştirmeden ön diski daha da büyütebiliyorsunuz zaten gerekte yok...Lastikler pirelli sport demon...daha birçok özelliği var,bunları diğer markalara kıyaslayın,onlarda marka bazında neler kullanılmış,sonuç olarak pistte dehşet eğlenceli bir motor, hyodan çok daha iyi yatıyor,zaten yol tutuşa diyecek birşey yok, yani tam bir küçük moto gp 125cc replicası
 
Son düzenleme:
Katılım
22 May 2008
Mesajlar
35
arkadaşlar daha önce de sormuştum ama kimse cevap vermemiş. orhanko'ya ulaşmaya çalışıyorum telefon numarasını bilen var mı acaba?
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
250
slm arkadaşlar öncelıkle aranıza yeni geldım tabıkı aranızda yer varsa bende gılera mxr 125 var kafamda bır problem var şu derbıler nasıl ya arkadaşlar kaç gıdıyor bu makınlar ve arıza falan yapan oldumu hıç aranızda kafam eserse alabılırım onlardan dıye düşünüyorum bılgılendırırsenız sevınırım arkadaşlar ben kırklarelınde oto ve motor alım satımı ve tamırcıyım buralara yolunuz düşerse başımın üstünde yerınız var beklerım
 
Katılım
9 May 2006
Mesajlar
1,087
slm arkadaşlar öncelıkle aranıza yeni geldım tabıkı aranızda yer varsa bende gılera mxr 125 var kafamda bır problem var şu derbıler nasıl ya arkadaşlar kaç gıdıyor bu makınlar ve arıza falan yapan oldumu hıç aranızda kafam eserse alabılırım onlardan dıye düşünüyorum bılgılendırırsenız sevınırım arkadaşlar ben kırklarelınde oto ve motor alım satımı ve tamırcıyım buralara yolunuz düşerse başımın üstünde yerınız var beklerım

Hocam selamlar. Derbi, MXR kadar güçlü değil malesef (avrupa emisyon yasaları vb durumlar yüzünden) Ama teknolojisi ve malzeme kalitesi çok iyi. Tabi sen daha iyi bilirsin ki egzoz, hava filtresi vb değişiklikler sonrasında gücü hatırı sayılır şekilde artıyor.
 
Katılım
7 Ocak 2007
Mesajlar
393
slm arkadaşlar öncelıkle aranıza yeni geldım tabıkı aranızda yer varsa bende gılera mxr 125 var kafamda bır problem var şu derbıler nasıl ya arkadaşlar kaç gıdıyor bu makınlar ve arıza falan yapan oldumu hıç aranızda kafam eserse alabılırım onlardan dıye düşünüyorum bılgılendırırsenız sevınırım arkadaşlar ben kırklarelınde oto ve motor alım satımı ve tamırcıyım buralara yolunuz düşerse başımın üstünde yerınız var beklerım
MXR 125 kadar olmasada 170 yapabiliyor,kırıp,dökmezseniz,kurcalamazsanız arıza ihtimali yok gibi,motor yamaha made in japan,şase vs aksamlar aprilia ve gilera, örneğin aynı motor hiçbir fark olmadan gilera tarafından da satılıyor modeli Gilera SC 125:cat:
0.jpg
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst