Derbi Derbi GPR 125 Racing Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,395
Pazar gunu bulusmak gezmek tozmak istiyenler parmak kaldirsin :queen:
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,395
06 Temmuz 2008 Geleneksel GPR Buluşması

1-) Tommas
2-) ?
 
Katılım
11 Şub 2008
Mesajlar
391
Pororam nedir?????????????


road captaincım siz rota olarak ne düşünüyosunuz düşündüğünüz bi yer varmı???


Koraycım bizim stickerlar ne durumda, vakıt ayırabıldınmı, bılıyorum yogunsun iş mevzuunda.Eger temın ettıysen bulusmada bıze ulastırabılırsen harıka olur.
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Mar 2008
Mesajlar
417
Pazar günü işim olabilir gibi bir durum var benim için. Akşama belli olur, mesaj atarım.
Gezi rotası nasıl olsa acaba? Durusu'ya ne dersiniz?

Arkadaşlar benim bu hafta cumartesim de pazarım da doldu malesef. Gezi olursa katılamayacağım. :salut: Ancak birazdan çıkıp 1-2 saat turlayabilirim buralarda..
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
1,788
hiç kimse geziye gelmiyor mu ya. kimsede ses seda yok.!!!!!! orhan keşke gelseydin diyeceğim ama bu gidişle kimse bir yere gitmeyecek gibi....
 
Katılım
6 Nis 2008
Mesajlar
313
road captaincım siz rota olarak ne düşünüyosunuz düşündüğünüz bi yer varmı???


Koraycım bizim stickerlar ne durumda, vakıt ayırabıldınmı, bılıyorum yogunsun iş mevzuunda.Eger temın ettıysen bulusmada bıze ulastırabılırsen harıka olur.

Stickerlarla gene ilgilenemedim:( Bir sonraki buluşmamızda muhakkak hazır merak etmeyin.

Ben de geziye katılamayacağım arkadaşlar:( benim de başka bir programım var maalesef:(
 
Katılım
29 Mar 2008
Mesajlar
417
Kadir çok isterdim katılmak ama malesef. Ben de sabah 2 saat bisiklete binip 2 teker özlemimi giderdim. Şimdi işler bekler...
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,395
Kadir bu pazar tek basina gez , bol bol resim cek ve bizler ile paylas .Bu pazar bende uzulerek katilamayaaccagimi soylemek istiyorum.
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
1,788
Kadir çok isterdim katılmak ama malesef. Ben de sabah 2 saat bisiklete binip 2 teker özlemimi giderdim. Şimdi işler bekler...

Kadir bu pazar tek basina gez , bol bol resim cek ve bizler ile paylas .Bu pazar bende uzulerek katilamayaaccagimi soylemek istiyorum.

walla gezeriz diye haveslenmiştim ama olmadı :) uğur abi ben tek başıma hep geziyorum motoru alalı bir ay oldu 2.000 km den fazla yaptım :) amaç sizlerle gezmek muhabbet etmek:cat: nesyse artık bende oturup ders çalışırım artık :(

caddeye ugrarsanz arayn 2 turlarız 0537 922 98 61

gprbilo cadde bana biraz uzak kalıyor o tarafa gelmek zor :)
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Şub 2008
Mesajlar
391
Arkadaslar gezı konusunda maalesef benımde katılımım mumkun olmayacaktı zaten gezi programlansaydı özel sebeblerden dolayı.Bu haftakı boslugu onumuzdekı haftalarda telafi ederız guzel bır rota çizip hep beraber keyıflı vakıt gecırerek.Kendınıze ıyı bakın arkadaslar.
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,395
Haftaya tam kadro ictima alicam haberiniz olsun , bu hafta hepiniz izinlisiniz , bir sonraki pazar tam kadro guzel bir gezi plani ile karsimda hazir olun. :) allah nasip ederse bugun yakin bir arkadasimin anneannesinin cenazesine katilmam vesile oldu ölümde var ve arkdas'i yeniden hatirladim , hepimizin tekeri duz bassin allahin selameti uzerinize olsun , 3 arkadas baliga iniyorum bol sans dileyin cüzzzz.
 
Katılım
9 May 2006
Mesajlar
1,087
benim de kuzen evleniyo bugün. kız arkadaşım da düğüne gelecek ve tam bir hftadır bütün derdimiz kız arkadaşımın elbisesi.. onu mu giyim, bunu mu giyim, onun yanına bu takıyı mı takim, şu takıyı mı? bilmemkim ne giyer? şudur budur derken bütün gündemim bu oldu. bugün hayırlısıyla bi atlatayım da şu düğün işini...
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,395
Allah mesut etsin , darisi bekar olan arkadaslarimizin basina diyelim , ama giyilicek elbise olayini tahmin edebiliyorum öggg gelir adama :) İyi eglenceler
 
Katılım
29 Mar 2008
Mesajlar
417
Allah mesut etsin Erdem, darısı başı yarı bağlı tüm grup üyelerine :)
Haftaya güzel bir gezi yapalım. Durusu'yu araştıracağım biraz.
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
1,788
walla benim haftaya pazartesi son sınavım var. ben gene gelemicem anlaşılan .....
 
Katılım
11 Şub 2008
Mesajlar
391
walla benim haftaya pazartesi son sınavım var. ben gene gelemicem anlaşılan .....



Kadir sende pazartesı gunku sınavına erken calıs abi pazara bırakma çalışma işini. pazara kadar halledersen harıka olur senınde oldugun bır gezıyı tercıh ederımm.gorusuruz; allah kuvvet versın sınavların için.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst