Pazar gunu bulusmak gezmek tozmak istiyenler parmak kaldirsin :queen:
06 Temmuz 2008 Geleneksel GPR Buluşması
1-) Tommas
2-) ?
Pororam nedir?????????????
road captaincım siz rota olarak ne düşünüyosunuz düşündüğünüz bi yer varmı???
Koraycım bizim stickerlar ne durumda, vakıt ayırabıldınmı, bılıyorum yogunsun iş mevzuunda.Eger temın ettıysen bulusmada bıze ulastırabılırsen harıka olur.
Kadir çok isterdim katılmak ama malesef. Ben de sabah 2 saat bisiklete binip 2 teker özlemimi giderdim. Şimdi işler bekler...
Kadir bu pazar tek basina gez , bol bol resim cek ve bizler ile paylas .Bu pazar bende uzulerek katilamayaaccagimi soylemek istiyorum.
caddeye ugrarsanz arayn 2 turlarız 0537 922 98 61
walla benim haftaya pazartesi son sınavım var. ben gene gelemicem anlaşılan .....