Derbi Derbi GPR 125 Racing Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,395
Gelemiyor olmana uzuldum bol bol resim ceker burada paylasiriz.
 
Katılım
29 Mar 2008
Mesajlar
417
Evet arkadaşım, bahsettiğim yer Bakırköy'de ki Batuhan Motor! Umarım bir daha kimse bu çakalların oyunlarına konuk olmaz..

Bu arada haftasonu yapılacak olan buluşmaya, kuzenimin nikahı dolayısıyla gelemiyeceğim arkadaşlar. Bol bol fotoğraf çekin :cat:


Gelememene üzüldüm ben de. Kuzenine mutluluklar dilerim.
 
Katılım
11 Şub 2008
Mesajlar
391
Hayırlısı olsun mutluluklar dılerım kuzenıne.Evet arkadaslar sonunda bulusuyoruz galıbaa.
ogs-kgs olmayanların karsıya gecısı konusunda nasıl yapacagız arkadaslar benım ogs-kgs yok mesela.
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,395
bende kgs var olmazsa avrupa yakasindan katilacaklar taksimde bulusup hep beraber geceriz giselerde durup kredi aliriz sanirim bendeki kgs'de sadece tek gecislik kredi kaldi.

Benim cozumum bu
 
Katılım
11 Şub 2008
Mesajlar
391
bende kgs var olmazsa avrupa yakasindan katilacaklar taksimde bulusup hep beraber geceriz giselerde durup kredi aliriz sanirim bendeki kgs'de sadece tek gecislik kredi kaldi.

Benim cozumum bu



Bencede avrupa yakasında taksimde bulusabiliriz benim için uygun.Taksimde toplanıp ordan karsıya geceriz.Kopru gecişi esnasındada kurulu kgs gişesinden kgs alabiliriz sanırım.Vardır heralde.

Valla Haftasonunu ıple cekıyorum.Pazar olsada şöle 2 zamanlı sesleriyle inletsek ortalıgı.Millete motogp 125cc atmosferı yasatalım 4 zamanlılara nazire yapalım.
 
Son düzenleme:
Katılım
9 May 2006
Mesajlar
1,087
pek yazamıyorum afedersiniz. dün yeni işime başladım. bugüne kadar pek çok iş yaptım, hiç bu kadar yorulduğumu hatırlamıyorum. o yüzden ilk birkaç hafta böyle misafir kalıcam heralde. eve gelince devrilip uyuyorum. erken kalkmayı da unutmuşum resmen. haftasonuna kadar bir iş çıkışı güç toplayıp motoru 1000 bakımına sokmam gerek. exup açılsın artık. servise akşam 7de bıraksam ertesi akşam verirler di mi? başında durmayı da çok istiyordum ama heralde imkansız olacak.
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,395
Is basi yaptin demek , guzel adina sevindim. Exup u acilmamis derbi , sogansiz kuru fasulyeye benzer erdemcim. Sogan olsun'ki kurufasulye tadindan yenmesin *) 7 de acik servis bulumabilicekmisin onu bilmiyorum sabah birakma imkanin var ise sabahdan birakip ertesi gun aksam alabilecegini dusunuyorum lakin sen bi ferco sanayi i ara bak bakalim yogunlarmi degilllermi kac saatte haledebiliyorlar filan belkide 5 dk lik is , benim pek bilgim yok aldigimda her sey acikdi.

Farimda acik exup'umda :)
 
Katılım
19 May 2008
Mesajlar
143
1000 bakım sigorrtayı takıcaklar birde şanzuman yagı degişicek sanzuman yagı degişmek için sag grejansı sokucek 10 dk 10 dk takması yagı bosaltıp koyması 10 da toplam 30 dk de biter işin
 
Katılım
29 Mar 2008
Mesajlar
417
1000 bakım sigorrtayı takıcaklar birde şanzuman yagı degişicek sanzuman yagı degişmek için sag grejansı sokucek 10 dk 10 dk takması yagı bosaltıp koyması 10 da toplam 30 dk de biter işin

Ben Maslak Ferco Servis'e götürmüştüm. Aynen böyle oluyor 1000 bakımı. 17 YTL ücret alıyorlar sadece değişen şanzıman yağı için. Garanti belgeni mutlaka yanında götür. Hem bakımı işliyorlar hem de garanti belgen yoksa 30 YTL alıyorlar.
Exup sigortan takıldıktan sonra gaza dikkatli bas, benden söylemesi :wiinkk:
Bende OGS var arkadaşlar, benim iş tamamdır. KGS-OGSsi olmayanlar için 2. köprünün hemen girişindeki yerden kgs alıp geçeriz. Pazar günü sabah 10:30'da açık olur, değil mi? Zannediyorum ki 24 saat açıktır her an kartı olmayan bir araba gelebilir mantığıyla.

KGS alımından dolayı yaşanacak gecikmeyi de hesaba katarak 10:00'da 4. Levent Metro durağında buluşmaya ne dersiniz ey Avrupa'lılar?
 
Katılım
6 Nis 2008
Mesajlar
313
Ben Maslak Ferco Servis'e götürmüştüm. Aynen böyle oluyor 1000 bakımı. 17 YTL ücret alıyorlar sadece değişen şanzıman yağı için. Garanti belgeni mutlaka yanında götür. Hem bakımı işliyorlar hem de garanti belgen yoksa 30 YTL alıyorlar.
Exup sigortan takıldıktan sonra gaza dikkatli bas, benden söylemesi :wiinkk:
Bende OGS var arkadaşlar, benim iş tamamdır. KGS-OGSsi olmayanlar için 2. köprünün hemen girişindeki yerden kgs alıp geçeriz. Pazar günü sabah 10:30'da açık olur, değil mi? Zannediyorum ki 24 saat açıktır her an kartı olmayan bir araba gelebilir mantığıyla.

KGS alımından dolayı yaşanacak gecikmeyi de hesaba katarak 10:00'da 4. Levent Metro durağında buluşmaya ne dersiniz ey Avrupa'lılar?

FSM de 2 tane gişe var kgs satış tabelası var zaten. 15 saniyede kartı ve istediin kadar krediyi yükletip geçebiliyosun. Her saat açık. 3 Ytl kart bedeli.

4.600 Bedava bir rakamdi zaten , bakdilar ilgi alaka cok fiyati normale cektiler ben 5.500 luk rakamin normal oldugu kanisindayim.Bu olayda ters olan ilanin yalnis verildigi , kapora alindigi , sahibine ulasamiyoruz gibi cocuk oyunlarina bir esnafin girmesi .

Komik oldugunu dusunuyorum.
------------------------------------------------------------


Bu arada pazar gunu tahmini kac km yapacagiz bilgisi olan varmi?

Tahminen 100-130 km yol yaparız
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,395
Tamam o zaman avrupa'dan katilacak arkadaslar Pazar gunu saat 10:00'da 4 Levent metro istasyonu onunde bulusuyoruz ?

Bolca resim cekmek istegi icerisinde oldugumuzu unutmayin makinalarinizi cumartesi aksamindan cantanizda hazir bulundurun , cep telefonu ile kare yakalama olaylarina girmeyelim :) sonra siradan upload eder basligimizi senlendiririz
 
Katılım
29 Mar 2008
Mesajlar
417
Buluşma programını tekrar yazalım o halde.

1. GELENEKSEL GPR 125 BULUŞMASI
Tarih : 8 Temmuz 2008 Pazar
Gezi Programı : RİVA + Bağdat Caddesi(opsiyonel)
Avrupa Buluşma Yer ve Saati : 4. Levent Metro Durağı - 10:00
Anadolu Buluşma Yer ve Saati : ???
Toplanma Yer ve Saati : Kavacık BP - 11:00

Katılanlar :
1. Jonturq (Uğur)
2. Cihantavuz (Cihan)
3. Gprbilo (Bilal)
4. Orhanko (Orhan)
5. Koromako (?)
6. Ketchup (Erdem)
7. Alpibox (?)

İlk olarak Avrupa tarafında buluşacak olanlar kimler? Tam sayıyı bilelim ki herkes geldiğinde yola çıkalım. Anadolu'da oturan arkadaşlar da ilk olarak buluşacakları bir yer belirlesinler. Listede yanında soru işareti yazan arkadaşlar isimlerini de yazarlarsa önceden öğrenmiş oluruz.

Herkesin topluca buluşma yeri olarak Kavacık'a giderken üst geçidin ordaki BP iyi olur gibi düşündüm. Hem ihtiyaçlar giderilir hem de depolar fullenir :cherry: Ne dersiniz?
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,395
Avrupa icin ben , alpibox " alper " ,orhan,cihan ve erdem var.Bilal ve Koromoko Anadolu yakasindan katilicaklar sanirim.


Yalnis bilgi vermissem duzeltin.
 
Katılım
11 Şub 2008
Mesajlar
391
Arkadaşlar rivada takılacagımız belli biryer varmı yoksa gidince mi karar verilecek.Ben o tarafları pek bılmıyorumda o yuzden soruyorum.

Avrupa bulusması için 4 levent uygun benim için.Beylikdüzünden gelicem, zaten levente kadar bi riva yolu yapmış olucam bulustugumuzda. Pert olmam işallahh yoldan sebep :):)
 
Katılım
29 Mar 2008
Mesajlar
417
Arkadaşlar rivada takılacagımız belli biryer varmı yoksa gidince mi karar verilecek.Ben o tarafları pek bılmıyorumda o yuzden soruyorum.

Avrupa bulusması için 4 levent uygun benim için.Beylikdüzünden gelicem, zaten levente kadar bi riva yolu yapmış olucam bulustugumuzda. Pert olmam işallahh yoldan sebep :):)

Of yol uzunmuş hakikaten. Cumartesi geç yatma, bir de bol vitamin alıp çık yola abi sen :)

Riva'da benim de bildiğim bir yer yok, yalnız yolunu biliyorum :cherry: . Orada sahilde kesin buluruz güzel yerler. Pazar günü bayağı motorcu da olur orda..
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,395
valla super olur , zaten plansiz hareket etmek daha iyi olur kafamiza gore eseriz .

O zaman avrupa olarak 4 levent'de saat 10:00 'da bulusuruyoruz sorun yok.

--------------------------------------------------------------------


Bu arada art'ci olarak katilan olucak mi ?
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Mar 2008
Mesajlar
417
Güzel paylaşım.
"GPR bir esintiydi, geldi geçti" gibi bir politika izlemez umarım Derbi.
 
Katılım
11 Şub 2008
Mesajlar
391
Güzel paylaşım.
"GPR bir esintiydi, geldi geçti" gibi bir politika izlemez umarım Derbi.


Umarım GPR ın gercekten piyasada iyi bir imajının oldugunun farkındadırlar.Bence Derbi nin marka olarak ortaya koydugu en önemli çalışması GPR.Bende oldugu için diil.Derbi nin diger modellerınede şöle bi göz atın en dıkkat cekıcı modeli tabiiki GPR serisi.Terra,senda,atlantis,mulhacen bence bunların hepsi GPR dan sonra akla geliyor Derbiyi bilen insanlar için.Derbinin GPR ı gozden kacırmayacagına inanıyorum kesınlıkle.
GPR ı geliştirecegini dusunuyorum.Derbi motogp 125 cc kategorisinde yarıstıgı sürece pistden kazandıgı tecrubelerını serı uretım GPR replikalarınada uyarlayıp bunları geliştirmeye devam edecektir.Sonucta bizim kullandıgımız GPR lar bu mantıkla doğmustur.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst