Derbi Derbi GPR 125 Racing Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
6 Ara 2008
Mesajlar
316
Derbici, hiç canını sıkma kardeşim. Grenajlarda koparak eksilmiş parça yoksa hallolur. Benim de debriyaj kırıldı biliyosun, ben metal epoksi ile yapıştırdım. Bir de orjinalliği bozulmasın diye orjinal debriyaj maneti sipariş ettim. Eğer debriyaj problem olursa, sana yapıştırdığım parçayı gönderebilirim. Dert etme.[/QUOTE]

saol kardesım debrıyajı hallettım bırde bugun ıstanbul maslakta bır yerı ardım gonder yaparız dedıler bılmıyorum nekadar guvenılır bakıcam bu arada ılgın ıcın tekrek tsk sana eger lazım olursa o kırık parcagı ısterım senden oky sozunu aldım bu arada senden sanırsam:mrgreen:

Gecmis olsun derbici , granaj kullanilamaz hale geldi derken bir kac resmini cek koy bakalim neymis gorelim bizde ona gore bir yol yordam gosteririz resimleri detayli cek mumkunse burada granaj kaynak yapan bir kac arkadasim var onlara mail atarim olabilicek gibiyse kargolarsin halledip yeniden yollariz sana.

Tekrar gecmis olsun sana bir sey olmamasi sevindirici . saol ugur kardesım tsk cekıp en kısa zamanda buraya koyacam oky ılgın ıcın tsk kardesım :cat:
 
Katılım
13 Eyl 2007
Mesajlar
54
merhaba arkadaslar
foruma daha once yazmısdım ıncelıcem dıye ama yalan soylemıyım :)
gozum yemedı hepsını okuyamadım 8 sayfaya geldım sonra en son sayfaya transfer oldum :)

daha once yazmısdım bende suan yamaha dtr 125 var
sızın motorunuzla aynı motoru kullandıgını soylemıslerdı
benım motorumda suan problem var devır dayım pervanesının oradan su kacırıyor kecelerden
ustam sanayıden kece alıp taktı ama gene su kacırıyor tabı su yaga karısıyor
kecenın orjınalını bulmaya calısdım ama yok
motor su an beklemede
bu konu hakkında bılgısı olan varmı acaba
 
Katılım
6 Nis 2008
Mesajlar
313
Beyler gezi için beni artçı olarak alan olursa gelmek ısterim.Motoru arkadasın dukkana bıraktım Genç Moto'da satışta duruyor.Motorsuzum yani.

Koray senın makineye ikimız binelım tam fotograflık oluruz hee:):) Motor ıkımızın altında Pocket Bike gibi kalır vallaa enstantane oluruz.


Ugurcum persembe gunu aksam 19:30 cıvarları senın dukkana ugradım yoktun.Yıne araziye uymuşsun:)

ben dün tartıldım 90 kg olmuşum.. sen de bi o kadar varsın rahat.. boylarımız da maşallah. harbiden komik oluruz :)
sen yeterki gel kardeşim sırayla artçı olursun, yorulan seni diğerine satar, o yorulunca diğerine:) maksat beraber olalım gezimizde
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,395
Cihancim ogleden sonralari pek dukkanda durmuyorum , ama buralardayim ya cihangirde yada taksimde ararsan 10 dk'da olurum istenilen yerde :)
-------------------------------
gelmiyorum abi cafene :queen:


Canin sagolsun :)
-------------------------------------

merhaba arkadaslar
foruma daha once yazmısdım ıncelıcem dıye ama yalan soylemıyım :)
gozum yemedı hepsını okuyamadım 8 sayfaya geldım sonra en son sayfaya transfer oldum :)

daha once yazmısdım bende suan yamaha dtr 125 var
sızın motorunuzla aynı motoru kullandıgını soylemıslerdı
benım motorumda suan problem var devır dayım pervanesının oradan su kacırıyor kecelerden
ustam sanayıden kece alıp taktı ama gene su kacırıyor tabı su yaga karısıyor
kecenın orjınalını bulmaya calısdım ama yok
motor su an beklemede
bu konu hakkında bılgısı olan varmı acaba



--------------------

Bu tip bir sorunla bizden biride karsilasti diye animsiyorum ve sorunu keceleri degistirip kurtulmustu yanilmiyorsam.

sanirim Fercomotor sana bu konuda yardimci olacaktir.

http://www.vespaturkiye.com/


Umarim isini gorur.

Selamlar.

Biraz once derbici arkadasimiz ile telefon ile gorustum , kendisi gostergeleri temizlerken benzin pompasi isaretinin orada kademeli depo gostergesi oldugunu soyledi ????? Arabalardaki gibi kademeli depodaki benzin miktarini gosterenlerden ? tabiki su an calismiyor ? Ben hic fark etmemisdim sizin gozunuze carptimi ?
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Nis 2008
Mesajlar
313
arkadaşlar bu benzin deposu simgesinin yanında kademeli olarak depo seviye göstergesi rezerv depoya geçtiğinde beliriyormuş. Şimdiye kadar hiç birimiz rezerv depoya kadar inmemiş miyiz yaw?? aşağıdaki linkte pdf olarak kullanma kılavuzunu görebilirsiniz. 18nci sayfadan başlıyo. Ayrıca saati, servise kalan kilometreyi sıfırlamayı falan filan hepsini anlatıyo

http://www.derbi.com/images/stories/modelos/112/manual.pdf

demin verdiğim link farklı modelinmiş düzeltiyorum:

http://www.derbi.com/images/stories/modelos/114/manual.pdf

bizim gpr ların göstergesinde bu bar çıkmıyo anlaşılan.. derbici arkadaşımızın gösterge paneli belki sonradan bu modelinkiyle değiştirilmiştir??

bu arada yağ için Agip Speed 2T kullanın sadece yazıyor
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Ara 2008
Mesajlar
316
arkadaşlar bu benzin deposu simgesinin yanında kademeli olarak depo seviye göstergesi rezerv depoya geçtiğinde beliriyormuş. Şimdiye kadar hiç birimiz rezerv depoya kadar inmemiş miyiz yaw?? aşağıdaki linkte pdf olarak kullanma kılavuzunu görebilirsiniz. 18nci sayfadan başlıyo. Ayrıca saati, servise kalan kilometreyi sıfırlamayı falan filan hepsini anlatıyo

http://www.derbi.com/images/stories/modelos/112/manual.pdf

demin verdiğim link farklı modelinmiş düzeltiyorum:

http://www.derbi.com/images/stories/modelos/114/manual.pdf

bizim gpr ların göstergesinde bu bar çıkmıyo anlaşılan.. derbici arkadaşımızın gösterge paneli belki sonradan bu modelinkiyle değiştirilmiştir??

bu arada yağ için Agip Speed 2T kullanın sadece yazıyor

yok hayır koromoko kardesim makınayıı aldıgım arkadası aradım cunku o makınayı sıfır almıstı o yuzden ona sordum oyle bırsey yok dedı bana ama fark ettımkı o bar varr ama yanmıyor yanması lazım bence cunku bosa koymamıslardır ekrana yarın vespadakı ustaları arıcam bakalım ne sonuc alıcazz ayrıca konuyu fforuma actıgı ıcın ugur kardesıme tesekkurlerr eger bunu bulabılırsem hem gorsel olarak cok guzel olacak bu bar ısı hadı hayırlısı
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,395
Kemalcim ferco motorla gorustukten sonra bize sonucu bildirirsen seviniriz. Arkadaslarimizin isine yarayabilir .
 
Katılım
7 Ocak 2007
Mesajlar
393
Göstergede görünen her uyraı illaki çalışacak diye bir kural yok, göstergeler standart üretiliyor ve her araca göre fonksiyonları çalışıyor veya çalışmıyor, örneğin; arabalardan örnek vereyim, farzedin sizin aracınızda havayastığı, abs filan yok ama göstergeye bakıyorsunuz simgesi var, bu durumda o ışığın veya ikonun işlevi var mı yok! Yani demek istediğim o göstergeyi derbi olur, gilera olur,aprilia veya piaggio olur başka bir modelde kullanıyordur veya kullanacaktır o modelde de benzin göstergesi kademelidir, orada bu çalışır, bizde o altyapı yok ki çalışmıyor...Nerede çalışıyor derseniz, aynı tip göstergeleri bir iki ufak farkla GP1 250 kullanıyor onda o benzin göstergesi barlı tip...
http://www.derbi.com/images/stories/modelos/112/manual.pdf Sayfa 20'de görebilirsiniz!
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Ara 2008
Mesajlar
316
Kemalcim ferco motorla gorustukten sonra bize sonucu bildirirsen seviniriz. Arkadaslarimizin isine yarayabilir .

ugurcun tamda telefonun uzerıne yazmıssın foruma abı araddım ferco servısı sordum dedıkı bu gosterge baska modellerdede kullanılıyor bu modelde kullanılmamıs sadece benzın ıkonu konulmus dıye bır cevap aldım ve acaba bız yapabılırmıyız dıye bır soru yonlettım sahısa sahıs dedı cok karısık bır tesısatı var dedı bılmıyorum keske calıssaydı cok sexsy olurdu bence uzuldum dogrusu:salut:
 
Katılım
22 Mar 2009
Mesajlar
166
Arkadaşlar şu gezi işini bence baştan planlıyalım. bende yeni bir derbici olarak sizinle tanışmak isterim. 30-31 Mayıs 2009 da aöf sınavı var.. 14.06.2009 öss sınavı var(ilgilenenler için).. bu tarihlerın dışında bir tarih ayarlarsak 23 Mayıs yada 7 haziran gibi... bence herkese daha uygun olur... bu arada msnde konusalım arkadaşlar. [email protected] ben fatih/fındıkzadedeyim...
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,395
14/06 tarihinde benimde dogum gunum var :b Orhan bi gelsin hele o zaman katilim sayisini arttirmak icin tarihde duzenleneme yapilabilir.
 
Katılım
9 May 2006
Mesajlar
1,087
O AÖF sınavları beni de etkilicek tabi =/ Arkadaşlar bugün yan grenajlar geldi. Kusursuz yapmışlar. Eskisinden en ufak bir farkı yok. Pırıl pırıl oldu makinem nası mutluyum anlatamam! =)

Bu arada ER6'yı bugün aldım. Ama satana kadar GPR'ı da kullanmaya devam edicem. Zaten bikaç aydan önce satılmaz, o arada tüm buluşmalara gpr ile gelicem.
 
Katılım
6 Ara 2008
Mesajlar
316
O AÖF sınavları beni de etkilicek tabi =/ Arkadaşlar bugün yan grenajlar geldi. Kusursuz yapmışlar. Eskisinden en ufak bir farkı yok. Pırıl pırıl oldu makinem nası mutluyum anlatamam! =)

Bu arada ER6'yı bugün aldım. Ama satana kadar GPR'ı da kullanmaya devam edicem. Zaten bikaç aydan önce satılmaz, o arada tüm buluşmalara gpr ile gelicem.

gozun aydın kardesım benımkılerıde yapmıslar bu aksam yola cıktı yarın elımde sızlere fotoları atıcam bu arada benımkı maslakta alex motorda yapıldı senınkını ner yaptırıdn acaba_?? bu arada debrıaj kolumu ısterım:mrgreen:
 
Katılım
9 May 2006
Mesajlar
1,087
Debriyaj maneti senindir derbici =) montajı yapınca yollarım. Benimki Kasımpaşa'daki Ferco servisinde yapıldı. Daha doğrusu Ferco servisi aldı, tanıdık bi boyacıya götürdü. Nereye götürdüğünü sormadım.. Ya bu arada Smail vardı, KM saati falan diyodu. Nerede nasıl yaptırmış acaba KM saatini.. Tanıyan var mı? Sesi soluğu çıkmıyor.
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
1,788
Erdem ER6 ın hayırlı olsun güle güle kullan. kazasız belasız bol km.ler. er6n mi yoksa er6f mi merak ettim motoru valla. bir kaç foto koy da gözümüz gönlümüz şenlensin.... :)

derbici geçmiş olsun..
 
Katılım
9 May 2006
Mesajlar
1,087
tomass çok teşekkür ederim. Kırmızı şasili, gri Er6N aldım. Cumartesi GPR'ın resimleriyle birlikte onun da resimlerini çekicem. İyi dilekleriniz için çok çok teşekkür ederim beyler.
 
Katılım
6 Nis 2008
Mesajlar
313
hayırlı olsun erdem güle güle kullan. naked hastasısın zaten tam sana göre motor. resimlerini bekliyoruz
 
Katılım
6 Ara 2008
Mesajlar
316
Debriyaj maneti senindir derbici =) montajı yapınca yollarım. Benimki Kasımpaşa'daki Ferco servisinde yapıldı. Daha doğrusu Ferco servisi aldı, tanıdık bi boyacıya götürdü. Nereye götürdüğünü sormadım.. Ya bu arada Smail vardı, KM saati falan diyodu. Nerede nasıl yaptırmış acaba KM saatini.. Tanıyan var mı? Sesi soluğu çıkmıyor.

tsk ederım kardesım ben musaıt bır zamanda ısterım oky bu arada burdakı ıkı teker kardeslıgını one suruyoruz bu davranısla :queen::bounce::cat:

Erdem ER6 ın hayırlı olsun güle güle kullan. kazasız belasız bol km.ler. er6n mi yoksa er6f mi merak ettim motoru valla. bir kaç foto koy da gözümüz gönlümüz şenlensin.... :)

derbici geçmiş olsun..

saol kadırcım hallettım yaa bakalım nasıl yapmıslar adamlar cok ovduvler bakıcam yaptıklarına ve sızlerlede paylasıcam
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,395
vay vay vayyyy aldinda sinemden izin alip binebilcenmi bakalim :) Saka bi yana hayirli olsun erdemcim seni ne kadar sevdigimi bilirsin , tez zamanda resimleri ekle bizde gorelim.

Kemal sende Alex'den gelince resimleri paylas bizlerle


Selamlar.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst