- Katılım
- 6 Ara 2008
- Mesajlar
- 316
Derbici, hiç canını sıkma kardeşim. Grenajlarda koparak eksilmiş parça yoksa hallolur. Benim de debriyaj kırıldı biliyosun, ben metal epoksi ile yapıştırdım. Bir de orjinalliği bozulmasın diye orjinal debriyaj maneti sipariş ettim. Eğer debriyaj problem olursa, sana yapıştırdığım parçayı gönderebilirim. Dert etme.[/QUOTE]
saol kardesım debrıyajı hallettım bırde bugun ıstanbul maslakta bır yerı ardım gonder yaparız dedıler bılmıyorum nekadar guvenılır bakıcam bu arada ılgın ıcın tekrek tsk sana eger lazım olursa o kırık parcagı ısterım senden oky sozunu aldım bu arada senden sanırsam:mrgreen:
Gecmis olsun derbici , granaj kullanilamaz hale geldi derken bir kac resmini cek koy bakalim neymis gorelim bizde ona gore bir yol yordam gosteririz resimleri detayli cek mumkunse burada granaj kaynak yapan bir kac arkadasim var onlara mail atarim olabilicek gibiyse kargolarsin halledip yeniden yollariz sana.
Tekrar gecmis olsun sana bir sey olmamasi sevindirici . saol ugur kardesım tsk cekıp en kısa zamanda buraya koyacam oky ılgın ıcın tsk kardesım :cat:
saol kardesım debrıyajı hallettım bırde bugun ıstanbul maslakta bır yerı ardım gonder yaparız dedıler bılmıyorum nekadar guvenılır bakıcam bu arada ılgın ıcın tekrek tsk sana eger lazım olursa o kırık parcagı ısterım senden oky sozunu aldım bu arada senden sanırsam:mrgreen:
Gecmis olsun derbici , granaj kullanilamaz hale geldi derken bir kac resmini cek koy bakalim neymis gorelim bizde ona gore bir yol yordam gosteririz resimleri detayli cek mumkunse burada granaj kaynak yapan bir kac arkadasim var onlara mail atarim olabilicek gibiyse kargolarsin halledip yeniden yollariz sana.
Tekrar gecmis olsun sana bir sey olmamasi sevindirici . saol ugur kardesım tsk cekıp en kısa zamanda buraya koyacam oky ılgın ıcın tsk kardesım :cat: