- Katılım
- 9 May 2006
- Mesajlar
- 1,087
Herkese çok teşekkür ederim! Abi Sinem'in şerrinden aldım diyebilirim bunu. Derbi'ye binemiyodu malum.. Hangi motoru kullanırsam kullanayım, Derbi çok başka! Hayatımda hiçbi motorun görüntüsüne bu kadar hayran kalmadım. Resmen karşısına geçip izliyorum. Çok fantastik çizgileri var. Ve inanılmaz eğlenceli. Yani 110 beygirlik bi makinede gazı açıp da 0-100 yapmaktan çok daha ötesi var bu makinede. Sesiyle, görüntüsüyle, kıvraklığı, en önemlisi hafifliğiyle inanılmaz eğlenceli bi makine. Ömrüm boyunca unutmicam.


