Derbi Derbi GPR 125 Racing Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
9 May 2006
Mesajlar
1,087
Herkese çok teşekkür ederim! Abi Sinem'in şerrinden aldım diyebilirim bunu. Derbi'ye binemiyodu malum.. Hangi motoru kullanırsam kullanayım, Derbi çok başka! Hayatımda hiçbi motorun görüntüsüne bu kadar hayran kalmadım. Resmen karşısına geçip izliyorum. Çok fantastik çizgileri var. Ve inanılmaz eğlenceli. Yani 110 beygirlik bi makinede gazı açıp da 0-100 yapmaktan çok daha ötesi var bu makinede. Sesiyle, görüntüsüyle, kıvraklığı, en önemlisi hafifliğiyle inanılmaz eğlenceli bi makine. Ömrüm boyunca unutmicam.
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,395
Duygulandirmayami calisiyorsun bizi allah aslina :) Ama yazdiklarin dogru , ben bu kadar takintili degildim motosikletim icin ama seni anliyabiliyorum.


Bu arada 06 yilinda almis oldugumum arabanin bugun taksidi bitti cok sukur ogleden sonra ruhsattan rehin kaldirma yazisini almak icin bakirkoy subeye gecicem , bankadan rehin kaldirma yazisi sonrasi noterde yapilicak masraflar hakkinda bilgisi olan arkadas varmi ?
 
Katılım
6 Ara 2008
Mesajlar
316
vay vay vayyyy aldinda sinemden izin alip binebilcenmi bakalim :) Saka bi yana hayirli olsun erdemcim seni ne kadar sevdigimi bilirsin , tez zamanda resimleri ekle bizde gorelim.

Kemal sende Alex'den gelince resimleri paylas bizlerle


Selamlar.

yarın elımde granajlar ugur resımlerı cekıp koyarım hem granassız halınıde cekıcem motorun bu arada erdem kardesım yenı makınan hayırlı olsun bırde bız gorsek
 
Katılım
29 Mar 2008
Mesajlar
417
Erdem, Kawasakin hayırlı olsun, güle güle kullan. Uğur senin taksidin bitişi de hayırlı olsun, sevindim.
Geri dönmeyi dört gözle bekliyorum arkadaşlar, benim 31 Mayıs Buluşma önerim hala geçerli. Kısmetse Mayıs 17'de İstanbul'dayım, tekrar konuşabiliriz buluşma tarihini. Görüşmek üzere.
 
Katılım
6 Ara 2008
Mesajlar
316
Hadi hanimis resimler. :)


merhaba arkadaslar ıste resımler bakıcaksınız bu kırılan ve parcalanan granjmı dıyeceksınız bende ılk gordugumde cok sasırdım adamlar cok ıyı ıscılık yapmıslar renk olayına gelınce aynen tutturmuslarrr bu ılk resım bu ıcten gorunum ,







buda on yuzu adamlar ısını bılıyorlarmısss :queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
1,788
harbiden grenajları iyi yapmışlar. yeni gibi olmuş birgün lazım olursa oraya yaptırırız artık. tabi allah onlara muhtaç etmesin :)

erdem bu arada hala er6 fotosu bekliyoruz:)
 
Katılım
9 May 2006
Mesajlar
1,087
Dün grenajları taktım, debriyaj manetini taktım (salak bi vida somun koymuşlar, çıkarana kadar yuvayı çizdim) üstüne bi de temizlik yaptım. Naked olmasının verdiği rahatlıkla epey bi pis bırakmıştım. Pırıl pırıl oldu. Hemen fotoraf çektim. Yanyana resimlerini de çektim ki boy farkı görülsün. Derbi çok gaz makine ya.. Grenajları takıp da temizleyince bi gaza geldim, Kawa'yı bırakıp bununla gezdim. Çok gaz makine ya.. Neyse, buyrun resimler;

dscf1625.jpg

dscf1609.jpg

dscf1610.jpg

dscf1621k.jpg

dscf1618roh.jpg

dscf1623x.jpg


Edit: 4. resimde Derbi çok küçük gibi görünmüş çünkü hem makineyi ufuk çizgisinde tutmamışım hem de durdukları yer yokuş. Arkadan çekilen resimlere bakarsanız çok az fark olduğu görülür (orda da yokuşta duruyolar ama olsun) Ebat olarak Kawa ile tek farkları sele yükseklikleri. Kawada derbide olduğu kadar sağlam basılamıyo yere. Basılıyo ama güç alınamıyo. geri geri çekerken falan ayaklara yeterli gücü iletmek nispeten zor. Ama kawa da hafif makine hakkını yemeyelim.
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Nis 2008
Mesajlar
313
tekrardan hayırlı olsun erdemcim. ikisi de çok güzel görünüyor. bence imkanın varsa derbiyi de satma. uzun mesafelerde ve sinemle kawasaki, kısa mesafelerde derbi hesaabıı
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
1,788
bu arada erdem park olayını ne yapacaksın. yanlış hatırlamıyorsam sen motoru zaten ancak bir motor sığabilen bir yere koyuyordun 2 motor oldu şimdi, ne yapıyorsun ?
 
Katılım
28 Ocak 2009
Mesajlar
9
Edit: 4. resimde Derbi çok küçük gibi görünmüş çünkü hem makineyi ufuk çizgisinde tutmamışım hem de durdukları yer yokuş. Arkadan çekilen resimlere bakarsanız çok az fark olduğu görülür (orda da yokuşta duruyolar ama olsun) Ebat olarak Kawa ile tek farkları sele yükseklikleri. Kawada derbide olduğu kadar sağlam basılamıyo yere. Basılıyo ama güç alınamıyo. geri geri çekerken falan ayaklara yeterli gücü iletmek nispeten zor. Ama kawa da hafif makine hakkını yemeyelim.

sele yükseklikleri arasında fark var demişsin ama kawa.nın sele yüksekliği daha düşük değil mi? daha geniş olduğundan mı yere basmada zorluk çekiliyor.
 
Katılım
22 Mar 2009
Mesajlar
166
Arkadaşlar komik gelebilir ama yeni kullanıcı olmanın cahililihine verin :)
Yaa motoru yıkatmamızda bir sorun olur mu? Benim Gpr 125R ı yıkatsam yıkamacıda tazikli su falan beyinle ilgili problem yaşarmıyım? Yıkatan arkadaş var mı aranızda?
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
1,788
tazikli suyla yıkatma kesinlikle. ben tazikli su ile yıkadıktan bir gün sonra beyni elime aldım :> kesin sebep bu değil ama en olası ihtimal bu.
Lastik-jant kısmını taziki yıkatabilirsin ama sakın deponun alt taraflarına su tutma.
 
Katılım
22 Mar 2009
Mesajlar
166
beyni elime aldım derken ne oldu marşa falan bastın çalışmadı mı? ne sorun çıkardı? Yaa ben bir salaklık yaptım gittim yıkattım aptal gibi bir arkadaşın aklına uyup. neyse çalıştı falan sonra kendı kendıne marş basaya basladı sonra düzeldi sonra tekrar yolda giderken bastı falan durdum tekrar düzeldi.. bende garaja koydum kurusun diye 2 gundur daha calıstırmadım.. benımde mi beyin gitti :( çalıştırmayada korkuyorum sorun çıkıcak diye :(
 
Son düzenleme:
Katılım
9 May 2006
Mesajlar
1,087
sele yükseklikleri arasında fark var demişsin ama kawa.nın sele yüksekliği daha düşük değil mi? daha geniş olduğundan mı yere basmada zorluk çekiliyor.

Çok biliyosun sen! ::eviiil::

ehehe evet Kawa'nın sele 1.5cm daha alçakmış. Genişliğinden dolayı yere basmak zormuş.
 
Katılım
7 Mar 2009
Mesajlar
148
erdem abi hayırlı olsun gule gule kullan :) derbi cebini delmemiş ama canını yakmıs anlasılan :queen:
 
Katılım
28 Ocak 2009
Mesajlar
9
Çok biliyosun sen! ::eviiil::

ehehe evet Kawa'nın sele 1.5cm daha alçakmış. Genişliğinden dolayı yere basmak zormuş.

Niye hararet yaptın anlamadım. Kullanıcı olarak bir yorum yapmışsın bende sebebini sordum. İlerde bende bir er6-n düşünüyorum ve arkadaşımda da gpr racing var ona göre kıyaslama açısından sormuştum.
Çok bilmeyede gerek yok okuduğumu anlıyabiliyorum ;)
derbi gpr 125 sele yüksekliği 810 mm , kawasaki er6-n sele yüksekliği 785 mm
 
Katılım
22 Mar 2009
Mesajlar
166
beyni elime aldım derken ne oldu marşa falan bastın çalışmadı mı? ne sorun çıkardı? Yaa ben bir salaklık yaptım gittim yıkattım aptal gibi bir arkadaşın aklına uyup. neyse çalıştı falan sonra kendı kendıne marş basaya basladı sonra düzeldi sonra tekrar yolda giderken bastı falan durdum tekrar düzeldi.. bende garaja koydum kurusun diye 2 gundur daha calıstırmadım.. benımde mi beyin gitti :( çalıştırmayada korkuyorum sorun çıkıcak diye :(

cvp vericek yok mu arkadaşlar?
 
Katılım
9 May 2006
Mesajlar
1,087
Niye hararet yaptın anlamadım. Kullanıcı olarak bir yorum yapmışsın bende sebebini sordum. İlerde bende bir er6-n düşünüyorum ve arkadaşımda da gpr racing var ona göre kıyaslama açısından sormuştum.
Çok bilmeyede gerek yok okuduğumu anlıyabiliyorum ;)
derbi gpr 125 sele yüksekliği 810 mm , kawasaki er6-n sele yüksekliği 785 mm

yahu şaka yaptım =)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst