[Denizli - MT]

Katılım
30 Ocak 2012
Mesajlar
57
Mehmet Mümtaz Bey , model 19 ve 20 için resimleri bana j-peg formatında gönderir misin? bu resimler onaylanmasa bile ben tish-o sitesinden kendime tasarım olarak yaptırmak istiyorum , şimdiden teşekkürler. Adres olarak face'den bana mesaj atmanız yeter.
 
Katılım
29 Mar 2012
Mesajlar
46
16-17 yada 18 ama "önce kask" yazısı kalkmalı...bir mesaj vermekse amaç...o başka yerde kullanılmalı.önemli olan denizli mt değil mi? son olarak,16-17-18. artık bunu çoğaltmayalım.yoksa biz bu işin altından kalkamayacağız. görüşmek üzere
 
Katılım
9 Kas 2010
Mesajlar
938
önce model 20 son, bıraktığımı belirteyim plakaya geldik :)


Mehmet abi beni yanına çırak alır mısın ?

Ben ustamıyım yanıma çırak alayım :), bildiğimden değil amatörce yaptık

Mehmet Mümtaz Bey , model 19 ve 20 için resimleri bana j-peg formatında gönderir misin? bu resimler onaylanmasa bile ben tish-o sitesinden kendime tasarım olarak yaptırmak istiyorum , şimdiden teşekkürler. Adres olarak face'den bana mesaj atmanız yeter.

19 ve 20 yi büyük boy olarak düzenleyip atayım, face book kullanmıyorum
 
Katılım
20 Eyl 2009
Mesajlar
1,475
Mehmet abi eline koluna sağlık yorma kendini artık gerçekten süper şeyler çıktı ama bi yandan ya oylamayı bitirelim abi . Ben çok teşekkür ediyorum valla emke verdin bizi de rahatlattın bu tasarım konusunda

---------- Post added at 19:31 ---------- Previous post was at 18:52 ----------

DENİZLİ MOTOSİKLET SEVENLER KLUBÜ
1black_ıce-oyladı
2bygkhn
3sadeceo-oyladı
4 sey_47-oyladı
5 gangster90-oyladı
6 zongoku-oyladı
7savatage-oyladı
8 ms90-oyladı
9 uğuralp-oyladı
10 cardoso-oyladı
11 mrt20
12 quadro
13 denizlee-oyladı
14 byramdenizli-oyladı
15 alper55-oyladı
16 dentekklima
17 mustanoglu-oyladı
18 mehmet mumtaz-oyladı
19 MkD-oyladı
20 Tekteker_Ramco-oyladı
21 Soccer-oyladı
22 Yuce123-oyladı
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Ocak 2012
Mesajlar
57
19 ve 20 yi büyük boy olarak düzenleyip atayım, face book kullanmıyorum[/QUOTE]

Tamam buradan atarsınız bana özelden mesajları , teşekkürler...
 
Katılım
20 Eyl 2009
Mesajlar
1,475
Arkadaşlar Denizli de Castrol Power 1 10-40 yağ satan bi yer bilen var mıdır? Bir de 2-3 taksit yapılabilen bi yer varsa çok daha güzel olur.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
13 Şub 2012
Mesajlar
73
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
litresi 5 tl ye de yağ var 40 tl ye de ama 20 liradan kaçarken 400 liradan olma.piyasadaki bütün yağları denemiş biri olarak test ettiğim en iyi 2 yağ

-motul 5100
-mobil 1 racing (altın kapak)

param yok dersen motul 3000 20tl
 
Katılım
20 Eyl 2009
Mesajlar
1,475
Arkadaşlar bugün yarın yola çıkacağımdan ani bir kararla sanayiye indim Castrol Magnatec 10-40 yağ koydurdum. 20 Tl ayrıca yağ değişimi için para vermedim. Vites geçişleri şimdilik güzel bi sıkıntı yok gibi. Castrol Power 1 denicektim ama Denizli de bulamadım. Bir dahaki yağ değişimine shell ya da motul kullanmayı düşünüyorum. 4. yağ değişiminden sonra en çok hangisini seversem onu kullanırım artık teşekkür ederim.

Mehmet abi bu arada yarın Muğla ya geliyorum Ortacaya. Memleket orası ya benim ondan. Perşembeye kadar ordayım yolumuz düşerse görüşürüz abi.
 
Katılım
9 Kas 2010
Mesajlar
938
Arkadaşlar bugün yarın yola çıkacağımdan ani bir kararla sanayiye indim Castrol Magnatec 10-40 yağ koydurdum. 20 Tl ayrıca yağ değişimi için para vermedim. Vites geçişleri şimdilik güzel bi sıkıntı yok gibi. Castrol Power 1 denicektim ama Denizli de bulamadım. Bir dahaki yağ değişimine shell ya da motul kullanmayı düşünüyorum. 4. yağ değişiminden sonra en çok hangisini seversem onu kullanırım artık teşekkür ederim.

Mehmet abi bu arada yarın Muğla ya geliyorum Ortacaya. Memleket orası ya benim ondan. Perşembeye kadar ordayım yolumuz düşerse görüşürüz abi.
merkeze gelirsen haberim olsun mesai saatleri dışında :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
13 Şub 2012
Mesajlar
73
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
gösteri çok kalabalıktı.üçgenden pamukkaleye kadar trafik sıkışıktı.2 , 3 defa kaza oldu yolda.sanki gösteri biraz kısa mıydı ne
 

MkD

Katılım
22 Eki 2009
Mesajlar
767
rüzgar yaptıkları izi dağıtıyor diye erken bitirmek zorunda kalmışlar diyorlardı
doğrumudur bilmem ama oraya gelmek için herkes çile çekti biraz daha devam etmeliydi bence
herşeye rağmen eğlenceli oldu benim için
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
13 Şub 2012
Mesajlar
73
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
gösteri sırasında insanların yorumları çok komikti.aklımda kalanlar.

-kenarda durun lan uçak çarpmasın
-tepemize füze falan düşmesin la
-yok lan füzeyi burdan bi salsa taaa karşı dağa çarpar

(uçaktan çıkan beyaz duman kesik kesik çıkınca)
-aha motoru tekledi

(bi gurup motorcu kendi aralarında)
-kaç para mazot yakar la bunlar ?
-tek depoda 3 milyar yakar
-yazık günah lan o kadar paraya
 
Katılım
12 Tem 2011
Mesajlar
110
gösteri çok kalabalıktı.üçgenden pamukkaleye kadar trafik sıkışıktı.2 , 3 defa kaza oldu yolda.sanki gösteri biraz kısa mıydı ne

iki aileydik mecburen arabayla gittik, motosikletin değerini iyice kavradım :)

cardoso

kalp güzeldi ama ve son kapanıs adamlar isi biliyor kardesim

nerdeydiniz önder? kalbin altı biraz yuvarlak oldu, başka birşeye benzer gibi oldu:queen:. ilk manzara (başkarcı eteklerinden inermiş gibi) müthişti.

model 8(facedeki model7) - 15 halen geçerli
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst