- Katılım
- 30 Ocak 2012
- Mesajlar
- 57
Mehmet Mümtaz Bey , model 19 ve 20 için resimleri bana j-peg formatında gönderir misin? bu resimler onaylanmasa bile ben tish-o sitesinden kendime tasarım olarak yaptırmak istiyorum , şimdiden teşekkürler. Adres olarak face'den bana mesaj atmanız yeter.