[Denizli - MT]

Katılım
24 Nis 2012
Mesajlar
18
Merhabalar hoşgeldiniz Cardosa Hilmi kardeşim, Sadeceo Önder kardeşim ,Zongoku ben elimizden geldiğince bişeyler yapmaya çalışıyoruz. Şu an şehir dışında olduğumdan biraz konulara yabancı kaldım. Ama güzel organizasyonlarımız olur sizlere de haber veririz en yakın zamanda. Bu arada Cumartesi günleri toplantılarımız oluyor saat 19.30 da Belediyenin önünde buluşuyoruz. Bekleriz.
tşkkr ederim bilgilendirme için bi aksilik olmazsa cumartesi ordayım
 
Katılım
20 Eyl 2009
Mesajlar
1,475
Merhabalar arkadaşlar sağ salim geldik çok şükür Cumartesi görüşmek üzere cümleten
 
Katılım
11 Tem 2011
Mesajlar
54
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
DENİZLİ MOTOSİKLET SEVENLER KLUBÜ
1black_ıce-oyladı
2bygkhn
3sadeceo-oyladı
4 sey_47-oyladı
5 gangster90-oyladı
6 zongoku-oyladı
7savatage-oyladı
8 ms90-oyladı
9 uğuralp-oyladı
10 cardoso-oyladı
11 mrt20
12 quadro
13 denizlee-oyladı
14 byramdenizli-oyladı
15 alper55-oyladı
16 dentekklima
17 mustanoglu-oyladı
18 mehmet mumtaz-oyladı
19 MkD-oyladı
20 Tekteker_Ramco-oyladı
21 Soccer-oyladı
22 Yuce123-oyladı
23 20fatih
24 Relaxis

bu listede olmayan arkadaslar yorum yapmasın ne yaparlarsa yapsınlar tisort olayına yorum yapmasınlar okey

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:20 ----------



abi yaa bir toplantıya gelin yüzyüze görüselim herkese katılma abi gözünü sevem senin istediyin sekilde yaptıracan sıkıntı etme sen

İllaki toplantıya gelmek şartmı niye her seferinde bunu önüme koyuyorsunuz kardeşim ehliyetim yok gelemiyorum çok mecbur kalmadıkça şehiriçine çıkmıyorum diye daha önce söylemiştim size fikirlerimizi burdan iletemiyorsak bu forum ne işe yarıyor madem öyle forumu kapatın herkese cepten mesaj atın millet gelsin toplantıya siz diceksiniz ki dolmuş var otobüs var gecenin bi yarısı dağılıp gideceksiniz ben ulaşım aracı bulamazsam neyle dönecem evime
 
Katılım
20 Eyl 2009
Mesajlar
1,475
İllaki toplantıya gelmek şartmı niye her seferinde bunu önüme koyuyorsunuz kardeşim ehliyetim yok gelemiyorum çok mecbur kalmadıkça şehiriçine çıkmıyorum diye daha önce söylemiştim size fikirlerimizi burdan iletemiyorsak bu forum ne işe yarıyor madem öyle forumu kapatın herkese cepten mesaj atın millet gelsin toplantıya siz diceksiniz ki dolmuş var otobüs var gecenin bi yarısı dağılıp gideceksiniz ben ulaşım aracı bulamazsam neyle dönecem evime

Uğur bey valla neye kızdınız tam anlamadım ama biz gece yarısı zaten ulaşım aracı olmayan arkadaşları evi uzakta olsa bile bırakıyoruz onu kafanıza takmayın. Toplantıya gelmek şart değil tabiki de evi barkı çoluğu çocuğu olan biri tabiki de gelemez kimseye böyle bi zorunluluk getirmiyoruz ki zaten getiremeyizde. Biz sadece kalabalıklaşalım diye uğraşıyoruz gelmek istersiniz ya da istemezsiniz sizin bileceğiniz iştir. Hilmi kardeşimi de tanısanız onu iyi kalpli biri olduğundan yazdığını anlarsınız. Tanımadan hemen kızmayın bence. Forumu biz açmadık ki biz kapatalım eskiler var forumun moderatörleri var onlar bilir kapatmasını.

---------- Post added at 23:21 ---------- Previous post was at 23:17 ----------

tşkkr ederim bilgilendirme için bi aksilik olmazsa cumartesi ordayım

Her zaman bekleriz tanışıp kalabalıklaşırız güzel olur:) Görüşmek üzere
 
Katılım
22 Ağu 2005
Mesajlar
590
sart degil gelmeyin tabi önemli degil neyi her seferinde önüne koyacam kimseye zorla birsey yaptırmıyoruz burda isteyen gelir isteyen gelmez ama şunu unutma biz kimseyi gecenin bir yarısı sokakda bırakmayız evine kadar bırakırız
 
Katılım
30 Ocak 2012
Mesajlar
57
arkadaşlar bir düzeltme yapayım :) , klubü değil kulübü olması gerekir , t-shirt üzerine baskı yaptırırken buna dikkat edelimde elaleme malzeme vermeyelim :) sevgili kardeşlerim...
 
Katılım
20 Eyl 2009
Mesajlar
1,475
arkadaşlar bir düzeltme yapayım :) , klubü değil kulübü olması gerekir , t-shirt üzerine baskı yaptırırken buna dikkat edelimde elaleme malzeme vermeyelim :) sevgili kardeşlerim...
Tamamdır abi :cherry: Zaten bu cumartesi baya bi kalabalık olcak gibi tişört oylamasını da bitirir son düzenlemeleri yaparız heralde artıkın:):flower:
 
Katılım
20 Eyl 2009
Mesajlar
1,475
DENİZLİ MOTOSİKLET SEVENLER KLUBÜ
1black_ıce-oyladı
2bygkhn
3sadeceo-oyladı
4 sey_47-oyladı
5 gangster90-oyladı
6 zongoku-oyladı
7savatage-oyladı
8 ms90-oyladı
9 uğuralp-oyladı
10 cardoso-oyladı
11 mrt20
12 quadro
13 denizlee-oyladı
14 byramdenizli-oyladı
15 alper55-oyladı
16 dentekklima
17 mustanoglu-oyladı
18 mehmet mumtaz-oyladı
19 MkD-oyladı
20 Tekteker_Ramco-oyladı
21 Soccer-oyladı
22 Yuce123-oyladı
23 20fatih
24 Relaxis

Arkadaşlar sanırım yanlışlık yapmadıysam oylayan arkadaşları gösterdim. Pazar gününe bitirelim oylamayı tişört işlerini hızlandırmamız lazım. Oy vermeyenler arkadaşlar tişört isterlerse lütfen Pazar gününe kadar oylasınlar. Oylamadan sonra grubun seçtiğini yaptırmak zorunda kalabilirler. Herkese teşekkür ederiz.
 
Katılım
20 Eyl 2009
Mesajlar
1,475
DENİZLİ MOTOSİKLET SEVENLER KLUBÜ
1black_ıce-oyladı
2bygkhn
3sadeceo-oyladı
4 sey_47-oyladı
5 gangster90-oyladı
6 zongoku-oyladı
7savatage-oyladı
8 ms90-oyladı
9 uğuralp-oyladı
10 cardoso-oyladı
11 mrt20
12 quadro
13 denizlee-oyladı
14 byramdenizli-oyladı
15 alper55-oyladı
16 dentekklima
17 mustanoglu-oyladı
18 mehmet mumtaz-oyladı
19 MkD-oyladı
20 Tekteker_Ramco-oyladı
21 Soccer-oyladı
22 Yuce123-oyladı
23 20fatih
24 Relaxis-oyladı
 
Katılım
20 Eyl 2009
Mesajlar
1,475
Arkadaşlar Haftaya Pazar günü uzun süredir verdiğimiz gezi aralığına son veriyoruz. Güney Şelalesi yapıcaz. Gidiş dönüş 200 km lik yol. Katılım durumu nedir katılabilcek arkadaşlar belirtirse seviniriz
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst