- Katılım
- 20 Eyl 2009
- Mesajlar
- 1,475
DENİZLİ MOTOSİKLET SEVENLER KLUBÜ
1black_ıce
2bygkhn
3sadeceo-oyladı
4 sey_47-oyladı
5 gangster90
6 zongoku-oyladı
7savatage-oyladı
8 ms90
10 uğuralp-oyladı
11 cardoso-oyladı
12 mrt20
13 quadro
14 denizlee-oyladı
15 byramdenizli
16 alper55-oyladı
17 dentekklima
18 mustanoglu
19 mehmet mumtaz-oyladı
20 MkD-oyladı
21 Tekteker_Ramco-oyladı
22 Soccer-oyladı
---------- Post added at 23:29 ---------- Previous post was at 23:27 ----------
Ramazan abi sana yollarmı dayanır yaw :cherry: Biraz yavaşlama var harbiden de tabi yavaş gitmek iyidir sen daha iyi bilirsin abi:cherry:
1black_ıce
2bygkhn
3sadeceo-oyladı
4 sey_47-oyladı
5 gangster90
6 zongoku-oyladı
7savatage-oyladı
8 ms90
10 uğuralp-oyladı
11 cardoso-oyladı
12 mrt20
13 quadro
14 denizlee-oyladı
15 byramdenizli
16 alper55-oyladı
17 dentekklima
18 mustanoglu
19 mehmet mumtaz-oyladı
20 MkD-oyladı
21 Tekteker_Ramco-oyladı
22 Soccer-oyladı
---------- Post added at 23:29 ---------- Previous post was at 23:27 ----------
https://plus.google.com/102194925359421681414?hl=tr&tab=h#102194925359421681414/posts
yaşlandım galiba..... baya hızlıymışım....
Ramazan abi sana yollarmı dayanır yaw :cherry: Biraz yavaşlama var harbiden de tabi yavaş gitmek iyidir sen daha iyi bilirsin abi:cherry:
