[Denizli - MT]

Katılım
20 Eyl 2009
Mesajlar
1,475
DENİZLİ MOTOSİKLET SEVENLER KLUBÜ
1black_ıce
2bygkhn
3sadeceo-oyladı
4 sey_47-oyladı
5 gangster90
6 zongoku-oyladı
7savatage-oyladı
8 ms90
10 uğuralp-oyladı
11 cardoso-oyladı
12 mrt20
13 quadro
14 denizlee-oyladı
15 byramdenizli
16 alper55-oyladı
17 dentekklima
18 mustanoglu
19 mehmet mumtaz-oyladı
20 MkD-oyladı
21 Tekteker_Ramco-oyladı
22 Soccer-oyladı

---------- Post added at 23:29 ---------- Previous post was at 23:27 ----------


Ramazan abi sana yollarmı dayanır yaw :cherry: Biraz yavaşlama var harbiden de tabi yavaş gitmek iyidir sen daha iyi bilirsin abi:cherry:
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
yaşlanıyorum galiba yavaşma ondan.. 3 adet video var.. birisi mercedes kamyon.. diyeri reno master diyeride reno kango...
 
Katılım
20 Eyl 2009
Mesajlar
1,475
DENİZLİ MOTOSİKLET SEVENLER KLUBÜ
1black_ıce-oyladı
2bygkhn
3sadeceo-oyladı
4 sey_47-oyladı
5 gangster90
6 zongoku-oyladı
7savatage-oyladı
8 ms90
10 uğuralp-oyladı
11 cardoso-oyladı
12 mrt20
13 quadro
14 denizlee-oyladı
15 byramdenizli
16 alper55-oyladı
17 dentekklima
18 mustanoglu
19 mehmet mumtaz-oyladı
20 MkD-oyladı
21 Tekteker_Ramco-oyladı
22 Soccer-oyladı

---------- Post added at 13:38 ---------- Previous post was at 12:15 ----------

DENİZLİ MOTOSİKLET SEVENLER KLUBÜ
1black_ıce-oyladı
2bygkhn
3sadeceo-oyladı
4 sey_47-oyladı
5 gangster90
6 zongoku-oyladı
7savatage-oyladı
8 ms90
10 uğuralp-oyladı
11 cardoso-oyladı
12 mrt20
13 quadro
14 denizlee-oyladı
15 byramdenizli-oyladı
16 alper55-oyladı
17 dentekklima
18 mustanoglu
19 mehmet mumtaz-oyladı
20 MkD-oyladı
21 Tekteker_Ramco-oyladı
22 Soccer-oyladı
 
Katılım
9 Kas 2010
Mesajlar
938
Model 15 ekliyorum :)

model 15
thsirt_by_mehmetmumtaz-d4wygl9.jpg
 
Katılım
20 Eyl 2009
Mesajlar
1,475

Mehmet abi ne yaptın sen böyle ya her koyduğun modelde kafamı karıştırıyon valla :cherry:

---------- Post added at 15:00 ---------- Previous post was at 14:58 ----------

bende oylıyım :) 15 :)

Ayıp ettin kardeşim ya tabikide oyla sana yaptırırız tişörtlerden :)

---------- Post added at 15:02 ---------- Previous post was at 15:00 ----------

15 tek geçiyorum:cherry:

---------- Post added at 15:06 ---------- Previous post was at 15:02 ----------

DENİZLİ MOTOSİKLET SEVENLER KLUBÜ
1black_ıce-oyladı
2bygkhn
3sadeceo-oyladı
4 sey_47-oyladı
5 gangster90
6 zongoku-oyladı
7savatage-oyladı
8 ms90
10 uğuralp-oyladı
11 cardoso-oyladı
12 mrt20
13 quadro
14 denizlee-oyladı
15 byramdenizli-oyladı
16 alper55-oyladı
17 dentekklima
18 mustanoglu
19 mehmet mumtaz-oyladı
20 MkD-oyladı
21 Tekteker_Ramco-oyladı
22 Soccer-oyladı
23 Yuce123-oyladı
 
Katılım
20 Eyl 2009
Mesajlar
1,475
DENİZLİ MOTOSİKLET SEVENLER KLUBÜ
1black_ıce-oyladı
2bygkhn
3sadeceo-oyladı
4 sey_47-oyladı
5 gangster90
6 zongoku-oyladı
7savatage-oyladı
8 ms90
10 uğuralp-oyladı
11 cardoso-oyladı
12 mrt20
13 quadro
14 denizlee-oyladı
15 byramdenizli-oyladı
16 alper55-oyladı
17 dentekklima
18 mustanoglu
19 mehmet mumtaz-oyladı
20 MkD-oyladı
21 Tekteker_Ramco-oyladı
22 Soccer-oyladı
23 Yuce123-oyladı
 
Katılım
29 Mar 2012
Mesajlar
46
ön tarafdaki horoz logosunu çıkartıp, onu arkadaki resmin yerine koyarsak bence çok daha iyi olur:) veeee 15
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
13 Şub 2012
Mesajlar
73
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
dostum sen bu işi kaptın
giderek güzel modeller çıkmaya başladı benim adımı da yaz :D
model 15 güzel sadece ön tarafdaki yazılar üst üste olduğundan okunmuyor sanki
 
Katılım
20 Eyl 2009
Mesajlar
1,475
Model 18



---------- Post added at 00:30 ---------- Previous post was at 00:27 ----------

dostum sen bu işi kaptın
giderek güzel modeller çıkmaya başladı benim adımı da yaz :D
model 15 güzel sadece ön tarafdaki yazılar üst üste olduğundan okunmuyor sanki

Valla Mehmet abi sağolsun çok güzel modeller çıkardı bakalım oylama sonucunda hangisi olcak.

---------- Post added at 00:32 ---------- Previous post was at 00:30 ----------

DENİZLİ MOTOSİKLET SEVENLER KLUBÜ
1black_ıce-oyladı
2bygkhn
3sadeceo-oyladı
4 sey_47-oyladı
5 gangster90
6 zongoku-oyladı
7savatage-oyladı
8 ms90
9 uğuralp-oyladı
10 cardoso-oyladı
11 mrt20
12 quadro
13 denizlee-oyladı
14 byramdenizli-oyladı
15 alper55-oyladı
16 dentekklima
17 mustanoglu-oyladı
18 mehmet mumtaz-oyladı
19 MkD-oyladı
20 Tekteker_Ramco-oyladı
21 Soccer-oyladı
22 Yuce123-oyladı
 

MkD

Katılım
22 Eki 2009
Mesajlar
767
model 19 gayet şık :D
ne kadar kanatları olmasada sürücünün olsun
4-14-19
 
Katılım
9 Kas 2010
Mesajlar
938
bence model 16 , ön tarafta Arazi motoru (toplumsal mesaj Önce KASK) , arkada Chopper ve Denizlimizin simgesi Horoz var bence güzel , model 15 de iyi :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst