[Denizli - MT]

Katılım
1 Eki 2011
Mesajlar
11
s.aarkadaslr uzun süre önce üye olmustum ama motorumla ilgili mahkemem vardı sonuclandı motor gitti. yenisini aldık ve tekrar burdayım bir gün tanısırız insallah,,,selametle..mahkeme neydi soran olursa arkedeşler mondil den 150zc scoter almıstım parcalrını göndermediler sık sık arıza yaptı mahkeme sonunda geri iadesine karar verdi..motoruyla ilgili sıfır alıpta sorunu olupta çözemeyen arkadas varsa yardımcı olurum ...eyvallah
 
Katılım
20 Eyl 2009
Mesajlar
1,475
s.aarkadaslr uzun süre önce üye olmustum ama motorumla ilgili mahkemem vardı sonuclandı motor gitti. yenisini aldık ve tekrar burdayım bir gün tanısırız insallah,,,selametle..mahkeme neydi soran olursa arkedeşler mondil den 150zc scoter almıstım parcalrını göndermediler sık sık arıza yaptı mahkeme sonunda geri iadesine karar verdi..motoruyla ilgili sıfır alıpta sorunu olupta çözemeyen arkadas varsa yardımcı olurum ...eyvallah

Merhabalar hoşgeldiniz. Öncelikle hayırlı olsun diyelim. Aynı motorun yenisini mi verdiler? Bu arada https://www.facebook.com/groups/110978535644617/ face gurubumuz. Buradan da geziler, görüşmeler hakkında bilgi alabilirsiniz. Cumartesi akşamları toplanıyoruz. Pazar günleri geziler yapabiliyoruz. Görüşmek dileğiyle. Selamlar...
 
Katılım
17 Şub 2008
Mesajlar
2,907
Arkadaşlar merhaba,Ramazanda herhangi ses soluk yok,haberde alamadık :pr: hastane yakınında olan arkadaşımız varsa bizi bir bilgilendirirmi....
 
Katılım
24 Ağu 2008
Mesajlar
634
Arkadaşlar merhaba,Ramazanda herhangi ses soluk yok,haberde alamadık :pr: hastane yakınında olan arkadaşımız varsa bizi bir bilgilendirirmi....


Merhaba,

Ameliyat öncesinde ziyaret ettik baya morali vardı ve iyiydi Ramazan abi.

En son ameliyat sonrası facebook'da yazdığı:

Karacigerin büyük kısmı alındı. Safra kesesi alındı 2 eksik parça ile durmak yok yola devam.

Kısa sürede tekrar yanına gidip bilgi alıp yazarız buraya yada kendisi her zamanki gibi hızlı çıkar size bilgi verir :)
 
Katılım
20 Eyl 2009
Mesajlar
1,475
Hayırdır Hilmi nereye gidiyon kardeşim??

---------- Post added at 01:05 ---------- Previous post was at 00:57 ----------

Arkadaşlar tişört ile ilgili son aşamalara geldik fiyat alındı. Şu anda bulduğumuz en uygun yer burası. Hilmi kardeşimizin girişimleriyle son olarak fiyat Tişört tanesi 8 TL dir baskı dahil fiyatı. 25 adet tişörtte denk gelen fiyat budur. Sayı arttıkça tişört fiyatı düşüyor. Baskı fırın baskısıdır. Yani normal fotoğraf baskılar gibi kalitesiz değildir.

Bu nedenle Tişört Listesini tekrar başlatıyoruz. Lütfen herkes benim de belirttiğim gibi istediği tişört miktarını ve bedenini belirtsin. Şu aşamada öncelikle adet sayısını belirleyelim daha sonra herkesten Cumartesi günkü toplantıya tişört ücretlerini getirmesini isteyeceğiz. Getiremeyen arkadaşlar için hesap numarası ayarlarız.

Öncelikle bir adet numune çıkarttırcaz zaten beden konusunda daha sonra daha net bilgi verebiliriz. Fakat genel olarak üstünüze olan bedeni yazarsanız seviniriz.


Tişörtümüzün son hali budur. Tek tişört fiyatı baskı dahil 8 TL dir.

[url]http://img109.imageshack.us/img109/681/shirtblankcopy.jpg[/URL]


Zongoku- Bayram Mert Duran- 2 Adet- L beden.

Arkadaşlar tişört işini güncel tutalım lütfen.
 
Katılım
30 Ocak 2012
Mesajlar
57
Bayram Mert Kardeşim , kilonu ve boyunu bildirir misin lütfen ona göre bizde hangi beden alacağımıza karar verelim :) , benim boy 182 cm kilo 81 kg , eğer uygunsa bende üç ( 3 ) adet L beden istiyorum , yok L beden geniş gelecekse Medium olsun , malum önümüz yaz sünnet çocukları gibi olmasın üstümüze t-shirtler :)) , cumartesi günü yapılacak olan toplantıya parayı getiririm.
 
Katılım
20 Eyl 2009
Mesajlar
1,475
Bayram Mert Kardeşim , kilonu ve boyunu bildirir misin lütfen ona göre bizde hangi beden alacağımıza karar verelim :) , benim boy 182 cm kilo 81 kg , eğer uygunsa bende üç ( 3 ) adet L beden istiyorum , yok L beden geniş gelecekse Medium olsun , malum önümüz yaz sünnet çocukları gibi olmasın üstümüze t-shirtler :)) , cumartesi günü yapılacak olan toplantıya parayı getiririm.

:cherry: Vallahi beden konusunda numune almadan daha net bişey söyleyemiyorum ama benim kilo 86 boy 1.78 L beden diyorum tabi M beden de olabilir. Ondan L yazdım şimdilik geçici olarak listeye bi beden yazalım daha sonra beden konusunda net olarak bilgi veririz sizlere de.

---------- Post added at 22:41 ---------- Previous post was at 22:39 ----------

beni unutmayın. L beden.

Unurtumuyuz Ramazan abi ya nerdesin şimdi? Bu arada kaç adet istersin abi tişörtten?
 
Katılım
20 Eyl 2009
Mesajlar
1,475
şuan halen servergazi devlet hastanesindeyim. Tişört iki adet L beden.
Tamam abi yanına gelicez yine kendine iyi bak. Selamlar...

---------- Post added at 12:01 ---------- Previous post was at 11:58 ----------

Zongoku - Bayram Mert Duran ------------> 2 Adet- L beden
Denizlee - Süleyman Deniz ----------------> 3 Adet- L beden
Tekteker_Ramço - Ramazan Can -----------> 2 Adet- L beden
 
Katılım
22 Ağu 2005
Mesajlar
590
ulaa nisan 2 sakası yaptık mertden baskası seyine takmamıs alala ama bunun acısını alcam bazı arkadaslardan
 
Katılım
20 Eyl 2009
Mesajlar
1,475
Zongoku - Bayram Mert Duran ------------> 2 Adet L - 1 Adet S Beden
Denizlee - Süleyman Deniz ----------------> 3 Adet- L beden
Tekteker_Ramço - Ramazan Can -----------> 2 Adet- L beden
byramdenizli - Bayram Öztürk--------------> 2 Adet XL- 1 Adet S beden
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Eyl 2009
Mesajlar
1,475
arkadaşlar Okay arkadaşımız gelmiş. Akşam 20.00 de belediyenin orda buluşuyoruz. Gelmek isteyen arkadaşlarımızı bekleriz. Selamlar...
 
Katılım
20 Eyl 2009
Mesajlar
1,475
Zongoku - Bayram Mert Duran ------------> 2 Adet L - 1 Adet S Beden
Denizlee - Süleyman Deniz ----------------> 3 Adet- L beden
Tekteker_Ramço - Ramazan Can -----------> 2 Adet- L beden
byramdenizli - Bayram Öztürk--------------> 2 Adet XL- 1 Adet S beden

Liste devam ediyor arkadaşlar
 
Katılım
20 Eyl 2009
Mesajlar
1,475
ben v yakadan başka giymem.v yaka olursa ben de alırım:) v olursa 2 adet "L"

ayarlamaya calisiriz yarin toplaniyoruz 19.00 da belediye meydaninda bu konulari detayli konuscaz bekleriz

---------- Post added at 00:33 ---------- Previous post was at 00:29 ----------

Arkadaslar Bugun yani Cumartesi saat 19.00 da pazar gunku kortej ve tisort islerini konusmak iin hem de her zamanki gibi sohbet etmek icin toplaniyoruz. Belediye Meydaninda gorusmek uzere... Gec kalicak arkadaslarimiz haber verirlerse kendilerine bulundugumuz yeri bildiririz...Selamlar
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst