[Denizli - MT]

Katılım
20 Eyl 2009
Mesajlar
1,475
Al aga senin olsun ne yapalım kardeşim sayfaları katılımı arttırmak için harcıyoruz kötümü yani:flower:
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
slm arkadaşlar nasılsınız.. ne var ne yok... arkadaşlar düzgün park yeri bulmamış olmanın ve hava şartları yüzünden bir süre motosikleti getirmedim buraya .. ama en kısa zamanda gelecektir... benim için park yeri ayarlamaya çalışın arkadaşlar....
 
Katılım
20 Eyl 2009
Mesajlar
1,475
Bu akşam 19.00 da Denizli Belediyesi meydanında At heykelinin altında her zaman yaptığımız gibi buluşma vardır. Herkesi bekleriz havalar güzelleşmeye başladı arkadaşlar. Görüşmek dileğiyle. Selamlar...

---------- Post added at 16:28 ---------- Previous post was at 16:25 ----------

slm arkadaşlar nasılsınız.. ne var ne yok... arkadaşlar düzgün park yeri bulmamış olmanın ve hava şartları yüzünden bir süre motosikleti getirmedim buraya .. ama en kısa zamanda gelecektir... benim için park yeri ayarlamaya çalışın arkadaşlar....
Ramazan kardeş bu akşam buluşma var orada konuşalım hep beraber arkadaşlarla. Selamlar. Allaha emanet ol.
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
Bu akşam 19.00 da Denizli Belediyesi meydanında At heykelinin altında her zaman yaptığımız gibi buluşma vardır. Herkesi bekleriz havalar güzelleşmeye başladı arkadaşlar. Görüşmek dileğiyle. Selamlar...

---------- Post added at 16:28 ---------- Previous post was at 16:25 ----------


Ramazan kardeş bu akşam buluşma var orada konuşalım hep beraber arkadaşlarla. Selamlar. Allaha emanet ol.

UYGUN PARK YERİ BULUNURSA ÜCRETLİ OLMASI PROBLEM DEĞİL ÖNEMLİ Olan güvenilir olmasıdır süper olur...
 
Katılım
20 Eyl 2009
Mesajlar
1,475
UYGUN PARK YERİ BULUNURSA ÜCRETLİ OLMASI PROBLEM DEĞİL ÖNEMLİ Olan güvenilir olmasıdır süper olur...
İşte güvenilir olması için tanıdık otoparkçı olması lazım. O nedenle arkadaşların tanıdığı otopark varsa orayla konuşuruz. Tanıdık olmadıktan sonra motor bırakmak çok riskli ya...
Akşam konuşalım da sana bir şekilde haber ulaştırırız kardeşim.
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
İşte güvenilir olması için tanıdık otoparkçı olması lazım. O nedenle arkadaşların tanıdığı otopark varsa orayla konuşuruz. Tanıdık olmadıktan sonra motor bırakmak çok riskli ya...
Akşam konuşalım da sana bir şekilde haber ulaştırırız kardeşim.

tamamdır dostuım.... ben cumartesileri çarışıdayım..sizlerle tanışmakta isterim dostlar...
 
Katılım
20 Eyl 2009
Mesajlar
1,475
tamamdır dostuım.... ben cumartesileri çarışıdayım..sizlerle tanışmakta isterim dostlar...
Tamamdır kardeşim. Biz senle Okayın dükkanda 2 dakka tokalaştık tabi ama uzun uzun konuşamadık. Hayırlısıyla onu da yaparız. Cumartesi gününe bigün gezi ayarlayabilirsek sende katılırsın güzel olur. Bakalım hayırlısı.
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
100
http://www.motosiklet.net/forum/etkinlik-duyurulari/99524-[denizli-mt]-25-03-2012-pamukkale-gezisiyle-sezon-acilisi.html

Arkadaşlar gezi planımız. Elimizden geldiğince duyurmaya çalışıyoruz. Katılımı arttıralım lütfen. Selamlar.

oooo iyiymiş.. pamukkale fena değil de şöyle dağ bayır biyerlere gitsek daha iyi olurdu.. Asfaltta muhabbet olmuyor.. hem ağır ağır gidince etrafı da görme fırsatı oluyor.. mesela çamlığın üstündeki çeşmelerin olduğu yoldan tavas tarafına uzansak müthiş manzaralar var..
 
Katılım
20 Eyl 2009
Mesajlar
1,475
oooo iyiymiş.. pamukkale fena değil de şöyle dağ bayır biyerlere gitsek daha iyi olurdu.. Asfaltta muhabbet olmuyor.. hem ağır ağır gidince etrafı da görme fırsatı oluyor.. mesela çamlığın üstündeki çeşmelerin olduğu yoldan tavas tarafına uzansak müthiş manzaralar var..
İsmail abi sadece Pamukkale değil aslında. Karahayıt, Hocanın yeri falan orlara da gidelim diyoruz. Yani yolda yapıcaz. Vallahi senin dediğin gibi yolları bende çok seviyorum. İşte Babadağ, Ornaz vadisi gezilerinde yollar senin dediğin gibiydi. Senin dediğin yere de gideriz abi öbür hafta. Nasıl gelebilcek misin geziye??

---------- Post added at 18:22 ---------- Previous post was at 18:14 ----------

Denizli'ye selam; Arkadaşlar aşağıda linkini verdiğim motoru tanıyan bilen varmı. Durumu masrafı kazası belası vs.

http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...ede-tek-kawasaki-tork-canavari-73595597/detay
Malesef her hangi bir görmüşlüğüm ya da bilgim yok.
 
Katılım
22 Ağu 2005
Mesajlar
590
Denizli'ye selam; Arkadaşlar aşağıda linkini verdiğim motoru tanıyan bilen varmı. Durumu masrafı kazası belası vs.

http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...ede-tek-kawasaki-tork-canavari-73595597/detay

motor tamirde cekinmis herhalde nur motor burası

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:13 ----------

oooo iyiymiş.. pamukkale fena değil de şöyle dağ bayır biyerlere gitsek daha iyi olurdu.. Asfaltta muhabbet olmuyor.. hem ağır ağır gidince etrafı da görme fırsatı oluyor.. mesela çamlığın üstündeki çeşmelerin olduğu yoldan tavas tarafına uzansak müthiş manzaralar var..

ismail abi nerdesin biz 2haftadır daglardayız abi dagdan inmezsek dağ adamı olacaz ondan pamukkale karahayıt aglayan kaya gidecez abi gelirsen seviniriz
 
Katılım
8 Kas 2009
Mesajlar
1,401
motor tamirde cekinmis herhalde nur motor burası

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:13 ----------


Evet Nur motorda imiş. Bir ara almaya niyetlendim ama ön çatalın değişmiş ve ön jantın düzeltildiğini öğrenmiş bulunmaktayım. Sanırım vazgeçeceğim.
 
Katılım
22 Ağu 2005
Mesajlar
590
slm arkadaşlar nasılsınız.. ne var ne yok... arkadaşlar düzgün park yeri bulmamış olmanın ve hava şartları yüzünden bir süre motosikleti getirmedim buraya .. ama en kısa zamanda gelecektir... benim için park yeri ayarlamaya çalışın arkadaşlar....

ramazan denizli belediyesi otoparkı var askeriye yakın aylık 25 tl oraya koy istersen güvenilir yer

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:36 ----------

Evet Nur motorda imiş. Bir ara almaya niyetlendim ama ön çatalın değişmiş ve ön jantın düzeltildiğini öğrenmiş bulunmaktayım. Sanırım vazgeçeceğim.[/QUOT

sen daha iyi bilirsin insanın icine yatması lazım
 
Katılım
24 Ağu 2008
Mesajlar
634
Merhabalar,

zungoku kardeşimizin bir nevi ehliyetini kutlamak için bilardoya gittik.

Resimler:

dsc05425vk.jpg


dsc05426t.jpg


dsc05427j.jpg


dsc05428k.jpg
 
Katılım
20 Eyl 2009
Mesajlar
1,475
Önder ve Hilmi kardeşime Teşekkürlerimi sunmayı bir borç bilirim:cherry: Kendileri bu soğuk ta gecenin bir vaktinde beni kırmayıp ehliyeti ıslatmaya geldiler:rendeer: Teşekkürler:rendeer:
 
Katılım
22 Ağu 2005
Mesajlar
590
Önder ve Hilmi kardeşime Teşekkürlerimi sunmayı bir borç bilirim:cherry: Kendileri bu soğuk ta gecenin bir vaktinde beni kırmayıp ehliyeti ıslatmaya geldiler:rendeer: Teşekkürler:rendeer:

asıl biz tşkler ederiz bayram mert kardesim bizle bu güzel mutlu anını paylasdıyın için
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst