[Denizli - MT]

Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
slm arkadaşlar nasılsınız. cumartesi bana motosiklet lazım kiralayan veya bi kaç saatliğine bana verebilecek olan varmı ? maddi ve benzin konusunda destek çıkılır.motor kiralayan yer olsa çok daha iyi olur.marko model cc fark etmez.
 
Katılım
20 Eyl 2009
Mesajlar
1,475
S.a arkadaslar. bende denizliliyim ve 1 aya kadar ehliyetim cıkıyor. ve honda cbr 125 almayı düsünüyorum. Sizce almalımıyım . Sizler tecrübelisiniz sonucta. yada baska Motor söylersenizde olur. Son bir soru motoru nereden aliyim güvenilir bi motorcu varmı denizlide
Merhabalar arkadaşım. Hoş geldiniz aramıza. https://www.facebook.com/groups/110978535644617/ facebook grubumuz. [email protected] msn grubumuz. Buralardan ve forumdan iletişime geçebilirsiniz.

Cbr 2011 model mi yoksa daha önceki modellerinden mi almayı düşünüyosunuz? Cbr yi tek geçerim onu söyliyim hastası olduğum motordur neden alınmasın ki demi.

---------- Post added at 04:02 ---------- Previous post was at 03:55 ----------

slm arkadaşlar nasılsınız. cumartesi bana motosiklet lazım kiralayan veya bi kaç saatliğine bana verebilecek olan varmı ? maddi ve benzin konusunda destek çıkılır.motor kiralayan yer olsa çok daha iyi olur.marko model cc fark etmez.
Ramazan tanıdığım bi kiralamacı yok kardeşim. Diğer arkadaşların vardır belki. Allaha emanet ol asker arkadaşlara selamlar.
 
Katılım
30 Ocak 2012
Mesajlar
57
a.selam xores hoşgeldin , motosiklet tecrüben var mı? ve kaç para ayırdın motosiklet almak için
 
Katılım
30 Ocak 2012
Mesajlar
57
ben nur motordan 6200 TL'ye RR spyder 250 cc aldım 1 ay önce , daha önce pek bir tecrübem de yoktu açıkçası , ama sürdükçe alıştım zamanla arada bir vites değiştirmekte zorlansamda zamanla geçecek tabi , verdiği zevki buradan anlatmam mümkün değil yaşamak lazım , o derece yani , bir fikrin olsun :)
 
Katılım
13 Tem 2011
Mesajlar
16
polisler yakalayabılırse bısey yaparlar :D:D

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:02 ----------

bana kalırsa cbf 150 al yenı kasa mükenmel bı makıne
 
Katılım
20 Eyl 2009
Mesajlar
1,475
Evet arkadaşlar 25.02.2012 Cumartesi günü akşam saat 19.00 da Denizli Belediyesi meydanında her hafta yaptığımız buluşmalarımız var. Bütün arkadaşlarımızı bekliyoruz.

26.02.2012 Pazar günü Babadağ taraflarına hem gezi hemde piknik amaçlı bir gezimiz olacak. Detaylar Cumartesi akşamı konuşulacaktır. Cumartesi toplantıya gelemeyecek arkadaşlarımız için facebook tan ve buradan geziyle ilgili bilgilendirme yapılacaktır. Tüm arkadaşlarımızı bekleriz kalabalık ve güzel bir gezi yapalım.

Katılacaklar Listesi
----Cardoso----Hilmi
----Sadeceo----Önder
----Zongoku----Mert
----sey_47----İbrahim ve kuzeni
----Savatage----Oğuzhan
 
Katılım
20 Eyl 2009
Mesajlar
1,475
piknikte kokreç varsa benıde yazın ama kömürde olsun bak :thumleft:
Kokoreç olmaz mı ya siz kokoreç isteyin yeter ki:cherry:
Katılacaklar Listesi
----Cardoso----Hilmi
----Sadeceo----Önder
----Zongoku----Mert
----sey_47----İbrahim ve kuzeni
----Savatage----Oğuzhan
----yavuz_kaya----Yavuz

---------- Post added at 18:33 ---------- Previous post was at 18:28 ----------

Olur ama motorunun üzerinde fotoğraf çekilirim :bounce: :cherry:
Önder ne adamsın ya güldürdün beni durduk yere aga biraz gezdim motorla şimdi bi 10 kilometre yaptım geldim:queen: Yalnız arka teker felaket kayıyor ha öyle böyle değil mıcırlı asfaltta sağ sol yalpalıyor...


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us
 
Katılım
20 Eyl 2009
Mesajlar
1,475
Arkadaşlar listeyi güncel tutmak için yazıyorum tekrar.

Katılacaklar Listesi
----Cardoso----Hilmi
----Sadeceo----Önder
----Zongoku----Mert
----sey_47----İbrahim ve kuzeni
----Savatage----Oğuzhan
----yavuz_kaya----Yavuz
 
Katılım
4 Mar 2011
Mesajlar
82
Arkadaşlar listeyi güncel tutmak için yazıyorum tekrar.

Katılacaklar Listesi
----Cardoso----Hilmi
----Sadeceo----Önder
----Zongoku----Mert
----sey_47----İbrahim ve kuzeni
----Savatage----Oğuzhan
----yavuz_kaya----Yavuz
----Gangster90---Resul allahin izniyle bi aksilik cikmassa bu sefer bende warim.... :flower:


heee bu ara hilmi abi bnm makinaya uygun mu pistler :wiinkk: :cherry:
 
Katılım
20 Eyl 2009
Mesajlar
1,475
Arkadaşlar listeyi güncel tutmak için yazıyorum tekrar.

Katılacaklar Listesi
----Cardoso----Hilmi
----Sadeceo----Önder
----Zongoku----Mert
----sey_47----İbrahim ve kuzeni
----Savatage----Oğuzhan
----yavuz_kaya----Yavuz
----Gangster90---Resul allahin izniyle bi aksilik cikmassa bu sefer bende warim.... :flower:


heee bu ara hilmi abi bnm makinaya uygun mu pistler :wiinkk: :cherry:

Hoşgelirsiniz sefa getirirsiniz:) Pistler dağa çıkışta pek uygun değil yol virajlı tabi ama asfalt düzgün değil tahmin ettiğiniz üzere. Ama inişte çok güzel yol var:cat: Bu arada bu akşam 19.00 da her haftaki gibi buluşmamız var oraya da bekleriz.

Güncel Katılacaklar Listesi
----Cardoso----Hilmi
----Sadeceo----Önder
----Zongoku----Mert
----sey_47----İbrahim ve kuzeni
----Savatage----Oğuzhan
----yavuz_kaya----Yavuz
----Gangster90----Resul

Arkadaşlar Hilmi kardeşimiz Afyon da olduğu için ben bilgi veriyorum listeyi güncel tutmaya çalışıyorum aman ha yanlış anlaşılmasın. Selamlar. Saygılar.

Bu arada bu akşam 19.00 da Denizli Belediyesi meydanında At heykelinin altında her zaman yaptığımız gibi buluşma vardır. Herkesi bekleriz havalar güzelleşmeye başladı MT ye can gelmeye başladı arkadaşlar. Saygılar.

---------- Post added at 16:11 ---------- Previous post was at 16:08 ----------

selam arkadaşlar nasılsınız....
Aleykum selam Ramazan kardeşim sen nasılsın keyifler yerindedir inşallah.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst