Arkadaşlar listeyi güncel tutmak için yazıyorum tekrar.
Katılacaklar Listesi
----Cardoso----Hilmi
----Sadeceo----Önder
----Zongoku----Mert
----sey_47----İbrahim ve kuzeni
----Savatage----Oğuzhan
----yavuz_kaya----Yavuz
----Gangster90---Resul allahin izniyle bi aksilik cikmassa bu sefer bende warim.... :flower:
heee bu ara hilmi abi bnm makinaya uygun mu pistler :wiinkk: :cherry:
Hoşgelirsiniz sefa getirirsiniz

Pistler dağa çıkışta pek uygun değil yol virajlı tabi ama asfalt düzgün değil tahmin ettiğiniz üzere. Ama inişte çok güzel yol var:cat: Bu arada bu akşam 19.00 da her haftaki gibi buluşmamız var oraya da bekleriz.
Güncel Katılacaklar Listesi
----Cardoso----Hilmi
----Sadeceo----Önder
----Zongoku----Mert
----sey_47----İbrahim ve kuzeni
----Savatage----Oğuzhan
----yavuz_kaya----Yavuz
----Gangster90----Resul
Arkadaşlar Hilmi kardeşimiz Afyon da olduğu için ben bilgi veriyorum listeyi güncel tutmaya çalışıyorum aman ha yanlış anlaşılmasın. Selamlar. Saygılar.
Bu arada bu akşam 19.00 da Denizli Belediyesi meydanında At heykelinin altında her zaman yaptığımız gibi buluşma vardır. Herkesi bekleriz havalar güzelleşmeye başladı MT ye can gelmeye başladı arkadaşlar. Saygılar.
---------- Post added at 16:11 ---------- Previous post was at 16:08 ----------
selam arkadaşlar nasılsınız....
Aleykum selam Ramazan kardeşim sen nasılsın keyifler yerindedir inşallah.