- Katılım
- 30 Ocak 2012
- Mesajlar
- 57
Arkadaşlar , biraz geç oldu belki ama benim işlerim yoğun olduğu için pek ilgilenemiyorum bu aralar , şimdi gelelim şu t-shirt işine
, kimler kaç adet t-shirt istiyorsa istediği renkten ve ebattan kendisi temin edecek ve bana teslim edecek , bende t-shirt başına 5 TL gibi sembolik bir rakama baskı değil nakış yaptıracağım , herhalde bundan daha ucuza da yapan olmaz
, genel olarak bir düşünün ve ortak karar alalım ona göre bana bilgi verirsiniz , şekil büyüklük veya renk sayısı önemli değil , bu işle ilgilenen arkadaş bana buradan resimleri yükleyebileceğim şekilde veya facebook'tan göndersin , gerisini ben hallederim
ok? acele etmemize gerek yok yavaş olsun temiz olsun , nakış olmasının avantajı baskıya göre daha dayanıklı olmasıdır yıkamaya veya herhangi bir dış etkene karşı , hepimizim tekeri düz bassın kardeşler...