[Denizli - MT]

Katılım
20 Eyl 2009
Mesajlar
1,475


Uploaded with ImageShack.us

Savagate,okay dostum sende bak buna bi. Alcan xenon vardı ya ona acele etme istersen. Kardeşlerim baya bi araştırdım bu olayları ben xenon nu mercekli kullanmamız lazım. Diğer türlü hem sağlıklı ışık vermiyo hemde ısıdan uzun vadede sorun yaratıyo. Farın içerisindeki bikelaj gibi kısımlar varya onları bile eritebiliyo. O nedenle mercek bulmamız lazım. Ve her merceğe de xenon uymuyo. Yani aynı zamanda merceği bulduktan sonra o merceğe göre xenon bulmamız lazım. Al tak gibi basit bi iş değil. Yukarıda araba farında örnek verdim. Mercekli xenonun etrafına angel eyes i yerleştircez. Şimdi mercek ve xenon ikisi 100 tl yi buluyo. O nedenle ben sanayide çıkma mercek arayışına gircem. aksesuarcılara da sorcam. Biraz uğraştırcak bu iş bizi ama sonunda güzel olcak diye düşünüyorum.

Okay kardeşim bizim alalım dediğimizin uzun olayı yok. Yani sadece kısa fiyatı o. Bide merceksiz. Gece karşıdan gelenin gözünü alcak. Ama bak kısa uzun hüzmeli o fiyata yakın buldum ben.
http://urun.gittigidiyor.com/garaj/xenon-da-kampanya-uygun-fiyat-kalite-50371967
bunlarda kısa xenon uzun da holojen oluyomuş. fiyatıda yakın kardeşim.

Benim ybr ye takan arkadaş vardı bide ona sorayım ne taktı. nasıl yaptı daha net bilgi alayım.

------Okay dostum valla cbf olan hiç arkadaşım yok:pale:honda bayii test sürüşüne izin veriyomu bi görüş istersen Denizli de varsa tabi:cat:------
 
Denizli İl Temsilcisi
Katılım
15 Nis 2006
Mesajlar
2,254
[url]http://img28.imageshack.us/img28/1672/leon0114.jpg[/URL]

Uploaded with ImageShack.us

Savagate,okay dostum sende bak buna bi. Alcan xenon vardı ya ona acele etme istersen. Kardeşlerim baya bi araştırdım bu olayları ben xenon nu mercekli kullanmamız lazım. Diğer türlü hem sağlıklı ışık vermiyo hemde ısıdan uzun vadede sorun yaratıyo. Farın içerisindeki bikelaj gibi kısımlar varya onları bile eritebiliyo. O nedenle mercek bulmamız lazım. Ve her merceğe de xenon uymuyo. Yani aynı zamanda merceği bulduktan sonra o merceğe göre xenon bulmamız lazım. Al tak gibi basit bi iş değil. Yukarıda araba farında örnek verdim. Mercekli xenonun etrafına angel eyes i yerleştircez. Şimdi mercek ve xenon ikisi 100 tl yi buluyo. O nedenle ben sanayide çıkma mercek arayışına gircem. aksesuarcılara da sorcam. Biraz uğraştırcak bu iş bizi ama sonunda güzel olcak diye düşünüyorum.

Okay kardeşim bizim alalım dediğimizin uzun olayı yok. Yani sadece kısa fiyatı o. Bide merceksiz. Gece karşıdan gelenin gözünü alcak. Ama bak kısa uzun hüzmeli o fiyata yakın buldum ben.
http://urun.gittigidiyor.com/garaj/xenon-da-kampanya-uygun-fiyat-kalite-50371967
bunlarda kısa xenon uzun da holojen oluyomuş. fiyatıda yakın kardeşim.

Benim ybr ye takan arkadaş vardı bide ona sorayım ne taktı. nasıl yaptı daha net bilgi alayım.

------Okay dostum valla cbf olan hiç arkadaşım yok:pale:honda bayii test sürüşüne izin veriyomu bi görüş istersen Denizli de varsa tabi:cat:------


zaten masraf yapmıcam aksesuar olarak artık cbf için para biriktircem :D
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
100
illa hondamı olacak görüsmek icin

illa honda olması gerekmiyor tabii ki :)
motoru yeni aldım 600km oldu.. kullanan varsa motor ve denizlideki ustalar hakkında bilgi almak için görüşmek isterim demiştim.
Denizli'de motorcular olarak aktiviteleriniz oluyorsa bende katılımda bulunmak tanış olmak isterim..
En iyisi önce bi selam verem de tanış olalım..
Merhaba arkadaşlar;
Ben Denizli'den ismail. yaş 35, meslek elektronik. Herkese hayırlı forumlar..
 
Katılım
14 Nis 2011
Mesajlar
467
Beyler annemle karşılıklı kalitelimi ucuzmu tartışması yaparken annemden aldığım onayla kararımı açıklıyorum... Direkman kaliteli capon alıyoruz....

Annem dediki ; bi markasız bisiklet altın 200 liraya 100 lira masraf ettin... ben sana herzaman acele etme sonra ala ama en iyisini al dedim ve sana herşeyini öyle aldım... Motoruda iyisinden al düşerse düşsün kırılırsa kırılsın bitarafı motor senin değilmi birisi gelipte niye kırdınmı diycek sana? dedi... :flower: adam gibi bi motor al zaten satmıycana görede hatıra olarak kalır ilk otorum diye dedi :D
 
Katılım
20 Eyl 2009
Mesajlar
1,475
illa honda olması gerekmiyor tabii ki :)
motoru yeni aldım 600km oldu.. kullanan varsa motor ve denizlideki ustalar hakkında bilgi almak için görüşmek isterim demiştim.
Denizli'de motorcular olarak aktiviteleriniz oluyorsa bende katılımda bulunmak tanış olmak isterim..
En iyisi önce bi selam verem de tanış olalım..
Merhaba arkadaşlar;
Ben Denizli'den ismail. yaş 35, meslek elektronik. Herkese hayırlı forumlar..
Merhabalar aramıza hoşgeldiniz. İnşallah tanışır kaynaşırız. Selamlar.

---------- Post added at 21:51 ---------- Previous post was at 21:49 ----------

Beyler annemle karşılıklı kalitelimi ucuzmu tartışması yaparken annemden aldığım onayla kararımı açıklıyorum... Direkman kaliteli capon alıyoruz....

Annem dediki ; bi markasız bisiklet altın 200 liraya 100 lira masraf ettin... ben sana herzaman acele etme sonra ala ama en iyisini al dedim ve sana herşeyini öyle aldım... Motoruda iyisinden al düşerse düşsün kırılırsa kırılsın bitarafı motor senin değilmi birisi gelipte niye kırdınmı diycek sana? dedi... :flower: adam gibi bi motor al zaten satmıycana görede hatıra olarak kalır ilk otorum diye dedi :D
Vay kardeşim hayırlı olsun o zaman ybr mi bakıyoruz sana:cherry:
 
Katılım
22 Ağu 2005
Mesajlar
590
bayram karrdesim ben bügün mercek buldum

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:27 ----------

Beyler annemle karşılıklı kalitelimi ucuzmu tartışması yaparken annemden aldığım onayla kararımı açıklıyorum... Direkman kaliteli capon alıyoruz....

Annem dediki ; bi markasız bisiklet altın 200 liraya 100 lira masraf ettin... ben sana herzaman acele etme sonra ala ama en iyisini al dedim ve sana herşeyini öyle aldım... Motoruda iyisinden al düşerse düşsün kırılırsa kırılsın bitarafı motor senin değilmi birisi gelipte niye kırdınmı diycek sana? dedi... :flower: adam gibi bi motor al zaten satmıycana görede hatıra olarak kalır ilk otorum diye dedi :D

motor motorur burda japon cin işine girmeyin bundan sonra
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Ağu 2005
Mesajlar
590
denizli mt in motosiklet aşıkları


1black_ıce
2bygkhn
3sadeceo
4 sey_47
5 gangster90
6 yesewi
7savatage
8zongoku
9 ms90
10 uğuralp
11 tektekerramço
12 cardoso
13 marinaclub
14 s_t_y_c_
15 mrt20
16 quadro
bende telefonları olmayan arkadaslar özelden bana göndermelerini istiyorum
 
Katılım
11 Tem 2011
Mesajlar
54
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
abi facebook olayı degilde toplantıları canlandıralım gelirseniz

Şu an çok mecbur kalmadıkça şehiriçine girmiyorum ehliyetim olmadığı için mayıstan itibaren inşallah elimden geldiğince katılırım.
 
Katılım
20 Eyl 2009
Mesajlar
1,475
bayram karrdesim ben bügün mercek buldum

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:27 ----------



motor motorur burda japon cin işine girmeyin bundan sonra
Hilmi kardeşim harbimi ya nerde buldun ne kadar kardeşim alalım hemen

---------- Post added at 02:03 ---------- Previous post was at 01:58 ----------

Şu an çok mecbur kalmadıkça şehiriçine girmiyorum ehliyetim olmadığı için mayıstan itibaren inşallah elimden geldiğince katılırım.
Şu anda zaten kimse motorla gelemicek motorsuz da gelebilirsiniz gerçekten öncelikle devamlılığı sağlamamız lazım:cat:
 
Katılım
22 Ağu 2005
Mesajlar
590
evet arkadaslar denizliye motosiklet asıkları kulübünün özel tisortlerimi bastırıyorum bu tisorleri giymek tutku ister

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:20 ----------

evet bir ara egsparkın orda sürüs tekniklerimizi gözden gecirelim grub sürüsü falan filan
 
Katılım
20 Eyl 2009
Mesajlar
1,475
evet arkadaslar denizliye motosiklet asıkları kulübünün özel tisortlerimi bastırıyorum bu tisorleri giymek tutku ister

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:20 ----------

evet bir ara egsparkın orda sürüs tekniklerimizi gözden gecirelim grub sürüsü falan filan
Bencede arkadaşlar hilmi kardeşimizinde dediği gibi destek verelim projelere.
Kendimden örnek vereyim. Genel anlamda her zaman motor kullanıyorum. Fakat 2 ay oldu bu motorumu alalı ve motorun fren mesafesini, sürüş tarzını, viraj alma kabiliyetini daha bilmiyorum. Ayrıca hiç grup sürüşüne de çıkmadım. Bunları pratikle öğrenebilirim. Bu bir çoğumuz için geçerli.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst