[Denizli - MT]

Katılım
20 Eyl 2009
Mesajlar
1,475
Senin motora güzel sis farları da oturur gece yola çıkarsak önümüzü sen aydınlatırsın artık:) Yakarsın alayını:)
 
Katılım
9 Kas 2011
Mesajlar
129
şu angel eyes'ı benim motora da alalım ya çok asil duruyor :) bugün nerdeyse 100 km yaptım motorla bizim burdan büyük menderes geçiyor su çok geldiğinden yarılmış her taraf bildiğin deniz oldu manavgat gibi akıyor nalet :) ona bakmaya gitmiştik o bahaneyle biraz da motor bineyim dedim
 
Katılım
20 Eyl 2009
Mesajlar
1,475
şu angel eyes'ı benim motora da alalım ya çok asil duruyor :) bugün nerdeyse 100 km yaptım motorla bizim burdan büyük menderes geçiyor su çok geldiğinden yarılmış her taraf bildiğin deniz oldu manavgat gibi akıyor nalet :) ona bakmaya gitmiştik o bahaneyle biraz da motor bineyim dedim
vay kardeşim hoşgeldin. Dostum yapalım diyosan alırız beraber bunlardan. Dediğin gibi çok asil duruyo melet. Acayip bi site buldu okay orda ucuz herşey http://www.motorsikletyedekparcasi.com/index.php?do=catalog/show2&p=30 bi bakın istersen eye işinde ciddiysen yapalım:thumleft:
Bu arada nasıl motor herhangi bi problem yok demi? Senin tekerler tubeless mi?

---------- Post added at 05:37 ---------- Previous post was at 05:31 ----------

http://www.hepsiburada.com/Liste/productDetails.aspx?Categoryid=20024658&Productid=otm610074 angel eye de buldum:flower:
 
Katılım
9 Kas 2011
Mesajlar
129
hoşbulduk kardeşim. bana kalırsa yapalım da hazır alamıyor muyuz ya ben beceriksizimdir yapamam bunu :) audi arabalarda görüyorum içim gidiyor. valla bir problem çıkarmadı 430 km oldu daha çok şükür bi aksilik yok ısındıkça daha yol istiyor. benim lastikler sanırım tubeless öyle demişti ama yine de bi sorayım emin değilim
 
Katılım
20 Eyl 2009
Mesajlar
1,475
hoşbulduk kardeşim. bana kalırsa yapalım da hazır alamıyor muyuz ya ben beceriksizimdir yapamam bunu :) audi arabalarda görüyorum içim gidiyor. valla bir problem çıkarmadı 430 km oldu daha çok şükür bi aksilik yok ısındıkça daha yol istiyor. benim lastikler sanırım tubeless öyle demişti ama yine de bi sorayım emin değilim
Hani tubeless değilse ince beyaz yanak atabilirsin motoruna çok süper durur. Ben varya kaç yıldır bi motor alayım beyaz yanak atcam diye ölüp biyitodum. Hazır benim motorda mavi beyaz ya çok yakışcaktı beyaz yanak. Fakat tubelesse takılmıyomuş ondan olmadı. Hep içimde kalcak:pale:Hazır angel eye buldum koyum linkini:cat:
 
Katılım
9 Kas 2011
Mesajlar
129
beyaz yanak değil de jant şeridi yap daha hoş durmaz mı. bu angel eyes olayı nasıl olcak anlamadım ben kendimiz mi yapcaz
 
Katılım
20 Eyl 2009
Mesajlar
1,475
beyaz yanak değil de jant şeridi yap daha hoş durmaz mı. bu angel eyes olayı nasıl olcak anlamadım ben kendimiz mi yapcaz
Kırmızı şerit var zaten ya ama onu söküp beyaz şerit yapcam jantlara. Yalnız eksi şeriti bi türlü sökemedim. Isıtıp sökmem lazım heralde.
http://www.hepsiburada.com/Liste/pro...ctid=otm610074 burdan buldum. Çok pahalıda değil. Bunu fara montajlıcaz kabloları bağlıcaz o kadar. Okayla Xenon da alıyoruz. Ben xenonla ikisini aynı anda yanar durumda yapmak istiyorum ama tabi olurmu olmazmı bilmiyorum.
 
Katılım
9 Kas 2011
Mesajlar
129
anladım ne zaman yapcan bunu kısa bi süre içinde mi :) ben de alıyım o zaman senin aldığın yerden durakoysun oraya gelince sen takıverirsin olur mu :) senin motora hangi renk şerit gider bilemedim benimkine kırmızı yakışıyor mesela
 
Katılım
20 Eyl 2009
Mesajlar
1,475
anladım ne zaman yapcan bunu kısa bi süre içinde mi :) ben de alıyım o zaman senin aldığın yerden durakoysun oraya gelince sen takıverirsin olur mu :) senin motora hangi renk şerit gider bilemedim benimkine kırmızı yakışıyor mesela
olur kardeşim angel eye ikimizin motoruna da beyaz gider bence. Engel eye den önce xenonu iyi araştırmak lazım. Çünkü xenon çok değişik bi olay. Ben tam olarak netleştirdiğim zaman sana haber veririm beraber alırız:cat:Okayla alcamız xenonda uzunlar yok mesela işte onu bi öğrenmek lazım. Ben ustanın yanına gideyim de yarın bi sorayım güzelce öğrenirim. Yarın bilemedin hafta sonu haber ederim sana:cat:
 
Katılım
9 Kas 2011
Mesajlar
129
tamam anladım senin dediğin gibi olsun ben de farlarımdan memnun değilim tamam çok iyi gösteriyor ama böyle parça parça gösteriyor anladın sanırım dediğimi.:farao: xenon öyle değil mesela
 
Katılım
20 Eyl 2009
Mesajlar
1,475
tamam anladım senin dediğin gibi olsun ben de farlarımdan memnun değilim tamam çok iyi gösteriyor ama böyle parça parça gösteriyor anladın sanırım dediğimi.:farao: xenon öyle değil mesela
anladım aynı olay bendede var biraz sağı biraz solu gösteriyo ortası yok:cherry:uzuna alıyom hele orta tamamen gidiyo etrafa saçılıyo ışık:cherry:hem görünme açısından bizim için çok önemli bu xenonlar. Hallederiz güzelce sorundan kurtuluruz inşallah. Angel eye yide oturttuk mu offf dehşet olur.:cat:
 
Katılım
9 Kas 2011
Mesajlar
129
:cherry: evet evet aynen öyle :mrgreen: angel eye xenon filan şart yani :) sonra ben bi kaç aksesuar daha almayı düşünüyorum daha hiç bişey almadım motora. geçen gün kör nokta aynası aldım sol aynay yapıştırdım ama sol aynanın sağ içe doğru yapıştırdım tam açıyı yakalayamadım yazık oldu :cherry: ls2 kask aldım bi de şu montu almayı düşünüyorum ama karar veremedim ne dersin?

http://www.motosuperstore.net/NIC-AIR-SILVER-YAZLIK-MONT,PR-1334.html
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Eyl 2009
Mesajlar
1,475
:cherry: evet evet aynen öyle :mrgreen: angel eye xenon filan şart yani :) sonra ben bi kaç aksesuar daha almayı düşünüyorum daha hiç bişey almadım motora. geçen gün kör nokta aynası aldım sol aynay yapıştırdım ama sol aynanın sağ içe doğru yapıştırdım tam açıyı yakalayamadım yazık oldu :cherry: ls2 kask aldım bi de şu montu almayı düşünüyorum ama karar veremedim ne dersin?

http://www.motosuperstore.net/NIC-AIR-SILVER-YAZLIK-MONT,PR-1334.html
Mont güzelmiş valla:thumleft: Buraya geldiğinde aksesuar falan herşeyi hallederiz:cat:Ben ne aradıysam buldum bugüne kadar şükür. Senin ihtiyaçları da buluruz:cat::rendeer:

---------- Post added at 13:51 ---------- Previous post was at 13:48 ----------

Günaydın cemaat hayırlı cumalar
günaydın kardeşim hayırlı cumalar cümleten. Cuma gününü bi ayrı seviyorum. Namaza motorla gidiyorum çünkü:cherry:

---------- Post added at 13:53 ---------- Previous post was at 13:51 ----------

honda cbf 150 almasak mı bi tane :D
Cbf den cayma kardeşim.
 
Denizli İl Temsilcisi
Katılım
15 Nis 2006
Mesajlar
2,254
Walla artık bayabi araştırmaya başladım iyicene :D cbf 150 coming soon
 
Denizli İl Temsilcisi
Katılım
15 Nis 2006
Mesajlar
2,254
Dostum çok güzel motor o piyanist_irfan abi varya onda var işte özelden görüş onla sana anlatsın herşeyini:cat:

---------- Post added at 15:13 ---------- Previous post was at 15:11 ----------


hayırlı cumalar


denizlide test edebilceğim biri varmı acaba bu motoru olan test dediğimde işte detaylı inceleyebilceğim
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst