- Katılım
- 22 Ağu 2005
- Mesajlar
- 590
İnşallah yola çıktın mı zaten sağ salim alıp getirirsin takma kafana:thumleft:
Cbr ye 88 mm oluyomuş. zaten benim düz yuvarlak ybr farı. Çoğu uyar heralde.
insallah hayırlısı olsun
İnşallah yola çıktın mı zaten sağ salim alıp getirirsin takma kafana:thumleft:
Cbr ye 88 mm oluyomuş. zaten benim düz yuvarlak ybr farı. Çoğu uyar heralde.
vay kardeşim hoşgeldin. Dostum yapalım diyosan alırız beraber bunlardan. Dediğin gibi çok asil duruyo melet. Acayip bi site buldu okay orda ucuz herşey http://www.motorsikletyedekparcasi.com/index.php?do=catalog/show2&p=30 bi bakın istersen eye işinde ciddiysen yapalım:thumleft:şu angel eyes'ı benim motora da alalım ya çok asil duruyorbugün nerdeyse 100 km yaptım motorla bizim burdan büyük menderes geçiyor su çok geldiğinden yarılmış her taraf bildiğin deniz oldu manavgat gibi akıyor nalet
ona bakmaya gitmiştik o bahaneyle biraz da motor bineyim dedim
Hani tubeless değilse ince beyaz yanak atabilirsin motoruna çok süper durur. Ben varya kaç yıldır bi motor alayım beyaz yanak atcam diye ölüp biyitodum. Hazır benim motorda mavi beyaz ya çok yakışcaktı beyaz yanak. Fakat tubelesse takılmıyomuş ondan olmadı. Hep içimde kalcakhoşbulduk kardeşim. bana kalırsa yapalım da hazır alamıyor muyuz ya ben beceriksizimdir yapamam bunuaudi arabalarda görüyorum içim gidiyor. valla bir problem çıkarmadı 430 km oldu daha çok şükür bi aksilik yok ısındıkça daha yol istiyor. benim lastikler sanırım tubeless öyle demişti ama yine de bi sorayım emin değilim
Kırmızı şerit var zaten ya ama onu söküp beyaz şerit yapcam jantlara. Yalnız eksi şeriti bi türlü sökemedim. Isıtıp sökmem lazım heralde.beyaz yanak değil de jant şeridi yap daha hoş durmaz mı. bu angel eyes olayı nasıl olcak anlamadım ben kendimiz mi yapcaz
olur kardeşim angel eye ikimizin motoruna da beyaz gider bence. Engel eye den önce xenonu iyi araştırmak lazım. Çünkü xenon çok değişik bi olay. Ben tam olarak netleştirdiğim zaman sana haber veririm beraber alırız:cat:Okayla alcamız xenonda uzunlar yok mesela işte onu bi öğrenmek lazım. Ben ustanın yanına gideyim de yarın bi sorayım güzelce öğrenirim. Yarın bilemedin hafta sonu haber ederim sana:cat:anladım ne zaman yapcan bunu kısa bi süre içinde miben de alıyım o zaman senin aldığın yerden durakoysun oraya gelince sen takıverirsin olur mu
senin motora hangi renk şerit gider bilemedim benimkine kırmızı yakışıyor mesela
anladım aynı olay bendede var biraz sağı biraz solu gösteriyo ortası yok:cherry:uzuna alıyom hele orta tamamen gidiyo etrafa saçılıyo ışık:cherry:hem görünme açısından bizim için çok önemli bu xenonlar. Hallederiz güzelce sorundan kurtuluruz inşallah. Angel eye yide oturttuk mu offf dehşet olur.:cat:tamam anladım senin dediğin gibi olsun ben de farlarımdan memnun değilim tamam çok iyi gösteriyor ama böyle parça parça gösteriyor anladın sanırım dediğimi.:farao: xenon öyle değil mesela
Mont güzelmiş valla:thumleft: Buraya geldiğinde aksesuar falan herşeyi hallederiz:cat:Ben ne aradıysam buldum bugüne kadar şükür. Senin ihtiyaçları da buluruz:cat::rendeer::cherry: evet evet aynen öyle :mrgreen: angel eye xenon filan şart yanisonra ben bi kaç aksesuar daha almayı düşünüyorum daha hiç bişey almadım motora. geçen gün kör nokta aynası aldım sol aynay yapıştırdım ama sol aynanın sağ içe doğru yapıştırdım tam açıyı yakalayamadım yazık oldu :cherry: ls2 kask aldım bi de şu montu almayı düşünüyorum ama karar veremedim ne dersin?
http://www.motosuperstore.net/NIC-AIR-SILVER-YAZLIK-MONT,PR-1334.html
günaydın kardeşim hayırlı cumalar cümleten. Cuma gününü bi ayrı seviyorum. Namaza motorla gidiyorum çünkü:cherry:Günaydın cemaat hayırlı cumalar
Cbf den cayma kardeşim.honda cbf 150 almasak mı bi tane![]()
Günaydın cemaat hayırlı cumalar
Dostum çok güzel motor o piyanist_irfan abi varya onda var işte özelden görüş onla sana anlatsın herşeyini:cat:Walla artık bayabi araştırmaya başladım iyicenecbf 150 coming soon
hayırlı cumalarhayırlı cumalar cümleten
Dostum çok güzel motor o piyanist_irfan abi varya onda var işte özelden görüş onla sana anlatsın herşeyini:cat:
---------- Post added at 15:13 ---------- Previous post was at 15:11 ----------
hayırlı cumalar