[Denizli - MT]

Katılım
22 Ağu 2005
Mesajlar
590
denizli mt in motosiklet aşıkları


1black_ıce
2bygkhn
3sadeceo
4 sey_47
5 gangster90
6 yesewi
7savatage
8zongoku
9 ms90
10 uğuralp
11 tektekerramço
12 cardoso
13 marinaclub
14 s_t_y_c_
15 mrt20
 
Katılım
22 Ağu 2005
Mesajlar
590
yeni suat arkadasımız geldi yaza bomba gibi girecez insallah

---------- Mesajlar birleştirildi - 02:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:27 ----------

Facebook'ta da Denizli MT olarak bir grup kurmayı öneriyorum arkadaşlar. Grup ve sayfa yöneticiliği konusunda tecrübeliyim. Uygun görürseniz bu göreve talibim.

kardes katıl burda
 
Katılım
20 Eyl 2009
Mesajlar
1,475
yeni suat arkadasımız geldi yaza bomba gibi girecez insallah

---------- Mesajlar birleştirildi - 02:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:27 ----------



kardes katıl burda
inşallah kardeşim ya hepimizin arzusu o yönde. hele 2 ay daha sabretcez sonrası inşallah süper olcak.
 
Katılım
20 Eyl 2009
Mesajlar
1,475
bende 1sene ehliyetsiz bindim cok gezilere gitmedim ama sabır etdim simdi özgürüm hersey nasipse oluyor
Aynen valla sabrın sonu selamettir diyorum zaten. artık rüyamda bile motor görcem bu nedir yaw :cherry: ehliyetimi aldığım gün motorun üzerinden inmem heralde:cherry:
 
Katılım
14 Nis 2011
Mesajlar
467
Bensız ha sohbet ha

---------- Post added at 02:43 ---------- Previous post was at 02:40 ----------

Aynen valla sabrın sonu selamettir diyorum zaten. artık rüyamda bile motor görcem bu nedir yaw :cherry: ehliyetimi aldığım gün motorun üzerinden inmem heralde:cherry:

ben motor sevı duyunca heycanlanıyorum yahuv bole ıcım ulperıyo asık oldugum kızı duymus gıbı
 
Katılım
20 Eyl 2009
Mesajlar
1,475
valla aslında zevk neresinde biliyonmu ehliyetsiz binmede
abi ben sitiresten binemem ki öyle ya:)

---------- Post added at 04:46 ---------- Previous post was at 04:44 ----------

Bensız ha sohbet ha

---------- Post added at 02:43 ---------- Previous post was at 02:40 ----------



ben motor sevı duyunca heycanlanıyorum yahuv bole ıcım ulperıyo asık oldugum kızı duymus gıbı
Bizim burdan bazen ss geçiyo son sürat hemen kafayı kaldırıp bakıyom camdan:cherry:
 
Katılım
14 Nis 2011
Mesajlar
467
Beni nabcan parkta arkam donuk motorlar gecıyo artık sesınden modelı bılıyorum :D mıllet delı dıo nası anlıyon dıo mal mal bakıyolar suratıma
 
Katılım
20 Eyl 2009
Mesajlar
1,475
sağol valla icimi rahatlatdın
:cherry:kardeşim hafta sonu almaya gitcen nasip olursa değil mi?

---------- Post added at 05:11 ---------- Previous post was at 05:08 ----------

Apaçilik yapcam diyosun illa :D
apaçilik mi hiç sevmem:bounce::flower: Kardeşim bu iş karizma ya apaçilik değil bu. xenonla birlikte bi yandımı bu varya offf görüntü süper olur.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst