Facebook'ta da Denizli MT olarak bir grup kurmayı öneriyorum arkadaşlar. Grup ve sayfa yöneticiliği konusunda tecrübeliyim. Uygun görürseniz bu göreve talibim.
inşallah kardeşim ya hepimizin arzusu o yönde. hele 2 ay daha sabretcez sonrası inşallah süper olcak.yeni suat arkadasımız geldi yaza bomba gibi girecez insallah
---------- Mesajlar birleştirildi - 02:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:27 ----------
kardes katıl burda
inşallah kardeşim ya hepimizin arzusu o yönde. hele 2 ay daha sabretcez sonrası inşallah süper olcak.
Aynen valla sabrın sonu selamettir diyorum zaten. artık rüyamda bile motor görcem bu nedir yaw :cherry: ehliyetimi aldığım gün motorun üzerinden inmem heralde:cherry:bende 1sene ehliyetsiz bindim cok gezilere gitmedim ama sabır etdim simdi özgürüm hersey nasipse oluyor
Aynen valla sabrın sonu selamettir diyorum zaten. artık rüyamda bile motor görcem bu nedir yaw :cherry: ehliyetimi aldığım gün motorun üzerinden inmem heralde:cherry:
Aynen valla sabrın sonu selamettir diyorum zaten. artık rüyamda bile motor görcem bu nedir yaw :cherry: ehliyetimi aldığım gün motorun üzerinden inmem heralde:cherry:
abi ben sitiresten binemem ki öyle yavalla aslında zevk neresinde biliyonmu ehliyetsiz binmede
Bizim burdan bazen ss geçiyo son sürat hemen kafayı kaldırıp bakıyom camdan:cherry:Bensız ha sohbet ha
---------- Post added at 02:43 ---------- Previous post was at 02:40 ----------
ben motor sevı duyunca heycanlanıyorum yahuv bole ıcım ulperıyo asık oldugum kızı duymus gıbı
:queen::flower: Seni tamamen kaybettik o zaman dostum ya...Beni nabcan parkta arkam donuk motorlar gecıyo artık sesınden modelı bılıyorummıllet delı dıo nası anlıyon dıo mal mal bakıyolar suratıma
http://www.motosikletforum.com/showthread.php?t=3897 bunu izlesene bak angel eyes yapıyolar aslında ne kadar basit bişey ya motora yapsam mı ki benim:silent:Şimdi reklam gibi olucak ama motordelisi olmak böyle bişey sanırım![]()
usta nasıl olca almıcan mı takma kafana:cat:ben ne yapayım motoruda satdık
http://www.hepsiburada.com/Liste/productDetails.aspx?Categoryid=20024658&Productid=otbtc990384 burda buldum angel eye beyler ben bunu yapacam ya motora kafaya koydum
---------- Post added at 05:04 ---------- Previous post was at 05:01 ----------
usta nasıl olca almıcan mı takma kafana:cat:
:cherry:kardeşim hafta sonu almaya gitcen nasip olursa değil mi?sağol valla icimi rahatlatdın
apaçilik mi hiç sevmem:bounce::flower: Kardeşim bu iş karizma ya apaçilik değil bu. xenonla birlikte bi yandımı bu varya offf görüntü süper olur.Apaçilik yapcam diyosun illa![]()
İnşallah yola çıktın mı zaten sağ salim alıp getirirsin takma kafana:thumleft:evet gidiyorum nasipse bakalım
angel eyes kac. mm alacan