[Denizli - MT]

Katılım
25 Tem 2011
Mesajlar
4
Selamlar hemşeriler .. İlk motorumu aldım ( Lifan-Roadstar 250 ) ve artık bende aranızdan biriyim :)
 
Katılım
4 Mar 2007
Mesajlar
2,414
Motosikleti
BWS 100
yok abi ne yaptın ya nerede gördün? :) özledim abi tabi gezecem ya, en ufak fırsatta atlıyor geziyorm ;)
 
Denizli İl Temsilcisi
Katılım
15 Nis 2006
Mesajlar
2,254
arkadaşlar motor serviste o sebepten dolayı uzunca bir zamandır binemiyordum aslında bitek benzin şamandırası değişcek ama servis tandık olunca :D malum işiniz olmuyor her neyse bu gün çıkcak sanırım en kısa zamanda bi toplantı ve gezi ayarlancaktır herkesin irtibat bilgilerini özelden pm olarak yollamalarını rica ediyoruz
 
Katılım
24 Ağu 2008
Mesajlar
634
gez bakalım gez denizlinin her yerinde seni gördün hafta sonu ibrahim


Hılmi abiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii:flower:

arkadaşlar motor serviste o sebepten dolayı uzunca bir zamandır binemiyordum aslında bitek benzin şamandırası değişcek ama servis tandık olunca :D malum işiniz olmuyor her neyse bu gün çıkcak sanırım en kısa zamanda bi toplantı ve gezi ayarlancaktır herkesin irtibat bilgilerini özelden pm olarak yollamalarını rica ediyoruz


Okay motor ne alemde:silent:
 
Denizli İl Temsilcisi
Katılım
15 Nis 2006
Mesajlar
2,254
ÖNDER WALLA 2 HAFTADIR TEK EKSİĞİM BENzin şamadırası biliosun ki o amaçla bırakmıştım halen daha şamandıra piyasada yok ama bu hafta halledicem kendi çabalarım ile
 
Katılım
9 Ağu 2011
Mesajlar
26
Arkadaşlar ben aranıza yeni katıldım.Bir sorum olucak denizlide Honda test sürüşü yapabileceğim bir satıcı varmı.Ayrıca salcano nova ve lifan nasıldır satıcısı nerdedir.Scooter olarak.
 
Katılım
20 Ocak 2011
Mesajlar
44
DENİZLİ MT RAMAZAN VE ZAFER BAYRAMINIZ KUTLU OLSUN TEKERİNİZ SÜREKLİ DÖNSÜN RÜZGARINIZ BOL OLSUN :)
 
Katılım
25 Tem 2011
Mesajlar
4
beyler chopper-cruiser motorlarda egzoz açma işini daha önce yapan var mı ? Bende Lifan Roadstar 250 var ve sesini çok abartılı olmayacak şekilde yükseltmek istiyorum.. bi çok yöntem var sizde en sağlıklısı hangisi.. Tecrübesi olan varsa paylaşırsa sevinirim
 
Denizli İl Temsilcisi
Katılım
15 Nis 2006
Mesajlar
2,254
egzoza bir iki delikle çok abartılı değil htta sadece boştayken lokurdayan bir ses alabilirsin
beyler chopper-cruiser motorlarda egzoz açma işini daha önce yapan var mı ? Bende Lifan Roadstar 250 var ve sesini çok abartılı olmayacak şekilde yükseltmek istiyorum.. bi çok yöntem var sizde en sağlıklısı hangisi.. Tecrübesi olan varsa paylaşırsa sevinirim
 
Denizli İl Temsilcisi
Katılım
15 Nis 2006
Mesajlar
2,254
sevgili denzli mt üyeleri bu akşam babadağ mangal olayı vardır katılımcılar aşağıda yazmaktadır katılmak isteyenler cep tlefonumdan ulaşsınlar 05327640897
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst