yaz benihaftasonu oralardayım
![]()
gez bakalım gez denizlinin her yerinde seni gördün hafta sonu ibrahim
gez bakalım gez denizlinin her yerinde seni gördün hafta sonu ibrahim
arkadaşlar motor serviste o sebepten dolayı uzunca bir zamandır binemiyordum aslında bitek benzin şamandırası değişcek ama servis tandık oluncamalum işiniz olmuyor her neyse bu gün çıkcak sanırım en kısa zamanda bi toplantı ve gezi ayarlancaktır herkesin irtibat bilgilerini özelden pm olarak yollamalarını rica ediyoruz
ÖNDER WALLA 2 HAFTADIR TEK EKSİĞİM BENzin şamadırası biliosun ki o amaçla bırakmıştım halen daha şamandıra piyasada yok ama bu hafta halledicem kendi çabalarım ile
Son durum nedir?l:
dün akşam ki yaptığımız yoldan sonra sence ne durumda![]()
Güzel olmuş güzel:queen:
beyler chopper-cruiser motorlarda egzoz açma işini daha önce yapan var mı ? Bende Lifan Roadstar 250 var ve sesini çok abartılı olmayacak şekilde yükseltmek istiyorum.. bi çok yöntem var sizde en sağlıklısı hangisi.. Tecrübesi olan varsa paylaşırsa sevinirim
egzoza bir iki delikle çok abartılı değil htta sadece boştayken lokurdayan bir ses alabilirsin
sevgili denzli mt üyeleri bu akşam babadağ mangal olayı vardır katılımcılar aşağıda yazmaktadır katılmak isteyenler cep tlefonumdan ulaşsınlar 05327640897