[Denizli - MT]

Katılım
22 Ağu 2005
Mesajlar
590
11cpu.jpg

pamukkale gezimiz
ben deniz karsınızzda

http://img707.imageshack.us/img707/1196/dsc04793l.th.jpg


http://img141.imageshack.us/img141/7152/dsc04794n.jpg


http://img852.imageshack.us/img852/9270/dsc04789z.jpg

http://img858.imageshack.us/img858/2233/dsc04806k.jpg
http://img18.imageshack.us/img18/9805/dsc04791w.jpg

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:20 ----------

forumcamlık toplantı


 
Son düzenleme:
Katılım
24 Ağu 2008
Mesajlar
634
Merhabalar millet.

Sonunda Ramazan abi ile buluştum.

Benim telefonum ile çektiğim resmi alta koyuyorum diğer çarşı izninde diğer resimleri kendisi ekleyecek.

DSC05234.jpg
 
Katılım
11 Tem 2011
Mesajlar
54
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Satılık lifan tay100 2011 model 1500 TL vergi yok yakıt 10 kuruş vize mart 2014'de satış amacım ise büyütmek http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...isi-fazla-sifir-motor-2-aylik-60710271/detay/
Satıştan vazgeçtim arkadaşlar ilanı kaldırdım, bilmiyorum ama ben galiba motoru vermeye kıyamadım. Motoru büyüteceğime bagaj hacmini arttırırım diye düşündüm. Önüne bir sepet, arkasına cox çanta monte ettim yaklaşık +50 lt hacim sağladım.
 
Katılım
11 Tem 2011
Mesajlar
54
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Denizli sokakları, çiseleyen yağmur ve gece sürüşü ... ::kalbim::
 
Katılım
14 Nis 2011
Mesajlar
467
Millet Alparslan Bulut hocayı tanıyan varmı ? Motosiklet eğitim hocalığı yapıyormuş ders alıcamda
 
Katılım
20 Eyl 2009
Mesajlar
1,475
Selamun Aleykum arkadaşlar. Valla 1 senedir böyle sizleri takip edip içim gidiyodu bende motor alıp gezilere gitcem diye. Burdan daha önce kendimi tanıttım mı bilmiyorum ama artık tanıtma vakti gelmiştir :D Yaklaşık 2 ay önce motorumu almış bulunuyorum ilk motorumdur.
Skygo SG-125. Şimdilik ehliyetim yok o yüzden pek ortalıkta dolaşmıyorum :D Mart ortası gibi alıyorum havalar güzelleştiğinde. Denizli de ki bütün abilerimle kardeşlerimle tanışmak isterim inşallah gezilere de gelmek isterim. Herkese Selamlar. Saygılar.

Arkadaşlar bu arada motoru genel bi bakıma sokcam. Castrol 4t Power 1 10-40 yağ kullancam. Zincir bakımı ve saire. Performans hava filtresi. Plastik parlatıcı. Beyaz yanak. Pasta cila vesaire. Yani motor malzemeleri temin edebileceğim denizli de en ucuz yer neresidir?

---------- Post added at 04:15 ---------- Previous post was at 04:04 ----------

Selamun Aleykum arkadaşlar. Valla 1 senedir böyle sizleri takip edip içim gidiyodu bende motor alıp gezilere gitcem diye. Burdan daha önce kendimi tanıttım mı bilmiyorum ama artık tanıtma vakti gelmiştir :D Yaklaşık 2 ay önce motorumu almış bulunuyorum ilk motorumdur.
Skygo SG-125. Şimdilik ehliyetim yok o yüzden pek ortalıkta dolaşmıyorum :D Mart ortası gibi alıyorum havalar güzelleştiğinde. Denizli de ki bütün abilerimle kardeşlerimle tanışmak isterim inşallah gezilere de gelmek isterim. Herkese Selamlar. Saygılar.

Arkadaşlar bu arada motoru genel bi bakıma sokcam. Castrol 4t Power 1 10-40 yağ kullancam. Zincir bakımı ve saire. Performans hava filtresi. Plastik parlatıcı. Beyaz yanak. Pasta cila vesaire. Yani motor malzemeleri temin edebileceğim denizli de en ucuz yer neresidir?
Ha arkadaşlar bu arada ismim Mert valla konunun ilk sayfalarında 2006 yıllarında baya hareket varmış inşallah şimdi de vardır...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst