- Katılım
- 18 Eki 2009
- Mesajlar
- 264
- Konu Yazar
- #1
Merhaba arkadaşlar. Geçen gün satın aldığım yeni motorum Kawasaki z750'yi bugün uzun yolda denemek için yola çıkmıştım.
Yaklaşık 150-200 km yol yaptım, yolculuk esnasında motor viteste iken gaz kolunu biraz daha çevirdiğimde debriyajın kaçırdığını hissettim sanki ara gaz vermişim gibi oluyordu. Daha sonrasında eve gelmeye yakın iyice bu kaçırmalar arttı ve evime 1 km kala motor artık vitese geçsem bile boştaymış gibi davranmaya başladı. Ben de elimde motoru garajıma soktum. Debriyaj manetimde boşluk da var neden oldu anlamadım. Bana fikir verebilirseniz çok memnun olurum motorum şu an garajımda yatıyor..
Fikir ve önerileriniz benim için önemli, şimdiden teşekkür ederim.
Yaklaşık 150-200 km yol yaptım, yolculuk esnasında motor viteste iken gaz kolunu biraz daha çevirdiğimde debriyajın kaçırdığını hissettim sanki ara gaz vermişim gibi oluyordu. Daha sonrasında eve gelmeye yakın iyice bu kaçırmalar arttı ve evime 1 km kala motor artık vitese geçsem bile boştaymış gibi davranmaya başladı. Ben de elimde motoru garajıma soktum. Debriyaj manetimde boşluk da var neden oldu anlamadım. Bana fikir verebilirseniz çok memnun olurum motorum şu an garajımda yatıyor..
Fikir ve önerileriniz benim için önemli, şimdiden teşekkür ederim.