- Katılım
- 7 Ağu 2006
- Mesajlar
- 405
- Konu Yazar
- #1
Forumda arattım da buna dair pek birşey bulamadım..Çoktandır düşündüğüm bir konu..Bir makinanın veya üretilen herhangi bir nesnenin dayanıklılığı üretildiği an mı bellidir yoksa üzerinden zaman mı geçmesi lazımdır ki 2. seçeneği ben deneme yanılma olarak tanımlıyorum..
Bunu ilgi alanımız olan motosiklet olayına indirgersek sorum daha iyi anlaşılacaktır galiba..Yeni çıkan bir modelin sağlam olup olmadığını, işçiliğine , malzemesine , desteklendiği teknolojisine bakarak anlayamaz mıyız( tabi en azından ustalarımız)? Yoksa illa üzerinden birkaç bin km gitmesi mi lazım üzerinden bir kaç yıl mı geçmesi gerekiyor?
Bir model rüştünü ispatlaması için illlaaa zamana mı ihtiyaç duyar?
Derdimi anlatabilmiş olmak dileğiyle:rendeer:
Yokmu fikri olan??? Bilgi dolu bir konu olmasını diliyorum
Bunu ilgi alanımız olan motosiklet olayına indirgersek sorum daha iyi anlaşılacaktır galiba..Yeni çıkan bir modelin sağlam olup olmadığını, işçiliğine , malzemesine , desteklendiği teknolojisine bakarak anlayamaz mıyız( tabi en azından ustalarımız)? Yoksa illa üzerinden birkaç bin km gitmesi mi lazım üzerinden bir kaç yıl mı geçmesi gerekiyor?
Bir model rüştünü ispatlaması için illlaaa zamana mı ihtiyaç duyar?
Derdimi anlatabilmiş olmak dileğiyle:rendeer:
Yokmu fikri olan??? Bilgi dolu bir konu olmasını diliyorum
Son düzenleme: