Davut'umun Yeni 3 oda 1 Salon Motosikleti =)

Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
340
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayırlı olsun kazasız belasız ..
 
Katılım
29 Ocak 2008
Mesajlar
1,169
Hayırlı olsun.Kazasız sorunsuz sürüşler.Gerçekten ihtişamlı bir motor.
 
Katılım
23 Şub 2008
Mesajlar
575
hepinize çok teşekkür ederim sagolun.allah hepimize kazasız belasız sürüşler nasip eylesin.

Cillop gibi bi makina =) 3,500 km de o bir ßeßeeeeeeq =)

Hayırlı olsun kazasız belasız binmek nasip etsin Allah.

(oh be motoru sattım binecek bi motor buldum:p)


14112008034.jpg


14112008035.jpg


14112008036.jpg


14112008037.jpg


14112008038.jpg


14112008039.jpg


benim motordan hızlı bu ya :p

14112008040.jpg

hayırlı olsun Allah kazasız belasız kullanmayı nasip etsin..

vay davut hayırlı olsun yeni motorun...maşaallah çok güzel makina :rendeer:

kazasız belasız


Hayırlı olsun dostum
Herkeş cbf almaya başladı :queen:


hayırlı uğurlu olsun... kazssız sürüşler dilerim :)

Allah sahibine bağışlasın :)

hayırlı ugurlu olsun,kazasız sürüşler

hayırlı olsun.....yaw cbf yi her görüşümde...iştahım kabarıyor...

mavi de güzel duruyor.....güle güle kullanmak dileğiyle...

Hayırlı olsun.Kazasız belasız sürüşler dilerim.

hayırlı ve kaza bela uzak olsun

hayırlı olsun davut gülegüle kazasız belasız günlerde kullan.

allah kaza ve usta yuzu gostermesin :)
yanliz motor orta sephadayken erhan'in binmesine izin verme yoksa sephayi kirar :p

yoo bindim hiçbişide olmadı :p

hayırlı olsun izmirlemm :D

bana bağışlamasın mı :p
nur topu gibi dime :p

hayırlı olsun davut :)

len erhan sana da motor dayanmıyo hee :) koca GT'yi niye sattınkine ? :)

hayırlı olsun, kazasız belasız sürüşler :)

Hayırlı olsun.

"KAZASIZ SÜRÜŞLER"

hayırlı olsun kazasız belasız bol km'ler

honda kaliteyi yükseltmiş :p

yıldızımız barışmadı çok tav oldum bende yarimi ellere gelin ettim :p

hayıRlısı olsun eRhan :) bekliyoRuz meRRakla alacağın motoRRu :mrgreen::mrgreen:

hayırlı uğurlu olsun
allah kaza bela göstermesin

hayırlı olsun kazasız belasız ..

Hayırlı uğurlu olsun tekerin düz bassın...

Hayırlı olsun Davut kardeşim

hayırlı olsun Allah kazasız belasız kullanmayı nasip etsin..

hayırlı ugurlu olsun.

kazasız belasız sürüşler.

Hayırlı olsun.Kazasız sorunsuz sürüşler.Gerçekten ihtişamlı bir motor.



saolun çok teşekkür ederim arkadaşlar artıkın işallah olmayanlara allah nasip eylesin:rendeer::rendeer::rendeer::rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
Allah kaza bela göstermesin, hayırlı olsun.
bu defa sizi kimse ayırmasın inşallah, cbf'inle mutluluklar davut.
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
Arkadaşım motorun uğurlu ve kadimli olsun. Güle güle kullanasın.

Erhan sanırım Honda mühendislerinin işini beğenmemiş olacak, aerodinamik testi yapmış. :p
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
Hayırlı,uğurlu olsun. Kazasız belasız bol km'ler. Lastikleri Duro sanırım...
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Hayırlı olsun Davutcuğum..:cherry: :cherry:

Allah kaza bela göstermesin.:cat:
Seni de sevdiklerine bağışlasın kardeşim...:rendeer:
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
Arkadaşım motorun uğurlu ve kadimli olsun. Güle güle kullanasın.

Erhan sanırım Honda mühendislerinin işini beğenmemiş olacak, aerodinamik testi yapmış. :p

abi anladımkı bana göre yapmamışlar:p zayıf ufak tefek adamlar için yapılmış makina :p
 
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
368
HAyırlı uğurlu olsun arkadaşım.
Kazzasız belasız sağlıklı günlerde kullanmak nasip olsun işallah.

Da renkler pek hoşuma gitmedi benim, öleeeeeeeee
sarı lacivert falan. Var mı huyundan :p:p :):):)....
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst