hayırlı olsun davut
len erhan sana da motor dayanmıyo heekoca GT'yi niye sattınkine ?
![]()
yıldızımız barışmadı çok tav oldum bende yarimi ellere gelin ettim![]()
Cillop gibi bi makina =) 3,500 km de o bir ßeßeeeeeeq =)
Hayırlı olsun kazasız belasız binmek nasip etsin Allah.
(oh be motoru sattım binecek bi motor buldum)
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
benim motordan hızlı bu ya
![]()
hayırlı olsun Allah kazasız belasız kullanmayı nasip etsin..
vay davut hayırlı olsun yeni motorun...maşaallah çok güzel makina :rendeer:
kazasız belasız
hayırlı olsun
Hayırlı olsun dostum
Herkeş cbf almaya başladı :queen:
Hayırlı Olsun
hayırlı uğurlu olsun... kazssız sürüşler dilerim![]()
Allah sahibine bağışlasın![]()
hayırlı ugurlu olsun,kazasız sürüşler
hayırlı olsun.....yaw cbf yi her görüşümde...iştahım kabarıyor...
mavi de güzel duruyor.....güle güle kullanmak dileğiyle...
Hayırlı olsun.Kazasız belasız sürüşler dilerim.
hayırlı ve kaza bela uzak olsun
hayırlı olsun davut gülegüle kazasız belasız günlerde kullan.
allah kaza ve usta yuzu gostermesin
yanliz motor orta sephadayken erhan'in binmesine izin verme yoksa sephayi kirar![]()
yoo bindim hiçbişide olmadı![]()
hayırlı olsun izmirlemm![]()
bana bağışlamasın mı
nur topu gibi dime![]()
hayırlı olsun davut
len erhan sana da motor dayanmıyo heekoca GT'yi niye sattınkine ?
![]()
hayırlı olsun, kazasız belasız sürüşler![]()
Hayırlı olsun.
"KAZASIZ SÜRÜŞLER"
hayırlı olsun kazasız belasız bol km'ler
honda kaliteyi yükseltmiş![]()
yıldızımız barışmadı çok tav oldum bende yarimi ellere gelin ettim![]()
hayıRlısı olsun eRhanbekliyoRuz meRRakla alacağın motoRRu :mrgreen::mrgreen:
hayırlı uğurlu olsun
allah kaza bela göstermesin
hayırlı olsun kazasız belasız ..
Hayırlı uğurlu olsun tekerin düz bassın...
Hayırlı olsun Davut kardeşim
hayırlı olsun Allah kazasız belasız kullanmayı nasip etsin..
hayırlı ugurlu olsun.
kazasız belasız sürüşler.
Hayırlı olsun.Kazasız sorunsuz sürüşler.Gerçekten ihtişamlı bir motor.
Arkadaşım motorun uğurlu ve kadimli olsun. Güle güle kullanasın.
Erhan sanırım Honda mühendislerinin işini beğenmemiş olacak, aerodinamik testi yapmış.![]()