Davut'umun Yeni 3 oda 1 Salon Motosikleti =)

Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
Cillop gibi bi makina =) 3,500 km de o bir ßeßeeeeeeq =)

Hayırlı olsun kazasız belasız binmek nasip etsin Allah.

(oh be motoru sattım binecek bi motor buldum:p)


14112008034.jpg


14112008035.jpg


14112008036.jpg


14112008037.jpg


14112008038.jpg


14112008039.jpg


benim motordan hızlı bu ya :p

14112008040.jpg
 
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
vay davut hayırlı olsun yeni motorun...maşaallah çok güzel makina :rendeer:

kazasız belasız
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
hayırlı uğurlu olsun... kazssız sürüşler dilerim :)
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
843
hayırlı olsun.....yaw cbf yi her görüşümde...iştahım kabarıyor...

mavi de güzel duruyor.....güle güle kullanmak dileğiyle...
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
hayırlı olsun davut gülegüle kazasız belasız günlerde kullan.
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
2,547
allah kaza ve usta yuzu gostermesin :)
yanliz motor orta sephadayken erhan'in binmesine izin verme yoksa sephayi kirar :p
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
hayırlı olsun davut :)

len erhan sana da motor dayanmıyo hee :) koca GT'yi niye sattınkine ? :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst